آیا با ترفندهای افزایش فالوور اینستاگرام آشنایی دارید؟ محال است جزو کاربران اینستاگرام باشید ولی از افزایش فالوور در این شبکه اجتماعی، اطلاع کافی ندارید. در سال های گذشته کسب و کارهای بسیار زیاد در اینستاگرام ایجاد و توسعه یافته اند. حتی بلاگرهای زیادی در این برنامه به شهرت رسیدند و درآمدهای بالایی کسب کردند. اما آیا همه چیز تنها با ساخت پیج اینستاگرام و فعالیت عادی امکان پذیر است یا نیاز به جستجو مستمر و فراوان است؟

اینستاگرام دارای ویژگی های بسیار زیادی در جهت رشد و پیشرفت پیج های بیزینسی قرار گرفته است. از اصلی ترین و مهم ترین این ویژگی ها، افزایش فالوور فعال در پیج سرویس اینستاگرام است. این روزها شبکه های اجتماعی بر پایه وجودی و حفظ آن فعالیت می کنند. این مورد درباره اینستاگرام هم صدق می کند. اما موضوع مهم افزایش فالوور اینستاگرام و حفظ آن برای پیج اینستاگرام است که می تواند در ادامه به 20 روش افزایش فاور اینستاگرام بپردازیم. شما می توانید روش های بیشتری را در لینکی که در پایین صفحه است مطالعه کنید.

ترفندهای افزایش فالوور اینستاگرام
ترفندهای افزایش فالوور اینستاگرام

اولین نکته مهم در پروفایل اینستاگرام بیو شماست و می توانید مختصری از برند خود را در آن وارد کنید. اما چه بهتر که بتوانید از این بیوگرافی برای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کنید. در بیو اینستاگرام می توانید نهایتا 150 کاراکتر را درج کنید. به شما پیشنهاد می کنیم برای بهینه سازی بیوگرافی و افزایش فالوور از طریق آن، حتما از کلمات کلیدی فعالیت پیج خود استفاده کنید. همچنین درج تعداد اندکی هشتگ تاثیرگذار را در کنار این جملات اصلاً فراموش نکنید و چه بهتر که بتوانید برند خود را در هشتم بیو داشته باشید.

در اینستاگرم هر لحظه می توانید تولید کنید را منتشر کنید. اما آیا مخاطبین شما همیشه آنلاین هستند و می توانند آن را ببینند؟ طبیعتا این طور نیست. اگر می توانید از انتشار محتوایی برای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کنید، پیشنهاد می کنید پست ها و استوری ها را در زمان فعالیت مخاطبین خود ارسال کنید. در این صورت بسیار بازخورد را از محتوا برای جذب مخاطب جذب می کنید. از قابلیت اینسایت و سایر ابزارها برای تشخیص ساعت فعالیت مخاطبان خود می توانید استفاده کنید.

برخی از پیج ها به قدری استوری فعال دارند که پست گذاشتن را فراموش می کنند. به شما پیشنهاد می کنیم که به صورت مداوم پست در پیج خود منتشر کنید. تعداد پست های شما به نوع فعالیت، نوع محتوا و تعداد مخاطبین دارد. طی تحقیقات انجام شده، کسب و کارهای درون اینستاگرام به طور متوسط ​​در هفته 4 پست در صفحه خود منتشر می کنند. پس از نتیجه می‌گیریم که برنامه‌ریزی بر اینستاگرام در افزایش فالوور مؤثر و واقعی است.

شبکه اجتماعی شبکه اجتماعی است که الگوریتم های هوشمند آن مرتب در حال تغییر و بهبود هستند. شما برای افزیش فالوور اینستاگرام و موفقیت در هر زمینه دیگری در فضای اینستاگرام، باید از نحوه سازوکار الگوریتم آن با خبر باشید. اینستاگرام در الگوریتم خود، فاکتورهای رتبه بندی پیج ها را تغییر می دهد. به عنوان مثال در الگوریتم دائمی خود به پست هایی که برای کاربران بسیار حائز اهمیت است و همچنین به پست هایی که در مخاطب به وجود می آورد بیشتر توجه می کند. زمانی که شما می توانید الگوریتم های موردعلاقه اینستاگرام را انجام دهید، برای بهبود فعالیت شما اقدام می کنید و شما را از روش های گوناگون خود به دیگران معرفی می کند. این عمل باعث افزایش فالوور در پیج شما می شود.

استفاده از الگوریتم های اینستاگرام
استفاده از الگوریتم های اینستاگرام

برخی از پیج ها به صورت تصویری را در قالب استوری و پست منتشر می کنند. اما اگر در این انتشار خلاقیتی وجود فایده ای نداشته باشد در افزایش اینستاگرام شما تاثیری ندارد یا ممکن است تاثیر منفی بگذارد. همان طور که اینستاگرام شبکه اجتماعی بصری را افزایش می دهد و فالوور را افزایش می دهد. حال به همین منظور باید از هر نوع کتابی در پیج استفاده کنید.

به عنوان مثال در کنار پست های اسلایدی خود، حتما از پست های IGTV و حتی Reels استفاده کنید. توجه داشته باشید که اینستاگرام به دلیل رقابتی که با تاک دارد، باید به ویدئوهای ریلز می دهد.

صرف داشتن لوگو و یک نام بیانگر شناخته شدن پیج و افزایش فالوور نیست. شما برند خود را به فرد ایجاد کنید. چرا که تفاوتی در افزایش فالوور بسیار تأثیرگذار است. در واقع به معنای دیگر، سعی کنید شخصیت های متفاوت در اینستاگرام داشته باشید. به گونه‌ای که واقعاً هدف شما را می‌بیند، سریعاً برند شما را شناسایی می‌کند و دیگر نیازی به دیدن نام پیج و برند ندارد.

اثرات تصویری تاثیر زیادی در افزایش فالوور اینستاگرام دارد. اما نباید از متنی غافل شود. در واقع تصویری نظر مخاطب را جلب می کند اما کپشن است که مخاطب را در محتوای ماندگار می کند. کپشن درج شده در پست باید به گونه‌ای باشد که مخاطب را از مشاهده عکس، برای خواندن آن و بیشتر دانستن درباره عکس‌ها را در نظر بگیرید.

سعی کنید کپشنی استفاده کنید که بهینه و کوتاه باشد. هر کپشن در اینستاگرام می تواند 2200 کاراکتر باشد. کپشن نه باید آنقدر کوتاه باشد که کاربر سریع از آن رد شود و نه باید آنقدر طول داشته باشد که کاربر حوصله خواندنش را نداشته باشد.

اینفلوئنسر در اینستاگرام به کاربری گفته می شود که فالوورهای زیادی دارد و از قدرت تأثیرگذاری زیادی در بین این مخاطبین است. استفاده از روش هایی مانند تبلیغات اینفلوئنسری، تبادل و همکاری با اینفلوئنسرها باعث افزایش فالوور اینستاگرام در پیچ شما می شود. اما مطمئن باشید که از اینفلونسرهایی درخواست کنید که در حوزه فعالیت شما باشند.

در غیر صورت این افزایش فالوور شما هدفتان باشد. در این روش تبلیغاتی، کامپیوتری با همکاری اینفلوئنسر برگزار می‌شود که در انجام فعالیت‌هایی بر روی معرفی پیج و شما باید فالوورهایی جذب شوند که به شما نیاز دارند.

در این همکاری می‌توانید محتوا را به مدیریت و به اینفلوئنسرها ارائه دهید. از آن جایی که اینفلوئنسرها دارای مخاطبین زیادی هستند، این روش افزایش فالوور اینستاگرام برای شما بسیار تأثیرگذار است.

شما در سایر شبکه های اجتماعی صفحاتی دارید که هرکدام مخاطبین زیادی دارند. آیا تا به الان به هدایت مخاطبین صفحات سایر شبکه های اجتماعی خود به پیج اینستاگرام فکر کرده اید؟ در واقع شما نباید خود را برای افزایش فالوور محدود به اینستاگرام کنید. پیج اینستاگرام خود را در سایر صفحات اجتماعی، به مخاطبین معرفی کنید و از آن ها درخواست فالو داشته باشید.

همچنین اگر برای کسب و کار خود وب‌سایت دارید، پیشنهاد می‌کنید خود را در آن با استفاده از روش‌های مختلف تبلیغ کنید. می توانید مبرهای کانال تلگرام خود را به پیج اینستاگرام اضافه کنید. این روش را می توان روش های تبلیغاتی رایگان برای افزایش فالوور دانست.

اشتراک گذاری لینک اینستاگرام در سایر شبکه های اجتماعی
اشتراک گذاری لینک اینستاگرام در سایر شبکه های اجتماعی

همه کاربران در پیج اینستاگرام خود فعالیت های متفاوتی در بازه های مختلف انجام می دهند و انتظار دریافت نتیجه مثبت دارند. بهترین راه برای تحلیل و تحلیل نتایج، استفاده از اینسایت اینستاگرام است. اینسایت اینستاگرام در بازه های مختلف به شما آنالیز فعالیت ها و کاهش و افزایش فالوور اینستاگرام را نشان می دهد. شما می توانید با استفاده از این اطلاعات، کاهش و افزایش فالوورها میزان فعالیت فالوورها و توجه به آنها را پیدا کنید. طبیعتا به یک نتیجه مطلوب می رسد، می تواند در بهبود روند افزایش فالوور، به شما کمک کند.

به طور کلی بهینه سازی پروفایل اینستاگرام بر روی سئو پیج تاثیر زیادی دارد. هر چه پیج شما سئو بهتر داشته باشید، در نتایج سرچ بیشتر نمایش داده می شود. برای افزایش فالوور اینستاگرام از طریق بهینه سازی پروفایل، ابتدا نام کاربری خود را بهینه سازی کنید. می توانید حوزه فعالیت خود را در اینستاگرام سرچ کنید و نام آنها را بررسی کنید. نام برندهایی که در سرچ دیده می شوند شفاف و جذاب هستند. برای برند خود از نامی استفاده کنید که در حوزه فعالیت شما نزدیک است. این می تواند بر روی افزایش فالوور اینستاگرام و سئو پیج تاثیر مثبتی داشته باشد.

تنها فردی که تخصص تولید محتوای تصویری دارد، می توان از کاربر کاربر محتوای محتوای اینستاگرام را انجام داد. در نتیجه به شما پیشنهاد می کنید برای بهبود پیج خود، فرد را تنها برای تولید محتوا استفاده کنید. در صورت تولید محتوا به خوبی انجام شود، شما در طی روند فعالیت های افزایش لوور اینستاگرام و بهبود سایر نقاط مهم می شوید.

همانگونه که می‌گوید اینستاگرام شبکه اجتماعی است که بر پایه تصویری دارد؛ به شما پیشنهاد می کنید عکاسی کنید که برای تولید محتوا انجام می دهید. اگر شما توییت نامناسب را در توییتر منتشر کنید، شاید خیلی به چشم نیاید و مخاطبین شما اهمیتی به آن ندهند.

اما اگر عکس بی کیفیت در پیج اینستاگرام خود منتشر کنید، امکان دارد بر روی قالب تاثیرگذار باشد و حتی با آنفالو رو به رو شوید. شما می توانید با استفاده از دوربین موبایل عکاسی، اما از ترفندهای عکاسی برای تولید تصاویر پیج استفاده کنید. داشتن عکس جذاب و تاثیر مستقیم بر افزایش فالوور اینستاگرام دارد.

گاهی اوقات برخی از پیج های اینستاگرام، به دلیل وجود نداشتن ادمین نمی تواند دلیل اصلی را برای پیج خود بگذارد، در نتیجه تنها افزایش فالوور فعال و واقعی را تجربه نمی کند، فالوورهای خود را هم از دست می دهند. این دسته از پیج ها با استفاده از ادمین اینستاگرام با خیال راحت به بخش های دیگر کسب و کار خود می کنند. زمانی که شما در محل کار خود یا در محل اقامت هستید، ادمین نظر فعالیت های اصلی پیج را می دهد.

می دانستید که آیا حتی درج ایموجی در پست ها، بر روی افزایش فالوور اینستاگرام تاثیرگذار است؟ درج ایموجی مرتبط با محتوا، به پست های شما شخصیت و هویت می دهد. با درج ایموجی های جذاب و مرتبط، پست های شما به احتمال قوی به اکسپلور اینستاگرام اضافه می شوند. در نتیجه یک ایموجی ساده، تعداد مخاطبین پیج را افزایش می دهد.

استفاده از ایموجی در پست های اینستاگرام
استفاده از ایموجی در پست های اینستاگرام

در بخش های قبلی دانسته شده که از هشتگ استفاده کرده است، چه میزان در افزایش فالوور بر اینستاگرام تأثیرگذار است. اما مطمئن باشید که پیج شما نیاز به تعویض هشتگ پست قبلی خود دارید. در واقع پستی ماه های گذشته منتشر شده است که بیشترین بازدید را در ادامه فعالیت ها از طریق هشتگ هایی که در آن درج می شود می کند. اما نکته مهم این است که هشتگ های تکراری برای همیشه خوبی ندارند.

در واقع هشتگ ها با کم و زیاد شدن بازدید، هم می شوند. در نتیجه سعی کنید از هشتگ های پربازدید و جایگزین مشخص شوید و از آن ها در کپشن پست های گذشته خود استفاده کنید.

استفاده از هشتگ های پربازدید
استفاده از هشتگ های پربازدید

هر گونه محتوا و موضوعی که در اینستاگرام طرفدار زیادی دارد و در پیج های مختلف بازنشر می شود، ترند می گویند. آیا روی استفاده از ترندها برای افزایش فالوور اینستاگرام تاثیر مستقیمی دارد؟ به عنوان یکی از ترندهای چند وقت گذشته اینستاگرام، اضافه کردن موسیقی در ویدیوها بود. این محتوا هنوز هم در اینستاگرام ترند است و کاربران زیادی از آن استفاده می کنند. هرچقدر با ترندهای روز اینستاگرام همراه شوید بیشتر به سمت پیج شما جذب می شوید.

اگر به فعالیت خود را در اینستاگرام آغاز کرده اید و می توانید به 1000 فالوور اول خود برسید، بسیار مهم است که مورد مخاطبین خود را منتشر کنید. در واقع برای افزایش فالوور اینستاگرام در ابتدای مسیر، باید از علایق مخاطبین خود آگاه شوید. اما چگونه؟ برای این موضوع می توانید آمار پست های گذشته خود را بررسی کنید و ببینید چه میزان لایک و نظر دریافت کرده است.

تبلیغات را می توان یکی از تضمینی ترین و بهترین روش های افزایش فالوور اینستاگرام دانست. افزایش فالوور در اینستاگرام این روزها به قدری زیاد است که روش هایی برای تبلیغات به وجود آمده است. در تبلیغاتی که برای پیج خود بهینه سازی می کنید، سعی کنید به نکات مهم فعالیت و کسب و کار خود اشاره داشته باشید. همچنین سعی کنید از بهترین تبلیغات استفاده کنید در این صورت می توانید بیشترین فالوور را جذب کنید.

یکی دیگر از روش های افزایش فالوور اینستاگرام که نتیجه فوق العاده ای دارد، استفاده از روش مسابقه اینستاگرامی است. در این روش شما مسابقاتی برگزار می شود و جوایزی را نیز برای آن در نظر می گیرید. به عنوان مثال مسابقه ای برای اشتراک گذاری پست و استوری برگزار می شود. در این مسابقه مخاطبین جذب می شوند در مسابقه شما شرکت کنند و جوایزی دریافت کنند. در نتیجه شما با استفاده از پیج های شرکت کننده فالوور جذب می کنید.

علاقه مندان می توانند برای مطالعه سایر روش ها روی افزایش فالوور اینستاگرام رایگان کلیک کنند