راه اندازی تبلیغات موفق در اینستاگرام بسیار کار سختی نیست، زیرا کاربران در این پلتفرم همیشه به دنبال کشف محصولات جدید و رفع نیازهایشان هستند. اگر به تازگی کسب و کار خود را در راه اندازی راه اندازی اید، برای جذب مخاطب و ایجاد افزایش آگاهی از برند حتماً به فکر تبلیغات در اینستاگرام باشید.

برگزاری تبلیغات تبلیغات در اینستاگرام
برگزاری تبلیغات تبلیغات در اینستاگرام

برخی از آنها بر این است که هزینه هایی را که برای تبلیغات پرداخت می کنند، انجام دهند، بایستی در مدت زمان کوتاهی سرمایه گذاری داشته باشد. در غیر این صورت انجام شده به هدر رفته است. این تصور و گمان کاملاً اشتباه است؛ قرار نیست بعد از اجرای تبلیغات، فروش شما هم برابر شود. تبلیغات یک سرمایه گذاری بلند مدت است و نتیجه آن را در طی زمان می بینید.

تبلیغات به افزایش تبلیغات از برند و محبوبیت کسب و کارتان بسیار کمک می کند. این روزها کاربران اینستاگرامی، محصولات و برندهای جدید را از طریق تبلیغات اینستاگرامی پیدا می کنند و تبلیغات اینستاگرام در بیش از 1.2 میلیارد نفر یا 20 درصد از جمعیت بالای 13 سال جهان می باشد.

به منظور اطلاعات کامل از نحوه انجام تبلیغات در مقاله پیشنهادی در اینستاگرام را مطالعه کنید:

راهنمای کاربردی تبلیغات در اینستاگرام

در این مقاله قصد داریم در مورد نحوه برگزاری تبلیغات در اینستاگرام گفتگو و یک راهنمای 4 مرحله ای ساده برای ایجاد اولین تبلیغ خود تنها با چند کلیک به شما پیشنهاد می کنیم.

تبلیغات اینستاگرامی محتواهایی هستند که کسب و کارها برای معرفی خود به کاربران اینستاگرامی تولید می کنند و برای وایرال شدن آن محتوا توسط اینفلوئسنرها، پیج ها با تعداد فالوورهای بالا و یا خود اینستاگرام بایستی هزینه پرداخت می کنند.

تبلیغات اینستاگرام در این پلتفرم به صورت ویروسی منتشر می شود و در فید اینستاگرام با استوری و یا اکسپلور مخاطبان علاقه مند به ظاهر می شود. به ویژگی های محتوای تبلیغاتی با پست های معمولی متفاوت توجه کنید؛ این نوع تبلیغات بایستی دارای دکمه CTA یا همان دکمه فراخوان هستند.

برای دریافت اطلاعات کامل از نحوه مدیریت تبلیغات اینستاگرامی مقاله پیشین را مطالعه کنید:

نحوه مدیریت تبلیغات در اینستاگرام + 5 مهارت لازم

انواع مختلفی از فرمت های تبلیغاتی در اینستاگرام وجود دارد، از جمله:

  • تبلیغات تصویری
  • تبلیغات استوری
  • تبلیغات ویدیویی
  • تبلیغات کاروسلی
  • تبلیغات بازدید
  • تبلیغات اکسپلورر
  • تبلیغات خرید
  • تبلیغات ریلز

با توجه به انواع تبلیغات در اینستاگرام شما می توانید بهترین نوع تبلیغ را که با هدف تجاری خاص شما مطابقت دارد، انتخاب کنید.

شکل دیگری از دسته بندی برای تبلیغات اینستاگرامی از نظر نوع اجرا و نوع محتوای می باشد:

انواع تبلیغات
انواع تبلیغات

انواع تبلیغات در اینستاگرام از نظر محتوا

  • تبلیغات بنری در پیچ های پربازدید و اینفلونسری
  • تبلیغات بازدید در پیچ های پربازدید و اینفلونسری
  • راه اندازی مسابقات اینستاگرامی
  • ابزارهای تولیدی UGC
  • تبلیغات استوری همراه با لینک

نکته: این نوع تبلیغات شامل تصاویری، ویدئویی، ریلز و پست های کاروسلی می باشد.

نحوه اجرای تبلیغات
نحوه اجرای تبلیغات

انواع تبلیغات در اینستاگرام از نظر اجرا

  • تبلیغات در پیج ها پربازدید اینستاگرام
  • همکاری با افراد مشهور، اینفلوئنسرها و یا بلاگرها
  • پست اینستاگرام کولب (همکاری اینستاگرام)
  • تبلیغات اسپانسری در اینستاگرام

نکته: تبلیغات بازدید (ریچ و ایمپرشن شامل تمام انواع تبلیغات با ویدئویی می باشد.

با انواع تبلیغات موجود، یکی از آنها را برای راه اندازی کمین تبلیغات انتخاب کنید و کارتان بسیار مشکل است. برای اینکه کدام یک بهترین عملکرد را قبل از اجرای یک کمپین کامل داشته باشید، از یک آژانس تبلیغاتی معتبر مشاوره های لازم را دریافت کنید.

نکات قابل توجه در انتخاب شیوه تبلیغات

اول: هدف از برگزاری تبلیغات را تعیین کنید.

با در نظر گرفتن استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی خود، هدفتان را از اجرای کمپین تبلیغاتی اینستاگرام خود شناسایی کنید. آیا می تواند:

  • وب سایت ترافیک خود را افزایش دهید؟
  • بازدیدهای ویدیویی برای یک محصول جدید را افزایش دهید.
  • افزایش آگاهی از برند برای یک کسب و کار نوپا ایجاد کنید؟
  • انجام خرید، دانلود و نصب برنامه یا ثبت ایمیل را بالا ببرید؟

پس از مشخص کردن هدف خود، می توانم تبلیغاتی خود را بر اساس مدیریت دقیق و گزینه های فراخوان برای هر نوع تبلیغ ایجاد کنید.

دوم: مخاطبان هدفتان را شناسایی کنید.

چه کسانی را می توانید با تبلیغات اینستاگرام خود هدف قرار دهید. عادات و رفتار مخاطبان خود را بشناسید. آیا تماشای ویدیوهای زیاد را دوست دارند؟ آیا آن ها مشتاق خریدار آنلاین هستند؟ آیا به جای اسکرول در فید خود، زمان بیشتری را صرف تماشای استوری ها و یا ریلزه ها می کنند؟

سوم: تولید با کیفیت و قابل اشتراک گذاری

تولیدی که به کاربر نیاز دارد را رفع کند و یا سرگرم کند. در این صورت کاربر با شما درگیر می شود و آن را با دیگران به اشتراک می گذارند.

چهارم: انتخاب یک مجری تبلیغات معتبر و موفق

می توانید از پیج های پربازدید، اینفلوئنسرها و یا بلاگرها را پیدا کنید که شما را در پیج شان منتشر می کنند. اگر برای این کار توصیه می کنیم حتماً در مورد فالوورها و میزان تاثیر این کارها به خوبی تحقیق کنید. پیج هایی با فالوورهای واقعی و فعال حتماً نرخ بالایی دارند و در نهایت مخاطب هدفمند برای کسب و کارتان کمک می کنند.

گزینه بعدی این است که صفر تا صد تبلیغات تان را، یعنی از ایده پردازی و تولید محتوا گرفته تا اجرای آن را به آژانس های تبلیغاتی معتبر بسپارید.

به منظور انتخاب درست مجری تبلیغات کسب و کارتان مقاله پیشنهادی را مطالعه کنید:

شویراد بهترین مجری تبلیغات در اینستاگرام

توصیه ما

در آخر توصیه می کنیم برای داشتن یک تبلیغات موفق حتما از یک آژانس تبلیغاتی معتبر تصمیم بگیرید و سعی کنید ایده های خلاقانه برای خود داشته باشید تا بتوانید یک پست تبلیغاتی را در اینستاگرام بسازید.

اگر دوست داشتی امتیاز دادن یادت نره!