بازاریابی مجدد یا ریمارکتینگ چیست و چگونه به فروش بیشتر کمک می کند

بزرگان عرصه فروش و مدیریت بازاریابی با مفهوم نوین آشنا هستند و اما بر اساس تفاوت بین بررسی و انتخاب مجدد، همچنین تفاوت آن با ریتارگتینگ اشراف دارند.

در این مقاله شما را با ابزارهای ریمارکتینگ آشنا کرد و ضمن معرفی روش و ابزار ریمارکتینگ، استفاده از این روش را با استفاده از روش های بازاریابی و ارتباط شگفت انگیز آن را افزایش داد.

برای اجرای ریمارکتینگ یا درخواست مجدد باید به ابزارهای ریمارکتینگ مناسب بپردازد. افرادی که از ریمارکتینگ و روش های بازاریابی مجدد استفاده می کنند هرگز از چنین نعمتی محروم نمی شوند.

کسب و کارها آرام آرام به سمت حرکت حرکت می‌کنند و روش‌های بازاریابی جدید و فروش را یاد می‌گیرند.

آنها می‌توانند با استفاده از این روش‌ها، خود را افزایش دهند. یکی از بهترین روش‌های جذب مشتری، ریمارکتینگ یا انتخاب مجدد است.

برخی از افراد آن را با ریتارگتینگ اشتباه می‌گیرند و می‌سانند که این را یک مفهوم و برابرند. این در حالی است که این دو مفهوم در عین نزدیکی به هم، متفاوت هستند. توجه داشته باشید که اگر بتوانید از این دو روش به درستی استفاده کنید، می‌توانید خودتان را به میزان قابل توجهی بفروشید.

شاید بتوان گفت که زیرمجموعه ریمارکتینگ به 4 شاخه مهم طبقه بندی و تقسیم می شود:

· ریتارگتینگ

· مارک ایمیلی

· مارکت تلفنی

· مارکت با تبلیغات آفلاین

برای درک مفهوم مفهوم ریمارکتینگ یا همان انتخاب، باید بدانید که موضوع اصلی و موضوعی در این روش، بررسی است.

مطالعات نشان می‌دهد که بین 1 تا 2 درصد مخاطبان پس از ورود به سایت خود خریدار را انجام می‌دهند و 98 درصد دیگر به خریدهای متعدد را نیمه‌کاره رها می‌کنند.

به عنوان کارآفرین، مدیر کسب و کار یک فروشنده یا خلاق باید بتوانیم فکر کنیم به حال این 98 درصد. در واقع باید کاری کنیم که به وب سایت ما بازگردند و خرید خود را نهایی کنند.

ابزارهای ریمارکتینگ در این میان بسیار راهگشا هستند و کاربران ریمارکتینگ هستند ضمن استفاده از روش های بازاریابی مجدد آنقدر برجسته است که ارزش صرف وقت و صبوری در این حوزه را دارد.

ریتارگتینگ مفهوم بسیار مهمی است که زیرمجموعه ریمارینگ تلقی شده و البته چیز خاصی دارد. این پدیده به معنای مخاطبانی است که یک بار وارد سایت شده‌اند و با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنند.

در واقع سعی کنید محصول خود را به آن‌ها بفروشید. ریتارگتینگ در واقع نوعی تبلیغات است که به کمک کوکی‌ها صورت می‌گیرد. به این معنا که مخاطب سایت ما می‌شود، کوکی‌های ما روی مرورگر می‌نشینند و سپس مسیری را که مخاطب در سایت ما دنبال می‌کند را می‌کند. این کوکی اطلاعات خودش را برای سیستم ریتارگتینگ ارسال می کند و وقتی مخاطب سایت های دیگر قرار می گیرد، سیستم ریتارگتینگ، محصولات ما را به او نشان می دهد.

در واقع ریتارگتینگ محصولی به مخاطب است. متخصصان بازار بر این باور هستند که ریتارگتینگ، زیرمجموعه ریمارکتینگ است.

بازاریابی مجدد از راه تلفن، ایمیل، رسانه های اجتماعی و ریتارگتینگ صورت می گیرد. در واقع در هنگام ریتارگتینگ ذهن خود را به ترافیک وب سایت خود محدود می‌کنیم. این در حالی است که ریمارکتینگ بسیار وسیع‌تر است و تمامی مشکلات مخاطب و مخاطبان را در برمی‌گیرند.

برای پیاده سازی ریمارکتینگ یا همان نیازی که باید به ابزارهای ریمارکتینگ نیاز داشته باشید. بسیاری از صاحبان کسب و کار و کارآفرینان موفق می شوند با این که ممکن است متبقل هزینه های بیشتر شوند اما در کل با علم به ریمارکتینگ از روش های جستجوی مجدد استفاده می کنند و به معجزه در افزایش فروش باور دارند.

ریمارکتینگ‌های متعددی برای کسب و کارها کمک می‌کنند و به آن‌ها کمک می‌کنند تا بالقوه، مشتریان راغب و مشتریان راضی را دنبال کنند و خدمات و محصولات خود را به آن‌ها ارائه دهند.

شاید بتوان این کار را در 5 مورد مهم خلاصه کرد:

1. افزایش فروش

2. تاثیر روی فرآیند سئو و بهبودی رتبه وب سایت

3. رسیدگیی از یک سیستم بازاریابی هدفمند

4. افزایش آگاهی از برند

5. کاهش قیمت و تبلیغات

اصول اولیه ریمارکتینگ همیشه مد نظر حرفه‌ای‌ها در محیط زیست است. دوباره با ابزارهای ریمارکتینگ باعث افزایش فروش به میزان قابل توجه می‌شود.

از مزایای ریمارکتینگ کاهش هزینه بازاریابی و تبلیغات است. به این معنا که تمام توان و عملکرد شما را در یک نقطه نقطه می‌کند. آن نقطه، 98 درصد از کاربرانی هستند که وارد سایت شما شده و خرید نکرده اند.

مدیرانی که با روش‌های معمولی آشنا هستند، خوب می‌دانند که این علم نوین در بازار فروش معجزه می‌کند.

ریمارکتینگ نرخ تبدیل برخی از مشاغل و کارها را 50 درصد، برخی دیگر را 100 درصد و برخی دیگر را 500 درصد می‌دهد.

شما می‌توانید با دسته بندی رفتار کاربران، توجه به کانونی یا وفادار، بررسی احتمالی، دریافت اطلاعات از کاربران و ارائه اطلاعات آموزشی به صورت فردی و کاربردی و جذاب برای افزایش نرخ تبدیل از طریق ریمارکتینگ عمل کنید.

ریمارکتینگ یا همان خرید مجدد با داشتن ابزارهای ریمارکتینگ سیستم یک مجموعه را متحول می‌کند. از همه ریمارکتینگ این است که از تحول در فروش و اعتماد سازی در جمع مشتریان، سیستم تحلیل رقبا نیز به شدت به روز می‌شود و مدیران یک سازمان با اطلاعات بسیار مفید و به روزی می‌توانند تبدیل شوند که در تصمیم گیری کمک شایانی خواهند کرد. .

ابزارهای مختلف و متنوعی برای استفاده از آنها وجود دارد که هر کدام از این ابزارها در یک زمینه خاص مناسب است. از این رو سعی کنید از تمام ابزارهای ریمارینگ کمک بگیرید تا بتوانید از مشتریان بالقوه به مشتریان راضی و وفادار تبدیل کنید.

پوش نوتیفیکیشن ها یکی از جدیدترین ابزارهای دیجیتالی هستند که در سال های گذشته رشد خوبی داشته اند. این ابزار، پیام‌های قابل کلیکی هستند که هنگام استفاده از مرورگر یا اپلیکیشن ظاهر می‌شوند. با این روش می‌توانید بدون نیاز به شماره تماس و ایمیل مخاطب، برای ارسال پیام ارسال کنید. اما باید توجه داشته باشید که در استفاده از این ابزار زیاده‌روی نکنید.

مارک مجدد در نو نوع اصلی استاندارد و پویا نیز در جمع دانشگاهیان تعریف شده است.

استاندارد استاندارد معمولی ترین نوع بازاریابی مجدد است. تبلیغات از طریق شبکه نمایشی گوگل و شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک و توئیتر به بازدید کننده های قبلی نمایش داده می شود. در این نوع خرید مجدد بازدیدکنندگانی که از طریق گوگل کلید واژه های مورد نظرشان را هدف قرار می دهند، با کلید واژه قرار می گیرند.

بازاریابی مجدد پویا که برای خرید مجدد دینامیک هم نامیده می شود می تواند هدف مشتریانی باشد که به محصول یا خدمت شما توجه داشته باشید را آسان تر می کند.

نمی توانید تمام محصولات وب سایت را برای استفاده مجدد از وب سایت تان برای بازاریابی مجدد استفاده کنید و به جای آن می توانید یک فید را به گوگل ارسال کنید و در جستجوی تبلیغات اولیه درخواست کنید، شما باید به بازدیدکنندگانی که همان محصول را در نهایت همان محصول یا خدماتی را نشان می دهند، مراجعه کنید. .

اجرای بازاریابی مجدد بسیار ساده است و به راحتی می توانید آن را روی وب سایت پیاده سازی کنید. این کار توسط گوگل ادز انجام می شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک برچسب Remarketing را روی وب سایتتان اجرا کنید. این تگ ریمارکتینگ را در هر صفحه ای از وب سایتی که مورد نظرتان قرار می دهد را انتخاب کنید اما طبیعتاً وقتی این تگ روی صفحاتی که کمتر دیده می شوند و یا محصولاتی که می توانند آنها را بفروشند را انتخاب کنید.

با اجرای ریمارکتینگ یا همان بازاریابی بانکی برای شما نیز بسیار مهم تر و تحقیقات اطلاعات خواهد بود. شما از این طریق به ابزارهای ریمارکتینگ دسترسی می‌توانید داشته باشید و از مزایای ریمارکتینگ با توجه به پیاده‌سازی روش‌های مورد استفاده مجدد بهره‌مند می‌شوند.

بازاریابی مجدد و تبلیغات کلیکی دست در دست هم حرکت می کند و تکنیک های مشابه برای هر دو آن استفاده می شود. به این معنا که باید در انتخاب بهترین کلمه کلیدی دقت به عمل بیاورید و مشتری هایتان را انتخاب کنید تا بهترین پیام را به مشتری ارائه دهید.

یکی از راه‌های انتخابی که می‌خواهد دوباره جذاب باشد، می‌تواند آن را امتحان کند که مطابق با کیفیت عمل کند یا نه. در این صورت می‌توان رایانه‌ها را مشاهده کرد و در صورت لزوم برای بهبود استراتژی‌ها را تغییر داد.

بازاریابان بر محتوای به‌طوری مشخص به فرد واجد شرایط برای تبدیل شدن به بازاریابان مبتنی بر کلیک بر روی آگهی‌های تبلیغاتی‌اند. چرا که موفقیت و یا شکست می تواند بر روی خلاقانه بودن آگهی شما تاثیر بگذارد.

بازاریابی مجدد از یکی از روش های بازاریابی دیجیتال است که در عین کم هزینه بودن، بیشتر برای کسب و کار ایجاد می شود و مشتریان بالقوه را دوباره به وب سایت برگردند و خرید انجام می دهند.

خوبی این روش است که احتمالاً خرید در این تعداد بیشتر از مشتریان است چرا که آن ها قبلاً هم به وب سایت زده می شوند و همین نشان می دهد که به موضوع و کار شما علاقه مند می شوند.

ریمارکتینگ مبحثی نسبتاً جدید و نوین به شماره می‌رود. هنوز خیلی از کسب‌وکارها هیچ ایده‌ای از این متد را نمی‌توان انجام داد و همان مسئله را داشت، یعنی فرصت‌های بیشتر برای شما که می‌توانید از بی‌توجهی رقبا به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

در هنگام طراحی استراتژی های بازاریابی برای بازگرداندن علاقه مندی ها به تجارت و کسب و کار شما، می توانید خود را در حال مقایسه با هدف تعیین مجدد و دوباره بازدید کنید. هر دو روشی برای جذب مجدد احتمالی هستند که قبلاً به برند شما نشان داده اند. نیازی نیست که شما بین این دو، انتخاب کنید. شما می توانید از هر دو استراتژی استفاده کنید تا بهترین نتیجه را به دست آورید و حتی افراد بیشتری را به سمت قیف فروش خود سوق دهید.