یک توالی ثابت از مراحل وجود دارد که می توان موفقیت خود را در هنگام انجام داد راه اندازی کسب و کار اینترنتی دنبال کنید. هزاران نفر را دیده‌ام که با انجام کارهای کسب‌وکارهای آنلان کوچک و موفقی را شروع کرده و رشد می‌دهند:

  • نیازی را پیدا کنید و آن را حل کنید.
  • نسخه ای بنویسید که بفروشد.
  • طراحی و ساخت یک وب سایت با کاربری آسان.
  • از موتورهای جستجو برای هدایت ترافیک به سایت خود استفاده کنید.
  • برای خود یک شهرت ایجاد کنید.
  • مشتریان و مشترکین خود را از طریق ایمیل دنبال کنید.
  • درآمد خود را از طریق فروش وابسته و بیش از رشد افزایش دهید.

اکثر کسانی که تازه شروع به کار کرده اند، اشتباه می کنند که ابتدا به دنبال یک محصول و در مرحله دوم به دنبال بازار هستند.

برای افزایش موفقیت، با یک بازار نو شروع کنید. ترفند این است که گروهی از مردم را پیدا کنند که به دنبال راه حلی برای یک مشکل هستند، اما نتایج زیادی پیدا نمی کنند. اینترنت این نوع تحقیقات بازار را آسان می کند:

از انجمن های آنلاین ببینید تا مردم را ببینید چه سوالاتی می پرسند و چه مشکلاتی را در تلاش برای حل آنها هستند.

برای یافتن کلمات کلیدی که افراد زیادی در جستجوی آن هستند، جستجو کنید، اما باید با سایت های دیگر جستجو کنید.

رقبای بالقوه خود را با استفاده از سایت های آنها و توجه به کارهایی که برای بازدید از آنها انجام می دهند بررسی کنید. سپس می‌توان از آموخته‌های خود استفاده کرد و محصولی را برای بازاری که از قبل ایجاد می‌شود استفاده کرد – و آن را بهتر از رقبای انجام دهید.

یک فرمول کپی فروش اثبات شده است که بازدیدکنندگان را از لحظه ورود تا لحظه از طریق فرآیند فروش طی می کند:

  • مشکلی را که محصول شما حل می کند را شرح دهید.
  • اعتبار خود را به عنوان حلال این مشکل تثبیت کنید.
  • نظرات را که از محصول شما استفاده کرده اید اضافه کنید.
  • در مورد محصول و مزایای آن برای کاربر صحبت کنید.
  • پیشنهاد دادن.
  • ضمانت قوی داشته باشید.
  • فوریت ایجاد کنید.

در سراسر نسخه خود، باید به این فکر کنید که چگونه محصول یا خدمات شما را به طور اختصاصی به افراد می‌توان با مشکلات مردم حل کرد یا زندگی را بهتر کرد. مثل یک مشتری فکر کنید و بپرسید “چه چیزی برای من مفید است؟”

زمانی که از راه اندازی کسب و کار اینترنتی شروع می شود یک بازار آنلاین جدید کسب و کار و محصول خود را پس از طراحی و فروش خود را به پایان می رساند، اکنون برای کسب و کار و کار کوچک خود آماده می شوید. به یاد داشته باشید که آن را ساده نگه دارید. شما کمتر از پنج ثانیه فرصت دارید تا کسی را به خود جلب کنید – در غیر این صورت، آنها می روند و هرگز نمی توانند. چند نکته مهم که باید در نظر داشت:

  • یک یا دو فونت ساده را روی پس‌زمینه سفید انتخاب کنید.
  • ناوبری خود را واضح و ساده و در هر صفحه یکسان کنید.
  • فقط در تصاویر گرافیکی، صوتی، پیام شما را تقویت می کند.
  • یک انتخاب کنید تا بتوانید آدرس های پیشنهادی ایمیل را جمع آوری کنید.
  • خرید را آسان کنید — بیش از دو کلیک بین مشتری بالقوه و پرداخت.
  • وب سایت شما ویترین فروشگاه آنلاین شماست، پس آن را مشتری پسند کنید.

تبلیغات پولی به ازای کلیک ساده ترین راه برای ترافیک به یک سایت کاملاً جدید است که دو مزیت دارد. اول تبلیغات PPC در صفحات جستجو نمایش داده می شود و دوم اینکه تبلیغات PPC را می توانید بتوانید کلمات کلیدی مختلف و همچنین سرفصل ها، قیمت ها و بازاریابی های فروش را آزمایش کنید. نه تنها ترافیک فوری دریافت می کنید، بلکه می توانید از تبلیغات PPC نیز برای کشف بهترین کلمات کلیدی خود استفاده کنید که بیشترین تبدیل را دارند. سپس می‌توانید کلمات کلیدی را در سراسر سایت در کپی و کد خود را توزیع کنید، که به رتبه بندی شما در نتایج جستجوی ارگانیک کمک می‌کند.

مردم از اینترنت برای یافتن اطلاعات استفاده می کنند. این اطلاعات را به صورت رایگان در اختیار سایر سایت ها قرار می دهند و ترافیک بیشتری دارند و رتبه بندی بهتری را در موتورهای جستجو مشاهده می کنند. راز این است که همیشه یک لینک به سایت خود را با هر جزئی از اطلاعات درج کنید.

تخصصی و رایگان را هدیه دهید. مقالات، ویدیوها یا هر منبع دیگری را ایجاد کنید که برای مردم مفید باشد. آن محتوا را از طریق دایرکتوری های مقاله آنلاین یا سایت های رسانه های اجتماعی پخش کنید.

در انجمن‌های صنعتی و سایت‌های شبکه‌های اجتماعی که هدف شما در آن قرار دارد، به یک متخصص فعال تبدیل می‌شود.

به خوانندگان رسیده اند. اما حتی بهتر از آن، هر سایتی که شما را ارسال می کنید به سایت شما پیوند خواهد خورد. موتورهای جستجو لینک های سایت های مرتبط را دوست دارند و در رتبه بندی به شما می دهند.

زمانی که یک لیست انتخاب کنید، یکی از باارزش ترین های کسب و کار آنلاین خود را ایجاد کنید. مشتریان ارسال و مشترکین شما به شما اجازه ایمیل به آنها داده اند. یعنی:

  • شما چیزی به آنها می گویید که خواستید.
  • شما در حال ایجاد روابط مادام العمر با آنها هستید.
  • پاسخ 100 درصد قابل اندازه گیری است.
  • مارک ایمیلی ارزان تر وتر از چاپی، تلویزیونی یا رادیویی است زیرا بسیار هدفمند است.

هرکسی که از سایت شما بازدید می کند می کند و در لیست شما شرکت می کند، یک سرنخ بسیار داغ است. و هیچ ابزاری بهتر از ایمیل برای پیگیری آن سرخ ها وجود ندارد.

یکی از مهم ترین استراتژی های بازاریابی اینترنتی، توسعه ارزش طول عمر هر مشتری است. حداقل 36 درصد از خرید افراد که یک بار از شما کرده اند، در صورت پیگیری مجدد از شما خرید خواهد کرد. بسته شدن اولین فروش بسیار سخت ترین بخش است — و البته گران ترین قسمت آن نیز ذکر نشده است. بنابراین کاری کنید تا دوباره خرید کنید:

  • محصولاتی را ارائه دهید که خرید مکمل اصلی آنها باشد.
  • کوپن های وفاداری الکترونیکی را ارسال کنید که می توانید در بازدید بعدی خود از آنها استفاده کنید.
  • محصولات مرتبط را پس از خرید در صفحه “متشکرم” خود ارائه دهید.
  • به مشتریان خود برای وفاداری آنها می دهند و آنها حتی وفادارتر خواهند شد.

اینترنت به قدری سریع تغییر می کند که یک سال آنلاین برابر با پنج سال در دنیای واقعی است. اما اصول نحوه راه اندازی و رشد یک کسب و کار آنلاین موفق به هیچ وجه تغییر نکرده است. اگر به یک کسب و کار کوچک و آنلاین راه اندازی شده اید، به این ترتیب عمل کنید. اگر مدتی آنلاین بوده است، یک بررسی سریع انجام دهید و ببینید آیا مرحله‌ای وجود دارد که از آن غفلت کرده‌اید، یا هرگز نمی‌توانید آن را انجام دهید. شما نمی دانید با اصول اولیه اشتباه کنید.

منبع : oghyanooseabi.com

اگر دوست داشتی امتیاز دادن یادت نره!