الگوریتم های جدید گوگل به ویژه الگوریتم RankBrain تلاش می کنند تا رفتار کاربران هنگام جستجو را آنالیز کرده و با همان رتبه بندی نتایج را بهینه کنند. هر زمان کاربر عبارت را در گوگل جستجو می کند و یک یا چند نتیجه در پیشنهادات گوگل را انتخاب خواهد کرد. گوگل به انتخاب کاربران توجه زیادی خواهد کرد. به عنوان مثال اگر یک سایت در رتبه پایینی از نتایج گوگل باشد ولی کاربران زیادی بر روی آن کلیک کنند، جایگاه این سایت را بهبود خواهد بخشید.

علاوه بر زمان حضور کاربران در سایت تا جستجوی دوباره در گوگل ویژه ای خواهد داشت. از زمانی که کاربر وارد سایت شما می شود تا زمانیکه دوباره همان عبارت یا عبارتی مشابه با آن را در گوگل جستجو می کند Dwell Time نامیده می شود. اگر دوست دارید چه تاثیری بر رفتار کاربران داشته باشید برای پیشنهاد می توانید مقاله RankBrain را مطالعه کنید.

اکثر کاربران اینترنتی صفحات مورد نظر خود را از موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل، بینگ و یاهو پیدا می کنند. از این رو به عنوان کلید مناسب شما برای رسیدن به بازدید بیشتر است. بیشتر براین موتورهای جستجوی همان چیزی را در اختیار کاربران قرار می دهند که آنها بدنبالش هستند، به همین دلیل در مقایسه با تبلیغات اینترنتی، اعتماد بیشتر به سایت شما خواهد بود و این امر نشان می دهد که ارزش سئو و باید به آن توجه شود.

کلمات جستجو شده توسط کاربران در جستجوهای بیشتر دارند، نشان می دهد که جذب بازدیدکننده بیشتر از طریق گوگل می تواند موفقیت هر شرکتی را تضمین کند. بازدیدهای بدست آمده از روش های سئو بر هر نوع تبلیغ برتری داشته و دراز مدت کمتری را نیز به شما ارائه خواهد کرد.

گوگل موتوری هوشمند است اما هنوز به کمک کاربران نیاز دارد، آنها همیشه در جستجوند تا نتایج بهتری را به کاربران اینترنتی ارائه دهندگان ارائه دهند، با این حال محدودیت‌هایی در این مسیر وجود دارد که نیاز به سایت ایجاد می‌کند. سئو اشتباه می توانید شما را از دید کاربران پنهان کرده و تمام تلاش شما را هدر دهد، در نتیجه رقبای شما با دید ضعیف تر بازدید و محبوبیت بیشتر داشته باشد.

ربات های خزنده گوگل فاکتورهای نسبتا خاص برای درک صفحه دارند که در صورت استفاده از آنها شانس شما را برای کسب جایگاهی افزایش می دهد. این فاکتورها را اصطلاحا seo می نامیم و برای موفقیت باید دقیقا بدانیم که این فاکتورها در سئو چیست. برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم به بخش آموزش سئو در سایت مراجعه کنید.

از تکنیک های درجه استفاده از لذت و رعایت تمام قوانین و اصول در این مسیر را سئو کلاه سفید می نامند، اما از ضعف موتورهای جستجو و تکنیک های فریب آنها در کنار عدم رضایت بازدیدکنندگان را روش کلاه سیاه می شناسند. هر ماه یکبار گوگل این تکنیک‌های کلاه سیاه را شناسایی کرده و سایت‌هایی را که از این روش استفاده کرده‌اند را تنبیه کرده است. برای اینکه بهتر است نسبت به این مطالعه مقاله ترفندهای سئو می توانید برای شما مفید باشید.

حقیقتاً دیگر نمی توان دیجیتال را امری جدید معرفی کرد. زیرا در سال های اخیر به صورت پیوسته شاهد رشد و پیشرفت این حرفه، خصوصاً در زمینه پزشکی بوده است. خدمات پزشکی و بهداشتی نیز از این قاعده مستثنا نمانده اند و خود را با این تغییرات همگام کردند. در عصر حاضر دیگر حتی سالمندان نیز با استفاده از رسانه های اجتماعی به جستجوی اطلاعات اشتراک گذاری شده در زمینه سلامت میگردند و واقعیت امر این است که بیماران دیگری را قبل از مراجعه به پزشک ابتدا به رسانه های اجتماعی و اینترنت برای جستجوی علائم بیماری و بیماری مراجعه کنید. حتی درمان هستند. عده کثیر دیگری از مردم نیز به واسطه رسانه های اجتماعی به جستجوی یافتن اطلاعات بهترین مراکز مراقبت های بهداشتی و درمانی هستند.

طبق آخرین اطلاعات ارائه شده از هر 10 کاربر اینترنت 8 نفر از آنها به صورت آنلاین به جستجوی اطلاعات مربوط به حوزه سلامت خود می پردازد. حال مراکز ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ پزشکی با استفاده دقیق و تخصصی از رسانه های اجتماعی سعی می کنند تا با بکارگیری استراتژی های بازاریابی دیجیتال بهترین نتیجه را برای پزشکان به ارمغان ارائه کنند. شما پزشکان می توانید با استفاده از دیجیتال مارکتینگ پزشکی و استفاده از رسانه های اجتماعی فرصت های باورنکردنی را در زمینه جذب کننده به دست آورید. توجه داشته باشید که با استفاده از خدمات دیجیتالی پزشکی به طور دقیق تغییرات شگرفی را در کسب و کار و همچنین برندسازی خود مشاهده کنید. حال اگر به دنبال کسب اطلاعات تخصصی تر در حوزه دیجیتال مارکتینگ پزشکی هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

دیجیتال مارکتینگ پزشکی چیست؟

متخصصان دیجیتال مارکتینگ پزشکی با استفاده از استراتژی های مجازی اقدام به معرفی بهینه پزشکان به صورت کاملا آنلاین در فضای مجازی می کنند. به طور خلاصه دیجیتال مارکتینگ پزشکی را می توان مجموعه ای از فعالیت های تبلیغاتی در افزایش افزایش فروش و افزایش تعداد مراجعین مراکز ارائه دهنده خدمات درمانی، کلینیک ها و مراکز آرایشی و زیبایی کرد. این فعالیت ها در برندسازی و افزایش آگاهی از مراقبت های بهداشتی و معرفی روش های درمانی و … صورت می گیرد.

مبانی دیجیتال مارکتینگ پزشکی:

دیجیتال مارکتینگ پزشکی تنها نوعی مارکتینگ نیست که با استفاده از آن یک محصول تولیدی یا خدمات خود را بفروشد. مارک های دیجیتال در مقایسه با سایر روش های بازاریابی حرفه ای تر عمل می کند و همیشه پایبند به مبانی واصول خاص خودش است. برای مطالعه کامل دیجیتال مارکتینگ پزشکی این مقاله را از دست ندهید .

برای راه‌اندازی یک وب‌سایت‌های سیستم‌های مدیریت منابع بسیاری هستند که برخی از آن‌ها نسبت به بقیه برتری‌ها دارند، وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متشکل از قالب‌ها و پوسته‌های بسیار متنوع است که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، شما با استفاده از این سیستم می‌توانید از آن استفاده کنید. بدون داشتن مهارت در برنامه‌نویسی می‌توانید سایت خود را راه‌اندازی کنید.

دو روش برای ساخت سایت وجود دارد که شما به دلخواه می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. روش اول سیستم های مدیریت محتوا (CMS) و روش دوم طراحی و برنامه نویسی است.

همان‌طور که قبل‌تر اشاره شد، سایت‌ها برای مدیریت به دو نوع بخش‌بندی می‌شوند: یکی از سایت‌های استاتیک یا ایستا و سایت دوم داینامیک یا پویا. سایت‌های استاتیک (ایستا) معمولاً با زبان‌های HTML، CSS ایجاد می‌شوند و هزینه کمتری نسبت به سایت‌های داینامیک (پویا) برای ساخت دارند. اگر تفاوت بین سایت های استاتیک و داینامیک را می خواهید بدانید این ویدیو را حتما ببینید.

برای راه‌اندازی وب‌سایت می‌توانید توسط نرم‌افزارهای موجود سایت خود را راه‌اندازی کنید. در علم طراحی و راهاندازی وب سایت برای پیاده سازی یک وب سایت باید کدهایی نوشته شود. به‌عنوان‌مثال در زبان html برای این‌که یک تصویر در یک صفحه وب قرار دهید باید کد img src را در کدهای آن صفحه قرار دهید.

سایتی که با سیستم‌های مدیریت محتوای ایجاد می‌کنید در واقع همان سایت‌های داینامیک یا پویا هستند. اگر درزمینه طراحی سایت مبتدی است و می‌خواهید یک وب سایت ایجاد کنید، پیشنهاد می‌کنیم که از سیستم‌های مدیریت محتوای مثل وردپرس استفاده کنید، چرا که طراحی و برنامه‌نویسی سایت بسیار وقتگیر و هزینه‌بر ووردپرس چیست و چه تاثیری در بیزنس ما خواهد داشت.

اگر دوست داشتی امتیاز دادن یادت نره!