مارکت های موتورهای جستجو یا SEM یکی از بهترین راه ها برای رشد کسب و کار

و دستیابی به مشتریان جدید است.

در حالی که از استراتژی های ارگانیک برای تردد در درازمدت بسیار مهم استفاده می شود،

گاهی اوقات، نمی‌توانید روی SERP ها بدون صرف پول به رقابت بپردازید.

و اینجاست که SEM وارد عمل می شود.

از آنجایی که 35 درصد از جستجوهای محصول در گوگل شروع می شود

و سنجش جستجوی گوگل تنها یک دقیقه طول می کشد ،

بسیار مهم است که محصول یا خدمات کسب و کار شما در بالای SERP زمانی که کاربر

در جستجوی آن، ظاهر می شود. این همیشه به صورت ارگانیک امکان پذیر نیست،

به‌ویژه که سایر کسب‌وکارها برای اطمینان از اینکه محصولاتشان بالاتر است

از محصولات شما ظاهر می‌شوند، پول می‌پردازند.

بسیار مهم است که در یک استراتژی SEM سرمایه گذاری کنید.

مارک های موتورهای جستجو یا (SEM) از تبلیغاتی استفاده می شود تا مطمئن شوید که پول می شود

کدام محصولات یا خدمات و کار شما در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) قابل مشاهده است.

زمانی که کاربر یک کلمه کلیدی خاص را تایپ می کند، SEM به کسب و کار شما این امکان را می دهد

در نتیجه آن عبارت جستجو ظاهر شوید.

برای اطمینان از اینکه می‌توانید از SEM برای تبلیغ محصولات مناسب یا خدمات خود در SERPها استفاده کنید

استفاده کنید، فهرستی از بهترین ابزارهای SEM و همچنین اجزای یک

مزایده تبلیغاتی SEM را تهیه کرده‌ایم.

زمانی که برای سرمایه گذاری درSEM آماده شدید، باید وارد یک مزایده تبلیغاتی شوید

ما برج تبلیغات در Google Ads توجه کرد.

به زبان ساده، هر تبلیغ گوگل که می‌بینید قبل از نمایش در SERP از طریق یک حراج تبلیغاتی

انجام می شود. برای ورود به یک حراج تبلیغاتی، ابتدا باید کلمات کلیدی را انتخاب کنید

بر روی آنها پیشنهاد بدهید را شناسایی کنید و مشخص کنید

که مایلید برای هر کلیک چقدر برای هر یک از آن کلمات کلیدی هزینه کنید.

چه زمانی که تعیین می کند که کلمات کلیدی مورد نظر شما در جستجوی کاربر قرار دارند،

شما وارد حراج تبلیغات می شوید.

هر تبلیغی در هر جستجوی مرتبط با آن کلمه کلیدی ظاهر نمی شود.

برخی از کلمات کلیدی دارای هدف تجاری کافی برای توجیه گنجاندن تبلیغات در صفحه محلی

به عنوان مثال، زمانی که “بازاریابی چیست؟” در گوگل، من هیچ تبلیغی را نمی بینم.

علاوه بر این، حتی اگر کلمه کلیدی شما برای یک تبلیغ مناسب باشد،

به این معنی نیست که در مناقصه «برنده» پیدا شود.

حراج آگهی تعیین تعیین کدام تبلیغات در SERP قرار می گیرد

دو عامل اصلی را در نظر می گیرد،حداکثر پیشنهاد شما و امتیاز کیفیت تبلیغات شما .

امتیاز کیفیت تخمینی از کیفیت تبلیغات، کلمات کلیدی و صفحات فرود شما است.

می توانید امتیاز کیفیت خود را که در گزارش 1-10 می شود،

در ستون “وضعیت” کلمات کلیدی خود در حساب Google Ads خود بیابید.

هر چه تبلیغ شما به یک کاربر مرتبط تر باشد، و همچنین احتمال اینکه کاربر روی آن کلیک کند

و تجربه لذت بخشی از صفحه فرود داشته باشید، همگی در امتیاز کیفیت کلی شما نقش دارند.

استراتژی SEM به بهینه سازی تبلیغات جست و جوی پولی با هدف در ذهن خلاصه می شود.

برای ایجاد یک استراتژی خوب، باید بدانید که پلتفرم های تبلیغات پولی چگونه کار می کنند

و به طور تصادفی را که بر عملکرد می تواند انجام دهد

کلمات کلیدی، بودجه و کپی مدیریت کنید.

با در نظر گرفتن این موضوع، در بسیاری از عواملی که باید در تصمیم گیری شما نقش داشته باشند،

ارائه شده است تا در تبلیغات پولی موفقیت کسب کنید:

استراتژی پرداخت به ازای کلیک یاPPC با انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای پیشنهاد شروع می شود.

این به این معنی است که برای تعیین کلمات کلیدی باید پیشنهاد داد یا به عبارت دیگر،

می‌خواهید شما را برای چه مواردی نشان دهید، تحقیق کنید.

با طوفان فکری اصطلاحات برند، اصطلاحاتی که محصول شما را توصیف می کنند

و حتی اصطلاحاتی که شما رقابت را توصیف می کنید، شروع کنید.

اگر بودجه کمی دارید، می توانید فقط برای کلمات کلیدی که قصد خرید دارند، مناقصه بدهید.

با این حال، اگر بودجه بیشتری دارید، ممکن است متوجه شوید که برای کلمات کلیدی که شروع می شود، شوید

سفر خریدار را هدف می‌گیرند یا حتی شرایطی که ارتباط ضعیفی با محصولات شما دارند، فضای

پیشنهادی دارید.

اگر هیچ کس به دنبال کلمات کلیدی مورد نظر شما نباشد،

هیچ نتیجه ای از تبلیغات خود دریافت نمی کنید.

در عین حال، کلمات کلیدی با حجم بسیار بالا رقابت راجذب می کنند

هنگام انجام تحقیق در مورد کلمات کلیدی، کلمات کلیدی با حجم بالا و رقابت کم نکته جالبی هستند،

اما ممکن است یافتن آنها آسان نباشد. سپس به یک عامل عامل بین استفاده (حجم) و بودجه

(رقابت) تبدیل می شود.

قرار دادن تبلیغات با پیشنهادی که شما برای کلمه کلیدی مشخص می کنید

و امتیاز کیفیتی که گوگل به تبلیغ شما تعیین می کند.

پیشنهادهای بالاتر و تبلیغات با کیفیت بالاترین مکان را برنده می شوند.

با در نظر گرفتن این موضوع، کلمات کلیدی با رقابت بالا در نهایت گران تر می شوند.

پیشنهاد خیلی کم به این معنی است که تبلیغ شما نمایش داده نمی شود،

بنابراین مطمئن شوید که بر اساس میزان رقابت برای کلمه کلیدی، می توانید رقابت کنید.

در تئوری، می‌توان همه کلمات کلیدی خود را در یک مرحله جمع آوری کرد و یک تبلیغ را برای کل

نمایش دهید. اما بودجه شما با تعداد انگشت شماری از کلمات کلیدی با حجم بالا کاهش می یابد

و نمره کیفیت شما پایین می آید.

به همین دلیل است که ساختار درست حساب Google Ads خود بسیار مهم است.

سطوح مختلف برای سازماندهی کمپین Google Ads وجود دارد:

آگهی – نسخه ای که برای کلمات کلیدی انتخابی شما نمایش داده می شود.

کلمات کلیدی – سوالاتی که برای آنها پیشنهاد می شود.

گروه تبلیغات – مجموعه ای از کلمات کلیدی مشابه که بر اساس موضوع گروه بندی شده اند.

کمپین – بالاترین سطح برای مدیریت گروه های تبلیغاتی.

در هر سطح، می‌توان تعیین کرد چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی کار نمی‌کند، و باعث می‌شود.

اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد و نحوه خرج کردن پولتان داشته باشید.

در پایان روز، زمانی که کلمات کلیدی شما انتخاب می شوند

و حساب کاربری شما تجزیه و تحلیل است، هنوز باید تبلیغات خوبی بنویسید و روی “کسب” کلیک کنید.

عنوان

نشانی اینترنتی را نشان دهید

شرح

دقیقاً درک کنید که جستجوگران با سؤالات خود به دنبال چه چیزی هستند

و ببینید آیا یک تبلیغ عالی می نویسید که پیشنهاد شما را جذاب می کند یا خیر.

همچنین به خاطر داشته باشید کهSEM یک فعالیت تنظیم و فراموش نکنید آن نیست.

مدیریت مداوم PPC به شما کمک می کند تا اتلاف بودجه را حذف کنید،

تبلیغات را آزمایش کنید و کلمات کلیدی را برای آنها پیشنهاد کنید

بهینه کنید تا مطمئن شوید که بیشتر بازده سرمایه را از خودتان دریافت کنید.

1.نرم افزار ردیابی تبلیغات HubSpot

2.(سمروش)SEMrush

3.(گوگل ترند)Google Trends

4.(کیورد تولز) Keywordtool.Io

5.(کیورد پلنر) Google Ads Keyword Planner

6.(اسپیفای) SpyFu

7.(ورد استریم ) WordStream

شما برای تبلیغات پول می پردازید زیرا می توانید سرنخ ایجاد کنید

و برای کسب و کار خود درآمد ایجاد کنید.

ابزار HubSpot Ads به شما کمک می‌کند از ویژگی‌های ترافیکی و کلیک بر روی فراتر بروید

تا دقیقاً تأثیر تبلیغات بر مخاطبین را که در سفر خریدار قرار دارند، بررسی و تحلیل کنید.

این به شما کمک می‌کند بفهمید کدام تبلیغات واقعاً کار می‌کنند، SEM به عنوان یک کانال است

توجیه می‌کنند و تبلیغات خود را با بقیه کارها می‌کنند.

سمروش به شما امکان می دهد تحقیقاتی را در مورد کلمات کلیدی، ردیابی رتبه کلمات کلیدی، انجام دهید.

سایت ممیزی، تجزیه و تحلیل ترافیک و موارد دیگر انجام دهید

یک ابزار فوق العاده برای یافتن فرصت هایی برای رتبه بندی کلمات کلیدی طولانی به صورت

ارگانیک است، اما علاوه بر این، می توان از این ابزار برای جستجوی SEM های مختلف استفاده کرد.

به عنوان مثال، می توانید از SEMRush استفاده کنید تا بفهمید رقبای شما

در کجا متوجه می‌شوند، و در منطقه‌ای آنها را تحلیل و تحلیل کنید تا بفهمید که چقدر پول

می‌خواهید کلمات کلیدی خاص را بکنید.

علاوه بر این، SEMRush شما را قادر می‌سازد تا رقبای اصلی جستجوی پولی خود را کشف کنید،

بفهمید کدام کلمات کلیدی را پیشنهاد می‌کنند و ترکیبی از آنها را مطالعه کنید.

این اطلاعات حیاتیزمانی است که شما در حال توسعه استراتژی پولی خود هستید و مطمئن نیستید

که چگونه از سایر مشاغل در SERP رتبه بندی کنید.

گوگل ترند به شما امکان می دهد حجم را برای یک کلمه کلیدی خاص در یک منطقه جستجو کنید،

زبان یا بازه زمانی خاص ردیابی کنید .

که به شما امکان می دهد تشخیص دهید که کدام عبارت جستجوی پرطرفدار است و کدام یک نیست.

از آنجایی که نمی‌تواند پولی را پشت کلمه کلیدی که محبوبیت آن کاهش می‌یابد.

این یک ابزار فوق العاده مفید برای جستجوی SEM شما است.

به‌ویژه اگر برای یک تجارت الکترونیکی کار می‌کنید، می‌توانید به محصول خود علاقه‌مند شوید

یا خدمات خود در یک منطقه جغرافیایی خاص، بدون شک برای اطمینان از استفاده از جستجوهای

پرداخت شده خود را در مکانهای خاص تنظیم می‌، قدرتمند است

و در ازمدت در هزینه‌های صرفه‌جویی می‌کند.

یکی از مفیدترین ویژگی هایKeywordtool.Io این است که می توان از گوگل، بینگ، یوتیوب،

آمازون، اینستاگرام، توییتر و اپ استور استفاده،

به طوری که می توانید کلمات کلیدی خود را از طریق کانال های مختلف تقسیم بندی کنید

و هدف بهتری داشته باشید.

این ابزار کلیدواژه اصلی شما را می گیرد و انواع کلمات و عبارات را در اختیار شما قرار می دهد،

که به شما امکان می دهد لیست تری از کلمات کلیدی احتمالی را که ممکن است باشد

بخواهید در یک آگهی پولی گنجانده شود، ایجاد کنید.

با استفاده از تکمیل خودکار Google برای ارائه کلمات کلیدی مرتبط برای شما،

نسخه رایگان Keywordtool.Io به شما امکان می دهد تا 750 کلمه کلیدی طولانی و

پیشنهاد کلمات کلیدی را برای هر عبارت جستجو کنید.

بعلاوه، می‌توانید از این ابزار برای تحلیل و تحلیل روندهای جستجو استفاده کنید

در گوگل استفاده کنید تا مطمئن شوید که کلمات کلیدی مورد نظر شما را به دست آورید

در حال افزایش محبوبیت هستند و درازمدت به شما کمک خواهد کرد.

از آنجایی که گوگل احتمالاً جایی است که می توانید تبلیغات را نشان دهید،

منطقی است که از Google Ads Keyword Planner برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی

مرتبط با کسب و کار خود استفاده کنید و نحوه تغییر جستجو برای کلمات کلیدی

را در طول زمان پیگیری کنید.

برنامه ریز کلمات کلیدی به شما کمک می کند تا لیستی از کلمات کلیدی را محدود کنید

تا مطمئن شوید که خودترین آنها را برای تجارت انتخاب کنید.

علاوه بر این، Keyword Planner به شما تخمین پیشنهادی برای هر کلمه کلیدی می دهد،

بنابراین می توانید تعیین کنید کدام کلمات کلیدی با بودجه تبلیغاتی شما کار می کنند.

بهتر از همه، همان زمانی که کلمات کلیدی ایده را پیدا کرد و آماده راه اندازی کرد

یک کمپین تبلیغاتی شدید، می توانید همه این کارها را از داخل ابزار انجام دهید.

آیا تا به حال آرزو کرده اید که بتوانید کلمات کلیدی را که رقبای شما را در گوگل می خرند، بسازید.

ببینید، یا بررسی کنید کدام تست های تبلیغاتی را انجام داده اند؟

با SpyFu، شما می توانید دقیقاً این کار را انجام دهید، با یک دامنه را جستجو کنید.

و هر کلمه کلیدی را که کسب و کار در Adwords خریده است،

هر کلمه کلیدی ارگانیکی را که برای آنها رتبه بندی شده است،

و هر تنوع تبلیغاتی که دارد را می بینید.

در 12 سال گذشته به علاوه، می‌توان رتبه‌بندی پولی و سئوی خود را انجام داد

گوگل، بینگ و یاهو نظارت کنید.

یک راه حل مدیریت تبلیغات است که می توان به شما در تحقیق، اندازه گیری پرداخت

و بهینه سازی تبلیغات برای عملکرد کمک کند.

شما به ویژگی های گزارش دهی پیشرفته برای تجزیه و تحلیل و تحلیل داده ها

و ابزارهایی برای ایجاد تبلیغات عالی دسترسی دارید.

علاوه بر این، WordStream دارای هشدارها و ابزارهای گردش کار برای

کمک به تصمیم گیری در مورد کمپین های خود است.

با ابزارهای فوق و یک استراتژی، که SEM می تواند یک استراتژی عالی باشد

برای تولید سرنخ باشد. کمپین خود راآغاز کنید.

دلیلی وجود ندارد که ،کمپین PPC خود را از امروز شروع کنید.

اگر دوست داشتی امتیاز دادن یادت نره!