طراحی، شروع جذاب‌ترین بخش کار

برای آن که می توانید در صنعت مثل صنعت بسازید تولیدی شال و روسری که اصلی ترین انتخاب آن برای زیبایی است، باید بتوانید جذاب ترین طرح را برای مخاطبان و مشتریان خود تولید کنید.

برای آن که بتوانید مناسبی داشته باشید، باید با یک سری از اصول اولیه آشنا باشید. به عنوان مثال برای طراحی و در نهایت تولید یک روسری مناسب باید اندازه روسری، وزن و کیفیت پارچه، نحوه طراحی و از همه مهمتر چاپ روسری اطلاع داشته باشید.

حالا وقت آن رسیده است که طراحی خود را آغاز کنید. در طراحی فقط به کلیات اکتفا نکنید. سعی کنید در طراحی را نیز به خوبی نشان دهید. حالا طرح خود را در معرض آرای اطرافیان قرار دهید. از میان اطرافیان خود آن دسته از افرادی که به هدف شما نزدیکتر هستند، انتخاب کنید و طرح‌های خود را به آن‌ها نشان دهید و از آن‌ها باز کنید.

طراحی کالکشنهای فصلی

سعی کنید، مجموعه طرح های خود را به صورت فصلی طراحی کنید. چرا که فروشگاه‌ها با میزان وسعت کارشان، مجموعه طرح‌های فصلی را پیش خرید می‌کنند. از این فروشگاه‌ها خریدشان را حتی تا دو فصل زودتر هم انجام می‌دهند. مثلا کالکشن بهاره را در اواسط پاییز سفارش می‌دهند.

حتما نمونه طرح های خود را در تعداد کم تولید کنید

نمونه طرح های خود را تولید کنید. این کار را حتما جدی بگیرید تا قبل از تولید انبوه متوجه ضعف‌های کارتان شوید. در بسیاری از مواردی که ما از طرح انتظار داریم، بعد از تولید به دست ما نمی‌توان این آزمون را بهتر انجام داد و خطا را با تعداد کم انجام و میزان ضرر خود را تا حد زیادی کاهش داد.

تولید شال و روسری ارزان قیمت

معمولاً شال و روسری‌هایی تولید می‌کنند که از کیفیت بسیار مناسبی لذت می‌برند و در عین حال قیمت پایینی دارند، از طرفدارن مخصوص خود را حفظ می‌کنند. سعی کنید تا در فعالیت های اولیه خود به عنوان تولید کننده شال و روسری، این روند تولید را در نظر داشته باشید. تولید شال و روسری ارزان، علاوه بر افزایش میزان فروش، به معرفی شما در بازار کمک شایانی خواهد رسید. شال و روسری با قواره های کوچک، تولید شال و روسری با چاپ تک رنگ و…. از جمله مواردی هستند که می‌توان از آنها برای تولید شال و روسری ارزان استفاده کرد.

تولیدی های معتبر بازار روسری و شال را شناسایی کنید.

اگر قرار نیست، خودتان به صورت به عرصه تولید و چاپ روسری و شال وارد شوید، پس حتما به دنبال بهترین و معتبرترین تولیدی‌ها مستقیم باشید. تولیدی‌هایی که از بروزترین تجهیزات و ماشین آلات نساجی می‌سازند و می‌توانند طرح‌های مورد نظر را با کیفیت مناسب تولید یا چاپ کنند.

برای شناخت این تولیدی‌ها می‌توان به نمایشگاه‌های صنعت نساجی یا صنعت چاپ که هر ساله در کشور برگزار می‌شود، مراجعه کنید. در این نمایشگاه‌ها می‌توان وسایل استفاده، جنس پارچه، کیفیت چاپ و حتی بسته‌بندی محصولات توسط تولیدکنندگان مختلف را مشاهده کرد و با هم مقایسه کرد.

تا اینجا کار شما علاوه بر مقدمات راه‌اندازی کسب و کار خود، طرح‌های تولیدی خود را نیز طراحی کرده و در مرحله‌ای قرار دهید.

از اینجا به بعد به بخش مهمی از فرآیندهای کسب و کار می‌پردازیم که همان تبلیغات و بازاریابی وارد می‌شوند. آنچه در مقاله ابتدایی به آن اشاره می‌شود، بهتر است قبل از تولید بازار مناسب و فروشندگان خود را پیدا کنید، اما می‌توانید این امکان را برای شما فراهم کنید. اگر نگران نباشید، ما به شما می اندیشید که چگونه می توانید در این بازار ببینید.

وب سایت خود را راهاندازی کنید

یکی از مهمترین قدم‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها برای هر کسب و کار و استفاده از فضای مجازی و آنلاین برای فروش هر چه بیشتر محصولات و خدمات است. شاید شما هم به این امکان دسترسی داشته باشید که یک وب سایت فروشگاهی را نداشته باشید اما این به معنایی نیست که نمی توانید حتی داشته باشید.

این روزها هر کسی با گذراندن چند ساعت آموزش که به راحتی در اینترنت نیز می‌شود، می‌تواند به یکی از سامانه‌های مدیریت محتوا(CMS) مانند وردپرس، جوملا، آپن کارت، پرستاشاپ و … مسلط شود.

پس از آن با استفاده از قالب های پیش از موجود در اینترنت می توانید قالب مورد نظر خود را انتخاب کنید و بعد از چند دقیقه سایت شما را به همان زیبایی که در پیش نمایش قالب دیده می شود، در اختیار شما قرار دهید.

تبلیغات را آغاز کنید

تبلیغات یکی از بزرگترین چالشهایی است که در ادامه فعالیتهای خود با آن مواجه هستید. اگر قصد افزایش فروش خود را در کوتاه‌ترین زمان دارید، تبلیغات یکی از بهترین راه‌های پیش روی شماست. اما فراموش نکنید که تبلیغات به عنوان یک علم، برای اجرا به دانش تخصصی نیاز دارد و برای استفاده بهتر از خدمات تبلیغاتی و طراحی رایانه های تبلیغاتی مناسب است.

برای صرف هزینه در هزینه های اولیه می توانید از این روش ها کمک بگیرید. فقط فراموش نکنید که قبل از شروع هر کدام از این موارد مطالعه کوتاهی در آن زمینه داشته باشید. می توانید از آموزش های مختلف متنی، تصویری و … استفاده کنید تا در کوتاه ترین زمان بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید.

شبکه های اجتماعی خود را راه اندازی کنید.

در شبکه های اجتماعی به تولید محتوا بپردازید و به وسیله آن مخاطبان خود را افزایش دهید. همچنین می‌توانید از طریق شبکه‌های اجتماعی نسبت به برند(brand awareness) خود را افزایش دهید.

اگر دوست داشتی امتیاز دادن یادت نره!