آژانس تبلیغاتی وسیله ای برای همه شرکت ها برای تبلیغ فعالیت، محصولات و حتی رویدادهاست. آژانس تبلیغاتی چیست و چه زمانی مهم می شود؟

یک آژانس تبلیغاتی از متخصصانی تشکیل شده است که در متبحر در زمینه تبلیغات هستند و از شرکت هایی به نام تبلیغ کننده کار می کنند. این شرکت به دنبال محصولات(ها) و/یا فعالیت(های) خود هستند.

آژانس تبلیغاتی در چند مرحله درگیر ایجاد و اجرای کمپین تبلیغاتی می باشد:

  • اجرای برنامه ریزی استراتژیک با مشتری،
  • تحقیق تبلیغات و طراحی گرافیک،
  • خرید فضای تبلیغاتی
  • پخش اطلاعیه.

آژانس تبلیغاتی متعلق به خانواده ارتباطات است. با توسعه فناوری های جدید، روش های تبلیغاتی بسیار متنوع هستند. آژانس تبلیغاتی می‌تواند نام‌های تبلیغاتی داشته باشد، مانند آژانس ارتباطی، آژانس وب، آژانس سئو و ….

آژانس های تبلیغاتی در ارتباطی خود به طور جزئی یا کامل به مشتریان خود مشاوره و حمایت می کنند.

بسته به نوع ماشین و برای آسان، دو دسته از آژانس های تبلیغاتی وجود دارد:

آژانس های تبلیغاتی تخصصی و متخصص در زمینه های خاص

به اصطلاح آژانس های جهانی، با ارتباطات یک شرکت به عنوان یک کل چه در تبلیغات یا بازاریابی، سروکار دارند.

آژانس های تبلیغاتی می تواند با نام های مشابه:

  • رسانه ها،
  • پیشبرد فروش،
  • مارکت،
  • روابط عمومی،
  • ارتباطات،
  • سایت اینترنتی،
  • آژانس اینترنتی،
  • سئو…

آژانس تبلیغاتی از رسانه ارتباطی برای پخش پیام تبلیغاتی استفاده می کند:

  • مطبوعات (روزنامه ها، آگهی ها)
  • چاپ (پوستر، بروشور، بروشور فروش، بروشور)،
  • اینترنت (وب سایت ها، کمپین های AdWords، وبلاگ، شبکه های اجتماعی)،
  • سینما،
  • تلویزیون
  • تبلیغات اینترنتی

از آنجایی که حضور در وب برای تقویت فعالیت یک شرکت ضروری است، تبلیغات در وب به طور مداوم در حال پیشرفت و توسعه است.

غول گوگل نیز یک برنامه تبلیغاتی در اینترنت به نام گوگل ادوردز راه اندازی شده است. کمپین های AdWords کمپین های تبلیغاتی با استفاده از تبلیغات ساده و ماشین آلات در شبکه هستند. آنها با وارد کردن کلمات کلیدی مورد نظر به کاربران اینترنتی ارائه می دهند که فعالانه به دنبال اطلاعات هستند.

برنامه AdWords بیشتر برای تبلیغ کنندگان دارد:

  • هدف گذاری دقیق به لطف کلمات کلیدی،
  • انتشار کمپین با توجه به بودجه اختصاص داده شده،
  • صورت‌حساب بر اساس: هزینه به ازای هر کلیک یا هزینه در هر نمایش،
  • افزایش ترافیک وب،
  • تجزیه و تحلیل اندازه گیری و سریع کمپین،
  • بهینه سازی نرخ کلیک

اکثریت قریب به اتفاق مشتریان، شرکت های تجاری هستند که مایلند خود را می شناسند و محصولات را افزایش می دهند. آژانس تبلیغاتی می تواند توسط موزه ها، موسسات خیریه و موسسات فرهنگی نیز درخواست شود. دولت همچنین از آژانس های تبلیغاتی برای ترویج موضوعاتی مانند ایمنی و بهداشت استفاده می کند.

امور برای همه این مؤسسات یکسان است:

  • دید آنها را افزایش دهید،
  • گردش مالی خود را افزایش می دهد،
  • تامین مالی برای تامین فعالیت های مالی،…

و اما شما آیا می توانید کنترل بازدیدهای آنلاین شرکت را به دست آورید، زیرا تعداد بازدیدهایی که وب سایت شما ایجاد می کند می تواند نشان دهد؟

در این مرحله برای دریافت مشاوره، تصمیم می گیرید با یک آژانس دیجیتال تماس بگیرید. و در آنجا متوجه می‌شوید که انواع تبلیغات دیجیتال وجود دارد: آژانس دیجیتال، ارتباطات دیجیتال، بازاریابی دیجیتال، مشاوره دیجیتال، آژانس بازاریابی، رویداد تحول دیجیتال…

ما فهرستی از انواع خدمات خدمات تبلیغات دیجیتال به شما پیشنهاد می کنیم. تا هنگام انتخاب خود، ببینید چه چیزی برای شما مناسب تر است و چه چیزی بهترین انتظارات شما را می توانید ارزیابی کنید.

داشتن یک وب سایت خوب است، اما بدون استراتژی، کاربرد زیادی ندارد. فهرست منابع اصطلاحی برای توسعه یک استراتژی آنلاین برای مشتریان بالقوه به سایت و شناسایی آنها است. بدون استراتژی ورودی، سایت شما فقط برای آموزش افرادی که از قبل شما را می شناسند خدمت می کنند.

اتوماسیون قوی به عنوان بازوی یک استراتژی استراتژی درونگرا در نظر گرفته می شود. این شامل خودکارسازی برخی از ویژگی ها و کم ارزش و ارائه یک کلی روشن در زمان واقعی از پیشرفت تونل تبدیل است. اتوماسیون را می توان برای رتبه بندی مشتریان بالقوه (امتیاز) دانست. همچنین می توانید این ویدیو را تماشا کنید تا همه چیز را در مورد اتوماسیون بازاریابی بیاموزید انجام دهید.

سئو برای بهینه سازی موتورهای جستجو به تمام تکنیک های اطلاق می شود که امکان ارتقای نتایج سایت شما در صفحات گوگل را فراهم می کند. در زمانی که به صورت آنلاین در حال انفجار است، این یک جنبه حیاتی برای بدنامی شرکت است، زیرا نوشتنی که خوانده نمی‌شود به سرعت دلسردکننده خواهد بود. در این حقیقت است که گوگل هر روز الگوریتم های رتبه بندی خود را تغییر می دهد. بنابراین یک تکنیک در حال حاضر است که نیاز به سرمایه گذاری واقعی دارد. برای دانستن همه چیز در مورد سئو، من این نظرسنجی باشکوه را که توسط آژانس اسکیموز در مورد استفاده از سئو در فرانسه انجام شده است، توصیه می کنم.

یوتیوب و آپارات شبکه اجتماعی برای ویدئویی هستند. برخی از آژانس ها پیشنهاد می کنند که شما را به صورت ویدئویی تولید کنند. این بازاریابی ویدئویی نامیده می شود، زیرا هدف ویدیویی مشخص می شود و بخشی از یک استراتژی طراحی است. مکان برای استفاده از ویدئو در استراتژی بازاریابی وجود دارد، اولین دلیل این است که این فرمت برای مصرف اطلاعات کاربران اینترنت است.

روشی برای انجام ارجاع پولی وجود دارد:

تبلیغات گوگل: شما به طور خودکار در صفحه اول نتایج گوگل ظاهر می شوید و زمانی که افراد روی لینک شما کلیک می کنند، پرداخت می کنند.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی (تبلیغات فیس بوک، تبلیغات لینکدین و غیره): شما انتخاب کنید که به عنوان یک پیوند حمایت شده در دیوار خبری ظاهر شوید. شما همچنین می توانید پیام های حمایت شده را ارسال کنید.

هدف گذاری مجدد: پس از بازدید از یک وب سایت یا درخواست، پیام های تبلیغاتی کاربر هدف را از شما دریافت می کنید.

ارسال جیمیل: در صندوق پستی خود، کاربر اینترنتی پیام های حمایت شده را دریافت می کند.

ارسال پیام تبلیغاتی: موضوع نمایش یک پیام تبلیغاتی به هدف خود است، جایی که در آن قرار دارد.

هدف گذاری اجتماعی و شناختی: سن، CSP، محل سکونت، علایق و غیره.

هدف قرار دادن سایت های مرتبط برای نمایش آگهی.

نتیجه گیری،

تبلیغات با زمان و فناوری های جدید توسعه می یابد. نقش آژانس تبلیغاتی حمایت از مشتریان خود در ارتباطات آنهاست. تبلیغات را از طرف تبلیغ کنندگان بر اساس نیازها و بودجه تنظیم می کند.

مطالب پیشنهادی : ساختار سازمانی یک شرکت تبلیغاتی چیست؟

اگر دوست داشتی امتیاز دادن یادت نره!