چکیده

استفاده از این مقاله بر روی استفاده از تجزیه و تحلیل و تحلیل داده های کلان در مدیریت ارتباط B2B با بررسی و تاثیرات تجزیه و تحلیل و داده های کلان بر ارتباط با مشتری و رشد فروش با استفاده از مجموعه داده های چند صنعتی از 417 موسسه B2B را بررسی می کند. کند. این مقاله همچنین بررسی می کند که آیا فرهنگ تحلیلی درون شرکتی این تأثیرات را می سازد. در این مقاله پی می بریم که از کلان برای بررسی قابل توجه های رشد فروش نتایج را تقویت کرده (یعنی عملکردی پولی) و ارتباط را با بهبود می دهد (نتایج عملکردی غیر پولی). هر چند در مؤسساتی که از تجزیه و تحلیل و تحلیل بررسی حمایت از مورد دوم بیشتر می شود، در حالی که مورد اول هیچ تأثیری را از فرهنگ تحلیلی بر نمی دارد. این مقاله به صورت تجربی ثابت می کند که تجزیه و تحلیل داده های کلان مشتری ارتباط را با مشتری بهتر کرده و باعث رشد فروش در موسسه های B2B می شود.

مقدمه

یک نظر ارزیابی در ایالات متحده آمریکا و دنیا حاکی از آن است که 84% موسسه های پیشرو صنعتی شروع به تجزیه و تحلیل و تحلیل داده های کلان کرده اند تا با دقت بیشتر تصمیم گیری کنند (استاتیستا، 2018). تجزیه و تحلیل داده های کلان، یعنی بکارگیری داده های کلان و روش های تحلیلی مرتبط، با کاهش و ایجاد زمینه های جدید تر برای نوآوری و جلوگیری، بیشترین استفاده را برای موسسه ها به ارمغان می آورد (شرکای نیو ونتیج، 2017) . و داده های کلان موسسه ها را قادر می سازند که ارتباط تجاری خود را تقویت کنند، برای مثال در مدیریت زنجیره تامین (گوناسکاران و همکاران، 2017) و مدیریت ارتباط با مشتری (نام، لی، و لی؛ 2019، فیلیپس-). رن و هوسکینسون؛ 2015، زربینو، آلوئینی، دولمین، و مینینو، 2018). در مدیریت ارتباط با مشتری، تحلیل و تحلیل داده های کلان باعث ایجاد موج جدید از استراتژی ها برای پشتیبانی از شخصی سازی و سفارشی سازی فروش و خدمات به مشتریان (انشاری، آلموناوار، لیم، و المودیمیق، 2018)، و ایجاد ارتباط قوی تر و شخصی تر با مشتریان می شود ( دی لیما فارسیسکو، مورا، سابینو، سنتوس، و اسکواریکو، 2016). همچنین، کلان در شناسایی انتظارات از شرکت ها و پیش بینی های خواسته های آتی آنها (را، دیلینی، کولاوانسا، 2018) در استفاده از فن آوری ها و ابزارهای (امتیاس و کیوانپور، 2011) داده های کلان نقشی اساسی دارد.

روابط ها و تحقیقات آتی

نتیجه این مقاله به بررسی از داده های کلان مشتری در مدیریت مدیریت های B2B و مدل بررسی تاثیر تجزیه و تحلیل داده های کلان بر عملکرد مدیریت با فرهنگ تحلیلی به عنوان عنوان گر محدود بوده است. این مقاله با استفاده از داده‌های جمع‌آوری شده از چند صنعت انجام شده است، و مطالعات آتی می‌تواند نتایج را به دست آورد و بررسی کند که آیا این یافته‌ها قابل تعمیم به بخش‌های خاص صنعتی مانند تولید و خرده فروشی هستند. باشند. مطالعات آتی می تواند این مدل را با استفاده از ساختارهای دیگر مانند مدیریت و طرفداری از تیم گسترش دهد، و با گر IT و پذیرشی IT شرایط را تجربه کند که تحت آن تجزیه و تحلیل و تحلیل داده های کلان می تواند رقابت های برتر را برای شرکت به انجام دهد. همراه داشته باشید را بهتر بشناسد. این مقاله با استفاده از کیفیت های ذهنی و نسبی عملکرد ارتباط با مشتری و رشد فروش استفاده کرده است، که می تواند در آینده به منظور ارائه تصویری فراگیر تر از تأثیر تجزیه و تحلیل داده های کلان بر عملکرد شرکت، با ویژگی های عینی تعویض شود. بعلاوه، مقالات پیش رو از مدیران ارشد جمع آوری شده است، در حالی که، مقالات پیشین در رابطه بین عملکرد موسسه و تجزیه و تحلیل داده های کلان این موضوع را فقط در میان تحلیل گران تجاری و متخصصین IT (آکتر و همکاران). ، 2016؛ وامبا و همکاران، 2017) انجام داده اند. مدیران ارشد شناخت را از استراتژی‌های استراتژیک شرکت و عملکردهای عملکردی آن دارند، اما احتمال دارد که آنها تصویر محدودی را تجزیه و تحلیل کنند. از این رو، یک مقاله چند سطحی که متشکل از مدیران ارشد و تحلیلگران تجاری است، می تواند بینش فراتری را ارائه دهد.

این مقاله در سال 2020 در نشریه الزویر و در مجله مدیریت بازاریابی صنعتی توسط دانشگاه فنلاند شرقی منتشر شده و در سایت ترجمه جهت دانلود ارائه شده است. در صورت نیاز به دانلود رایگان مقاله اصلی انگلیسی و ترجمه آن می توانید به پست دانلود مقاله تقویت کننده فروش B2B با ترجمه و تحلیل داده های کلان در سایت ای ترجمه مراجعه کنید.

اگر دوست داشتی امتیاز دادن یادت نره!