«درحال حاضر تپسل و مدیاد بیش از 80 درصد رسانه‌های ورزشی و غیر ورزشی را جذب کرده و با آماده‌سازی خدمات ویژه، کمپین «پاس گل تپسل» را راه‌اندازی می‌کند.

تپسل، بزرگ‌ترین مجری تبلیغات دیجیتال جام‌جهانی است و از این پس با مهم‌ترین رسانه‌های این حوزه از جمله «ورزش 3، فوتبالی و…» به صورت انحصاری کار می‌کند.

کمپین «پاس گل تپسل»

تپسل اعلام کرده است همیشه جهانی امکان ویژه‌ای برای تبلیغات و رشد را دارد بیزینس‌ها ارائه می‌کند. بر همین اساس تمام امکانات زیرساختی و خدماتی خود را جهت کمک به بیزینس ها به کار گرفته است.

رویداد «عکس یادگاری» در روز سه‌شنبه 28 تیرماه 1401 با هدف اطلاع‌رسانی و ایجاد هم‌افزایی تیم‌ها درجه‌های مثبت تپسل در جام جهانی با عنوان کمپین «پاس گل تپسل» برگزار شد. از نکات جالب این اجرای، موسیقی دال بند بود که حس‌وحال ویژه‌ای را به کار القا کرد.

اطلاعات دقیق کمپین «پاس گل تپسل» به‌زودی توسط این شرکت اطلاع‌رسانی خواهد شد.

تپسل از چراغ خاموش بودن خارج شده است!

سبحان فروغی گفت: در این مدت رقبای فعالیت خیلی خوبی در مارکت انجام شد که این باعث شد که ما از خاموش بودن خارج شدن خارج شویم و تلاش کنیم تا جایگاه واقعی تپسل داده شود. این رقابت باعث می‌شود بازار تبلیغات دیجیتال بزرگ‌تر شود و در کل به صنعت تبلیغات دیجیتال تبدیل شود. جستجوی ما در اندازه بازارهای تبلیغات دیجیتال را همیشه می‌سازیم تا علاوه بر خود تپسل، کل صنعت و در نهایت کل اکوسیستم و بیزینس‌ها از مزایای آن بهره‌مند شوند.

سال 1400 برای تپسل سال سختی بود

سال گذشته برای تپسل سال به نسبت سختی بود چراکه مسیر رو به رشدی که در سالهای گذشته داشتیم، یک فضای نگران کننده و ابهام‌آلود در میان کارکنان شرکت حاکم بود که دلیل آن تصمیمات سال ۱۳۹۹ برمی‌گشت. ازآنجاکه ما در تپسل همیشه موفق‌ترین مجموعه‌های تبلیغات دیجیتال در ایران بودیم و کمتر شکست خوردیم. این تصور در همه ما نهادینه شده بود که هیچگاه با بحران مواجه شد.

در اوایل سال 1399 که با کافه‌بازار همکاری‌ها را در زمینه تبلیغات در جستجو (سرچ‌اد) به صورت شروع کرده بودیم، بعد از مدتی پیشنهاد همکاری در زمینه تبلیغات ویدیویی مطرح شد. بعد از بررسی‌هایی که انجام دادیم متوجه شدیم که پروژه‌های بالاتری دارند، اما اگر به نتیجه دلخواه نزدیک شود، یکی از موفق‌ترین و تأثیرگذارترین پروژه‌های تبلیغات دیجیتال ایران و نقاط عطف دیگری در کارنامه تپسل خواهد بود و همکاری می‌کند.

متأسفانه نتایج و عملکرد ما در این مسیر با انتظاراتمان فاصله داشت. کم‌کم مشخص می‌شود که در عمل و این مسیر توجیه برای ذی‌نفعی در این زنجیره نیست، ولی بواسطه هیچ اقتصادی که داشتیم، با وجود مشکلات، تا آن‌ها در کنار این پروژه ماندیم. این موضوع را متحمل دو آسیب کرد:

  • آسیب کم‌تر، ضرر مالی بود که باید با ابتکار عمل و همراهی، مسائل را در اسرع وقت جبران کنیم.
  • آسیب دوم اما مفهوم‌تر بود؛ تا قبل از این اتفاق همه باور داشتیم که در بازار بهترین هستیم و می ماندیم. اما با این اتفاق، کم‌کم نامیدی بر شرکت سایه انداخت. و ازآنجاکه صنعت ما پررقابت و پر تغییر است، از گوشه و کنار این پیام شنیده می‌شد که پگاه درحال افول است. در صورتي كه شركت تمام فعاليت‌هايش را با قدرت بيش از پيش ادامه مي‌داد و چيزي مخالف با آن را نشان مي‌دهد، به گونه‌هايي كه به‌عنوان مثال مي‌زنند، مثلاً تعداد مالي ما نسبت به سال گذشته بيش از 2 برابر شده است.

سال ۱۴۰۰ ساده نبود، اماهای بسیار آن بواسطه همان مشکلی بود. تغییرات امروز، تاب‌آوری بیش از پیش، امید، مطمئن و انگیزه مضاعف، گذر از همان سختی‌هاست.

تمام تلاش ما همیشه بر این بوده است که این صنعت را با نوآوری و خلاقیت پیشرفت داده و بزرگ کنیم و بیشتر برای تبلیغات دیجیتالی که معادل با موفقیت بیشتر مشتریان ما است، در ایران بسازیم. مطمئناً به مرور خبرهای بیشتر و روبه‌جلوتری از تپسل می‌بینید.

بزرگ‌ترین نقطه قوت تپسل، در زمینه فنی و تکنیکال است!

عباس حسینی (مدیر ارشد فنی و کوفاندر) در پنل گفتگو مدیران ارشد با کار «عکس یادگاری» درباره قدرت فنی و تکنیکال تپسل خبر داد و گفت:

ما دوسال زودتر از رقبا وارد فضای موبایل و اپلیکیشن شدیم و کل مارکت را گرفتیم و اینقدر به لحاظ فنی جلوتر بودیم که هیچ رقیبی نمی تواند سهم بازار ما را بگیرد. در صورتی که با دو سال تأخیر با مدیاد وارد فضای تبلیغاتی وب سایت شد، با وجودی که کل مارکت دست رقبا بود. ولی به‌راحتی و ظرف مدتی 40 درصد از بازار را از آن خودمان می‌کنند که این رشد مثل هر سال ادامه‌دار خواهد بود.

چیزی که مسلم است بزرگ‌ترین نقطه قوت تپسل، در زمینه فنی و تکنیکال است و این امنیت و ثبات به بیزینس می‌دهد که هیچ رقیبی نمی‌تواند به آن دست یابد.

این روزها در حال آماده سازی زیرساختی برای یکپارچه سازی کل خدمات تبلیغات دیجیتال در یک پلتفرم واحد هستند که اتفاقاً بسیار بزرگ در مارکت می شود.

محصولات هلدینگ پگاه

تمام برندهای ما در چهار دسته تقسیم می‌شوند و در نهایت با چهار اسم هم می‌شوند:

  • تپسل: که شامل تمام تبلیغات دیجیتال است. مدیاد، تپسل، تگرو، پوشه، رپهاب و… درآینده در یک پلتفرم واحد خواهند گرفت.
  • متریکس: در زمینه مارکتینگ فناوری فعالیت می‌کند.
  • مدیاهاوس: که زیرمجموعه‌هایش سلام سینما، بیپ‌تونز و… هستند.
  • فانتوری: در زمینه تولید و نشر بازی فعالیت می‌کند.
اگر دوست داشتی امتیاز دادن یادت نره!