چکیده

با افزایش تعداد کاربران دیجیتال، تبلیغات رسانه های اجتماعی به یک کانال بازاریابی حیاتی برای جذب و حفظ سرمایه گذاری تبدیل می شود. با توجه به مدل هیوریستیک – سیستم، این تحقیق به بررسی نشانه‌های سیستم‌های تبلیغاتی شامل تبلیغات ارزشمند و متقاعدکننده‌ها و نشانه‌های هیوریستیک تبلیغات می‌پردازد که مقوله‌های پوستر تبلیغاتی برای مصرف‌کننده‌ها و تأثیر متوالی برای خرید مصرف‌کننده است. یک طرح آزمایشی با نمایش دو دسته از پوستر تبلیغاتی یعنی شرکت و اینفلوئنسر، برای جمع آوری شواهد تجربی ایجاد شده است. نتایج نشان می‌دهد که تبلیغات ارزشمند و متقاعدگی را به مصرف بیشتر از برند و قصد خرید کمک می‌کند. مقوله پوستر می‌تواند تاثیر ارزشمندی آگهی را به طور مثبت تحت‌تاثیر قرار دهد و پوستر شرکت زمانی که محتوای آگهی را کنترل می‌کند ، بهتر از پوستر تاثیرگذارتر عمل می‌کند. یافته‌ها همزمان با اطلاعات هیوریستیک و سیستماتیک در زمینه تبلیغات رسانه‌های اجتماعی را نشان می‌دهد. این تحقیق در مورد تبلیغات رسانه‌های اجتماعی را می‌سازد و مفاهیم عملی را برای بازاریابان ارائه می‌کند تا بر روی پوسترهای تبلیغاتی مختلف با توجه به تبلیغات ارزشمند و ویژگی‌های متقاعدکننده سرمایه‌گذاری کنند.

مقدمه

تبلیغات رسانه های اجتماعی با افزایش تعداد کاربران به سرعت در حال رشد است. این امر افزایش قرار گرفتن در معرض فروش و ترافیک وب سایت را برای بازاریابان و صاحبان کسب و کار به ارمغان می‌آورد. (Stel-ner, 2020) با این حال، نحوه تعامل با مخاطبان هنوز هم مهم است که بازاریابان های اجتماعی با آن مواجه هستند. انتخاب تبلیغات به دلیل پیچیدگی مکانیزم تأثیر بر تبلیغات، محدودیت‌های بودجه و سایر نگرانی‌های برند برای بازاریابان چالش برانگیز است. با وجود این که عوامل مربوط به اثربخشی تبلیغات متنوع هستند، طراحی تبلیغات و زمینه انتشار تبلیغات دو جنبه اصلی هستند که بازاریابان باید در نظر گرفته شود.

ویژگی‌های طراحی تبلیغات یعنی ارزشمندی، احساسات، محصولات به بازاریابان در ارائه اطلاعات محصول و ارزش برند به مشتریان کمک می‌کنند، بنابراین می‌توان این اطلاعات را قادر ساخت تا تصمیم‌گیری سیستم‌های تصمیم‌گیری را انجام دهند. تبلیغ اطلاع‌رسانی می‌تواند مسیر مصرف مصرف‌کنندگان را به سمت تغییر شکل و گسترش تبلیغات شفاهی هدایت کند و تبلیغاتی احساسی به حرکت همدلی مصرف‌کنندگان و افزایش مصرف آن‌ها دارد. (Lee et al., 2018) تبلیغات سرگرمی ممکن است مصرف کنندگان را کند و قصد خرید آن را افزایش دهد. (Alalwan, 2018) ویژگی‌های متنی تبلیغات یعنی انواع پلتفرم، محبوبیت پوستر، فرآیند مصرف مصرف‌کننده را از طریق اثر سریز تحت‌تأثیر قرار می‌دهند. (Voorveld et al., 2018; Boerman, 2020; Kim et al., 2019) یک پلتفرم رسانه اجتماعی با توجه به مصرف مصرف، بالاترین میزان قابل اعتماد بودن را دارد. (Geng et al., 2021) اینفلوئنسرهایی که تصویر عمومی قابل اعتمادی دارند، می توانند آگهی را افزایش دهند. (Xiao و همکاران، 2018)

جمع بندی

افزایش تعداد کاربران شبکه های اجتماعی تبلیغات رسانه های اجتماعی را به یک انتخاب برای رسانه تبدیل می کند. با این حال چگونه مصرف کنندگان را درگیر می کنیم و می دانیم از برند ایجاد می کنیم هنوز هم یک سوال چالش برانگیز برای بازاریابان می‌باشد. این مقاله برای دستیابی به تأثیر تأثیرگذار بر رفتار اجتماعی تبلیغات رسانه‌های اجتماعی، این مسائل را به صورت تجربی با استفاده از دو حالت پردازش اطلاعاتی که مصرف کنندگان با نشانه‌های اطلاعات مختلف تبلیغات سر و کار دارند، بررسی می‌کنند. یافته‌های ما نشان می‌دهد که انتخاب پوستر شرکتی مناسب‌تر است که برای طراحی آگهی به اندازه کافی آموزنده و متقاعدکننده باشد. عملکردهای برتر اینفلوئنسرها زمانی رخ می دهد که تبلیغات با توجه به سبک اینفلوئنسرها طراحی و شخصی سازی می شود. به طور کلی این یافته‌ها نشان می‌دهند که متخصصان باید ارزشی داشته باشند و متقاعدکننده‌ها آگهی‌هایی را تضمین کنند و پوستر مناسب برای ارسال آگهی انتخاب کنند.

این مقاله ISI در سال 2022 در نشریه الزویر و در مجله خرده فروشی و خدمات مصرف کننده و توسط دانشگاه شنژن منتشر شده و در سایت ترجمه جهت دانلود ارائه شده است. در صورت نیاز به دانلود رایگان مقاله اصلی انگلیسی و ترجمه آن می توانید به پست دانلود ترجمه مقاله تاثیر نشانه اکتشافی و سیستماتیک تبلیغاتی بر مصرف مصرف کننده و قصد خرید در سایت ای ترجمه مراجعه کنید.

اگر دوست داشتی امتیاز دادن یادت نره!