بودجه سایت تبلیغات تولید سالانه در بین تولیدکنندگان در حال افزایش است، اما یک سوال بزرگ برای بسیاری از مدیران عامل بی پاسخ مانده است این است که چقدر باید بودجه خود را در سال آینده اختصاص دهید؟ یا برای رشدمدت این سوال پرسیده می شود که در هر سال چقدر باید بودجه تخصیص پیدا کرد؟

بودجه سایت تبلیغات تولیدی
بودجه سایت تبلیغات تولیدی

هنگام ملاقات با مدیران عامل شرکت های تولیدی، همراه با معاون فروش و بازاریابی آنها، به ناچار این سوال در طول مکالمه مطرح می شود که “در سال جاری چقدر بودجه برای خرید در نظر گرفته اید؟”

مدیران به طور کلی یکی از ۴ پاسخ زیر را می دهند:

  1. نمی دانم
  2. ما واقعاً بودجه داریم
  3. ما هرگز واقعاً نمی‌خواهم کسب و کار خود را انجام دهم
  4. به نظر شما بودجه ما چقدر باید باشد؟

اکثر تیم های رهبری سازمان های تولیدی برای پاسخ به سوال «بودجه مارکت» مشکل دارند. اگر مدیر عامل یا معاون فروش و بازاریابی یک کسب و کار تولیدی هستید که با این سوال دست و پنجه نرم می کند، نگران نباشید. همین حالا در گوگل برای «متوسط ​​بودجه مارکت برای شرکت های تولیدی» جستجو کنید و پاسخ هایی را از ۱ تا ۲۲ درصد از فروش سالانه را دریافت کنید. این پاسخی است که بیشتر از آن حل کند، سوال ایجاد کند.

در اینجا تجربه ما به عنوان یک شرکت تجاری و برندسازی تجاری پیشرو است که به تولیدکنندگان می رسد که از 10 میلیون دلار تا 300 میلیون دلار فروش سالانه در 53 سال گذشته خدمات ارائه می دهد:

به طور متوسط، بودجه تولیدی مشتریان ما بین 1٪ و 5٪ از فروش سالانه آنها هزینه می شود.

داده‌های اخیر، یافته‌های ما را می‌کند، در نظرسنجی CMO، ویژگی‌های ارزیابی‌کننده را به 3.2 درصد از کل فروش متوسط ​​بالاتر از وسط محدوده ما نشان می‌دهند، وجود دارد.

با کمال تعجب، متوجه می‌شویم که شرکت‌های کوچک‌تر از رقبای بزرگ‌تر خود را خرج می‌کنند. همان نظرسنجی CMO این نکته را می‌توان نشان داد و نشان می‌دهد که شرکت‌های زیر 25 میلیون دلار بیش از دو برابر بیشتر از شرکت‌های بیش از 25 میلیون دلار به نسبت درآمد خرج می‌کنند.

به طور معمول، شرکت‌های تولیدی کوچک‌تر در مقایسه با سازمان‌های تولیدکننده بزرگ‌تر، سود بیشتری برای سرمایه‌گذاری برای خود دارند. همه چیز نسبت به رشد آنها در همه شرایط اقتصادی – افزایش می‌یابد و زمانی که نوبت به ارائه محصولات و راه‌حل‌های جدید به بازار می‌رسد، تهاجمی‌تر هستند.

در جایی که تولیدکنندگان کوچک‌تر از آنها برای جذب مشتریان جدید استفاده می‌کنند، به منظور افزایش درآمد اختصاصی می‌شوند، شرکت‌های بزرگ‌تر می‌توانند به طور فزاینده‌ای برای حفظ و رشد در یک پایگاه متمرکز متمرکز بر تمرکز باشند.

به ساده‌ترین عبارت، استفاده از فرصت‌های رشد «حفظ و جذب» را ایجاد کند، چه رشدی از طریق گسترش روابط فعلی داشته باشد، چه رشدی از طریق ایجاد روابط جدید باشد. به‌عنوان یک آژانس تولیدی پیشرو، ما احساس می‌کنیم که این استراتژی باید مهم باشد از بودجه در هنگام تخصیص یک مقدار به ارزش واقعی یک رابطه بلندمدت با مشتری باشد.

برای بسیاری از شرکت ها، به دست آوردن تنها یک مشتری عالی در یک سال تقویمی می توان از توجیه کل سرمایه گذاری سالانه ارزیابی کرد.

بودجه (و طرح) تولید کننده معمولی شامل اجزای زیر بود:

  1. توسعه برند و برندسازی
  2. سایت توسعه و نگهداری وب
  3. بازاریابی محتوا (ایمیل، ویدئو، تصویری، گرافیک)
  4. جستجو جستجو
  5. رسانه های اجتماعی بازاریابی
  6. تبلیغات تجاری
  7. نمایش نمایشگاهی
  8. بازار تحقیقات
  9. روابط عمومی
  10. ابزار فروش و مواد قابل ارائه
بودجه سایت تبلیغات تولیدی
بودجه سایت تبلیغات تولیدی

تخصیص بودجه از سالی به سال دیگر متفاوت خواهد بود زیرا در پاسخ به مسائل مختلف تجاری و شرایط بازار تغییر می کند. علاوه بر این، برخی از تامین کنندگان هزینه های پروژه های خاص را از بودجه اصلی جدا می کنند. برای مثال، یک راه‌اندازی محصول جدید رویداد تبلیغاتی ممکن است به یک جزء فرعی از طرح اصلی در نظر گرفته شود و یک بودجه «یک‌باره» به آن داده شود.

حوزه های هزینه ای که بیشترین افزایش را در بین تولیدکنندگان داشته است عبارتند از بررسی محتوا، جستجو، اجتماعی و توسعه وب سایت.

تولیدکنندگان بازده بسیار خوبی از سرمایه گذاری هوشمند در اصلی، به ویژه در قالب ویدیوهایی که یک محصول یا فرآیند را نشان می دهند، مشاهده می کنند.

همزمان با محتوا، استفاده از رسانه‌های اجتماعی در میان تولیدکنندگان نیز در حال افزایش است، زیرا تولید پلتفرم‌های اجتماعی را به عنوان کانالی برای اهمیت و ایجاد رابطه می‌شناسند.

عواملی که جستجوی ارگانیک به طور فزاینده ای در رقابت تولید می شود، ما هستیم که تولید کنندگان نه تنها در بودجه سایت تبلیغاتی در بخش سئوی ارگانیک تولید می شوند، بلکه در انواع تاکتیک های جستجوی پولی و تبلیغات دیجیتال سرمایه گذاری بیشتر می شوند. ما هزینه های بیشتر در توسعه وب سایت را که در سال 2015 آغاز شد و تا سال 2022 ادامه داشت را به سمت رابط های طراحی وب سایت واکنش گرا (موبایل پسند) نسبت می دهید.

محاسبه درآمد سرمایه ریال به ریال (ROI) در زمان واقعی برای برخی از تولیدکنندگان متفاوت است زیرا چرخه های فروش به شدت متفاوت است، از یک یا دو ماه تا گاهی اوقات، سالها. با این حال، ROI را می توان در بلندمدت و همچنین کوتاه مدت تعیین کرد.

چه چیزی بیشتر ما را دنبال می‌کند «فرصت‌های پیشنهادی» یا «سرنخ‌های واجد شرایط بازاریابی» را برای برند و طرح‌هایی که در طول سال ایجاد می‌شوند، انجام دهند. سپس می‌توان یک مقدار متوسط ​​را به سرنخ‌های جدید اختصاص داد، و به شرط اینکه درصد «سرنخ به نزدیک» باشد، معمولی در میان شهرهای فروش مشخص باشد، یک عدد ROI قابل پیش‌بینی ایجاد و ردیابی می‌باشد.

شرکت‌های تولیدی در ده سال گذشته فراز و نشیب‌های خود را با استفاده از روش‌های بازاریابی سنتی، به‌ویژه نمایشگاه‌های تجاری و رسانه‌های چاپی راحت کرده‌اند. تیم‌های فروش آن‌ها از این روش پیروی می‌کنند و در مناطق تعیین‌شده خود برای ملاقات با مشتریان بالقوه و سفر می‌کنند و از طریق تلفن یا ایمیل پیگیری می‌کنند.

ما در سال قبل از همه‌گیری، متوجه تغییر آهسته در تفکر شده‌ایم، با بیداری به نقشی که چند دیجیتال را می‌توان در موفقیت یک شرکت تولیدی ایفا کرد.

سال ۲۰۲۰ همه چیز را تغییر داد و با برگزاری نمایشگاه‌های تجاری و بازدیدهای حضوری، بسیاری از سرمایه‌گذاران خود را در تبلیغات دیجیتال تسریع می‌کردند تا منابع ارزشمند پیشین و فروش شوند.

در حالی که این شتاب در تبلیغات دیجیتال ممکن است به دلیل نیاز به وجود آمده باشد، ارائه دهندگان متوجه می شوند که کانال های آنلاین چقدر می توانند ممکن باشند و بعید است که به چنین اتکای شدیدی به تاکتیک های آفلاین بازگردند.

این فرآیندهای سنتی تولید سرنخ گاهی اوقات درمانتر، پرهزینه تر و زمان بر هستند. با رابط رسانه های الکترونیکی برای اشتراک گذاری و وب سایت هایی که منسوخ شده اند و سرنخ صفر تولید می کنند، فروشندگان به دنبال پشتیبانی بیشتر از کانال های دیجیتال هستند، به ویژه در شرایط فعلی فروش مجازی.

با توجه به این تغییرات، سازندگان به این فکر می‌کنند که چقدر باید برای بودجه در نظر گرفته شود و چگونه از بودجه خود را به اختصاص دهنده دیجیتالی اختصاص دهید و کدام یک از کانال‌های بازاریابی برای یک شرکت تولیدکننده دیگر هستند؟

بودجه سایت تبلیغات تولیدی
بودجه سایت تبلیغات تولیدی

برای مطالعه ادامه مقاله به آدرس زیر مراجعه کنید

بودجه سایت تبلیغات تولیدی

اگر دوست داشتی امتیاز دادن یادت نره!