یکی از احمقانه ترین چیزهایی که یک مرد درست بعد از چالش #me too (هشتگ منم همینطور) در هند گفت این بود که بهتر است با همکاران خانم خودداری کنیم! دیگر حرف گمراهانه این بود که مردان نباید با زنان شوخی کنند. با این وجود، مرد دیگری از این که این امر بر استفاده از خانم ها تأثیر بگذارد، احساس شرمندگی کرد. در واقع روش برخورد با همکاران زن این نیست که با آنها هیچ ارتباطی نگیرید.

مردها گیج شده اند و به دنبال راهنمایی هستند. پاسخ مطمئنا بلوک کردن یا دور زدن خانم ها نیست؛ این یک فرهنگ فراگیر می باشد که وقتی زنان بیشتر در رأس محیط قرار دارند، مردان دست از کار می کشند، گویی که همکاران خانم آنجا هستند که باعث سرگرمی یا خوش گذرانی آنها می شوند.

دراینجا برخی از بایدها و نبایدها در روش برخورد با زنان را بازگو کرده‌ایم:

از مهم ترین اصول روش برخورد با همکاران زن این است که عادی باشید. در واقع همان رفتاری را که با همکار آقا دارید، داشته باشید، به جز دست دادن و شوخی کردن!

این کلمات را برای همسر یا نامزد خود نگه دارید. همکاران خانم، عزیزم، عسلم، یا شیرینم شیرینم، دوستانی که آقایان هم چنین هستند.

خانم ها، جوک های زشت را توهین آمیز می دانم. ارسال یک عکس نکته دار به طور کلی جنبه منفی دارد. این نشان می دهد که شما شخصی منحرف هستید و باعث می شود که او در حضور احساس ناراحتی کند.

تجمید از یک خانم در صورتی که رسمی بیان شود، هیچ اشکالی ندارد. خانم ها از تعریف و تمجید، قدردانی می کنند، اما زمانی که این تمجیدها به امید گرفتن چیزی در ازای آن باشد، غریزه قوی آنها متوجه آن خواهند شد.

اگر از قرار گرفتن یک همسر با یک خانم خدشه دار کنید یا از ساعت اداری حذف کنید، این کار می تواند از تبعیض در محیط کار در محیط کار باشد. این رفتار باعث می شود که او شانس شبکه سازی و پیشرفت را از دست بدهد.

یک خانم متوجه می شود که چه زمانی زیر نظر است و این کار باعث می شود که احساس راحتی کند. این غرایز درنده را کنار بگذار و احترام خود را به او نشان بده. سعی نکنید کار او را به دست بگیرید!

هیچ وقت به یک همکار خانم پیشنهاد ندهید که کار او را انجام دهید، این یا به این معناست که شما بهتر از آن هستید یا می توانید کار را کمتر کنید. اگر از شما بیشتر نباشد، کمتر هم نیست.

سبز از مناطق کار
با وجود وضعیت همه‌گیری حوادثی که کل دنیا را تحت تأثیر قرار می‌دهد، همه ما در معرض این بیماری هستیم و همه منابع احتمالی وجود دارند. بنابراین مهم است که باید انجام شود.

چگونه در محیط کار سفر نگیریم

در رابطه با روش برخورد با همکاران زن باید بگوییم، صحبت کردن مانند زمانی که در باشگاه پسران هستید، “جالب” تلقی نمی شود. بسیار واضح است که این تحقیق از سوی مرد در حاشیه نگاهداشتن آن خانم می باشد. صحبت های تحقیرآمیز در مورد خانم ها را کنار بگذارید. این کار باعث می شود که شما به فرد “زن ستیز” معروف شوید.

بیشتر خانم ها، در صورتی که در قسمت کمر، شانه یا هرجایی از بدنشان توسط همکارانشان لمس می شوند، آزرده خاطر می شوند، پس هرگز دست خود را روی شانه ای او نگذارید.

خانم ها، هر فردی که وارد حریم شخصی می شود احساس ناراحتی می کنند. در آسانسور، به هنگام رفتن در راهرو یا هنگام نشستن نزدیک یک خانم بر روی یک نیمکت، فاصله کافی را حفظ کنید. حفظ فاصله اجتماعی، از اصول مهم رفتار در محیط کار است.

به یک خانم، برچسب “خشن” یا “کسی که کار کردن با مشکل است” نزنید. بس کنید، آیا تا به حال مردی را چنین خطاب کرده اید؟ این روشی مستند است که مردان به صورت افراط گرایانه از آن برای پایین آوردن درجه همکاران خانم استفاده می کنند.

از آن می خواهید که برای نوشیدن قهوه، نوشیدنی یا غذا به بیرون بروید. اما اگر او نه بگوید، درست نیست که پافشاری کنید و آن را به یک موضوع خودخواهانه یا تبعیض آمیز در مقابل محیط کار تعبیر کنید.

اگر ببینید که یک خانم توسط یک همکار مرد آزرده شده است، او را صدا کنید و مطمئن شوید که او محفاظت می کند.

برای جمع بندی در مورد روش برخورد با همکاران زن، به غرایز درست اجازه دهید که شما را هدایت کنند. با یک همکار خانم مانند یک خانم در خانواده خود رفتار کنید. برای او به همان اندازه توجه و احترام قائل شوید. در زمان کار، با او درست مانند یک همکار مرد رفتار کنید. چه او را دوست داشته باشید یا از او متنفر باشید – با او متفاوت از دیگران رفتار نکنید!

اگر دوست داشتی امتیاز دادن یادت نره!