رپورتاژ خبری آگهی های پولی هستند که به صورت خبر یا مقاله در وب سایت های خبری در قالب مجله یا روزنامه منتشر می شوند. بازاریابی از این تبلیغات برای اطلاع رسانی به ویژگی های محصولات و خدمات خود استفاده می کنند. با انتخاب رپورتاژ آگهی مناسب برای تبلیغات می توانید گزارش هایی را به گروه هدف ارائه دهید و به انتخاب گزینه های انتخابی پی ببرید.
به عنوان مثال، گزارش شامل آموزش های مالی برای یک جامعه است که بیشتر به اقتصاد مسائل مالی مربوط می شود و سایت اقتصادی را مطالعه می کنند. اخبار یک رسانه رایانه برای کار است زیرا آنها می توانند از طریق داستان با مصرف کنندگان خود ارتباط برقرار کنند. در حالی که تبلیغات مجلات و روزنامه های سنتی و بنرهای سایت این ویژگی را ندارند.

گزارش آگهی جامع تر از تبلیغات اینترنتی می باشد و به سایر خدمات کمک می کند تا محصول یا خدمات شما را بهتر درک کنید. رپورتاژ تبلیغاتی توسط آژانس تبلیغاتی یا توسط مدیر و یا کارمندان سایت نوشته می شود و سپس برای انتشار آن در یک مجله و یا سایت خبری، گزارش را خریداری می کنند.

در اکثر نشریات، کلمه “تبلیغ” یا آگهی را می توان در بالا یا پایین متن آگهی مشاهده کرد. و برخی از روزنامه ها یا مجلات اینترنتی این تبلیغات را در بخش های مختلف منتشر می کنند .

مجموعه پورتاژ خبری ؟

اگر قصد دارید تبلیغی را در روزنامه یا مجله اینترنتی منتشر کنید یا از سایت تبلیغاتی استفاده کنید، لحظه ای را به این فکر کنید که سایت تبلیغاتی چقدر با ارتباط ارتباط برقرار می کند. چگونه تبلیغ شما را از افراد دیگر متمایز خواهد کرد؟

پیشنهادی که ما برای شما داریم این است که می توانید از آن پورتاژ آگهی ارزان استفاده کنید. رپورتاژ یا ریپورتاژ یک ابزار بازاریابی است و مانند یک مقاله آموزنده، به نظر می‌رسد که کاربران سایت را مشتاق مطالعه می‌کنند.

عنوان جالب و شگفت انگیز برای گزارش خبری انتخاب کنید. این نوع تبلیغات بیشتر از تبلیغات معمولی و بنری کاربران و خوانندگان را جذب می کند. از آنجایی که رپورتاژ خبری با قوانین سختگیرانه تبلیغات در روزنامه ها و سایت ها محدود نمی شود، می توانید اطلاعات بیشتری از محصولات و یا خدمات خود را برای درک بهتر مخاطبان خود اضافه کنید. حتی در یک فضای تبلیغاتی کوچک می تواند یک مقاله یا گزارش کوتاه باشد. برای آشنایی بیشتر با نحوه گزارش نویسی مقاله « تولید محتوا برای گزارش آگهی و ویژگی های انتشار گزارش » را پیشنهاد می کنیم.

در انتشار گزارش خبری محصولات و خدمات شرکت ها که در سایر سایت هامنتشر می شود. در این مقاله در ابتدا ماهیت تبلیغاتی محتوای روشن نیست و جنبه تبلیغاتی گزارش خبری پس از مطالعه مقاله و کسب اطلاعات توسط کاربر در انتهای مطلب مشخص می شود. ممکن است در بالا یا پایین مقاله درج شود که این یک مقاله تبلیغاتی است، در برخی موارد ممکن است کلمه رپورتاژ خبری را در سرمقاله قرار داده شده باشد.

دربرخی از سایت های خبری و مجلات اینترنتی با روش تبلیغات سنتی، درج مقاله در مورد محصولات و خدمات خود پیدا می شود. چنین مقالاتی واقعاً بخشی از یک روزنامه یا هستند و نیازی به نوشتن کلمه «آگهی» در مجله بالا یا پایین مقاله نیست، بنابراین این مقالات بهتر از گزارش اخبار عمومی هستند.

در نتیجه مردم می توانند به محتوا اعتماد کنند و مطمئناً، در این مورد، کنترل شما بر روی چیدمان کمتر از یک گزارش خبری پولی است، اما هرچه بیشتر از جمله گرافیک و عکس در محتوای ارائه می شود، بهتر است برای مقاله انتخابی شما نمایش داده شود. خواهد داشت.
اگر مجله انتخابی شما برای مخاطب هدف شما مهم است، شرایط بازنشر خبر را در این مجله بررسی کنید و سعی کنید خود را در صفحاتی که مخاطبان آن صفحات بالقوه شما هستند را تبلیغ کنید. به عنوان مثال، اگر کسب و کار شما در زمینه ابزارهای طراحی است، گزارش خود را در یک صفحه هنری یا دسته بندی مربوطه ارسال کنید.

انتشار اخبار نقش را در محیط آنلاین به عنوان یک ابزار سئو خارجی ایفا می کند. با انتشار اخبار در وب سایت ها می توانید ایجاد کنید لینک با کیفیت دریافت کنید و وب سایت خود را ارتقا دهید. اگر مقاله خوب و مفیدی را نشان دهید، احتمالاً انتشار جهانی مقاله شما را نشان می دهد.
در نوشتن رپورتاژهای خبری خلاق باشید و سعی کنید نظرات کاربران را جلب کنید، بنابراین برای خوانندگان و نیازهای مشتریان به آنها نیاز دارید. به نظر شما احتمال دارد که بازنشر شود و خوانندگان بیشتری پیدا کنند.

روشهای انتشار گزارش خبری رایگان

سایت های خبری آنلاین محبوب و برای مخاطبان مانند ایرنا، ایسنا، فارس نیوز و … انتخاب کنید و یا در گوگل جستجو کنید و با پیشنهادات ارزشمند و باکیفیت را انتخاب کنید. به عنوان مثال، سرمایه گذاری در سرمایه گذاری یا محصولات و خدمات خود را ارسال کنید و از آنها بخواهید به جایی که به سایت شما لینک دهنده نام ناشر یا منبع مقاله را ارائه می دهند، نمی توانید این مطالب را در سایت افزایش اعتبار شما بسیار کمک می کنید. کند.

علاوه بر دریافت بازخورد ارزشمند، قدردانی و خواننده اعتماد، با انتشار آن در وب سایت های معتبر به شما در بهبود وب سایت و ارتقاء برند شما کمک می کند. اگر خود را به طور خاص فقط برای یک سایت ارائه کنید، برای آن مجله رضایت بخش تر خواهد بود.

روش دیگران گه می توان برای انتشار گزارش خبری رایگان استفاده کرد وب سایتهای کاربر هدف هستند و مقالات کاربران را با انتشار سایتهای رایگان می توانندمانندهایی ایرانی مثل ویرگول یا idat.ir و سایتهای خارجی مانند about.me و … هر بار که پست شما در این مورد است. سایت ها منتشر می شود، اعتبار سایت و لینک ها بالاتر می رود به این صورت بک لینک های زیادی دریافت می کند که باعث بهبود سئوی خارجی سایت می شود.

برای کاربران کاربرانی که شما را همراهی می کنند، از مقالاتی که دارای موضاعات واقعی هستند و یا مربوط به مسائل روز می باشند، استفاده می کنند. و از کاربران خود می خواهند که در مورد گزارش منتشر شده نظر و امتیاز بدهند و هر کدام را با شما در بیان بهتر محتوای مشارکت داشته باشید و با آنها مصاحبه کنید و از نظرات و توضیحات آنها برای نوشتن نکات یا مطالعات مورد استفاده استفاده کنید.
در طول مصاحبه، به دنبال جزئیاتی باشید که داستان را زنده می کند و دریابید که چگونه از محصول یا تجارت شما استفاده کرده اید و چگونه زندگی یا تجارت آنها نسبت به محصول یا تجارت شما بهبود یافته است. پس از اتمام، از آنها می خواهند مطالب را ارزیابی و ویرایش کنند.

اگر مشتریان شما راضی هستند، منبع مهمی از اطلاعاتی است که با ارائه کیفیت محصولات و خدمات شما را با شما انجام می دهد. مشاوره واضح و مختصر با مشتری از مشتریان خود می خواهید که اطلاعات خود را در مورد محصولات و خدمات شما یک متن کوتاه بنویسید و در پایان با ارائه و تایید کاربران یک پاراگراف کوتاه بنویسید.

مطالعات موردی اطلاعات بیشتر را در اختیار مشتریان بالقوه شما قرار می دهد وموضوع مطالعات وسیعی را در بر می گیرد. به عنوان مثال، داستانی در مورد «چگونه استفاده از یک محصول یا خدمات زندگی شخصی شما را تغییر داده است» یک مطالعه موردی و معمولاً یک «سودآوری یک محصول گران قیمت» است.

ادامه مطلب در گزارش خبری

اگر دوست داشتی امتیاز دادن یادت نره!