برای بررسی بودجه سایت تبلیغات آموزش ابتدا باید مخاطبان و کانال های مناسب برای کسب و کار خود را شناسایی کرد. برای آشنایی بیشتر با این موارد تا آخر این مقاله همراه ما باشید

بودجه سایت تبلیغات آموزشی
بودجه سایت تبلیغات آموزشی

بعد از اینکه مخاطبان و کانال‌های مناسب برای کمپین خود را شناسایی کنید، مرحله بعدی و شاید مهم‌ترین مرحله این است که برنامه‌ریزی کنید که سایت تبلیغات آموزشی شما چه مقدار پول می‌تواند برای تبلیغات کنار بگذارید.

اگر قبلاً تبلیغات ایجاد کرده، تخمین مورد نیاز برای دستیابی به میزان پول برای شما آسان تر خواهد بود. اما اگر در تبلیغات پولی تازه کار هستید، می توانید به منظور تقریب بودجه خود، به هزینه های سایت های تبلیغاتی دیگر برای تبلیغات نگاه کنید. نمودار زیر مبلغی را که مؤسسات آموزشی برای تبلیغات آنلاین خرج می‌کنند.

بودجه سایت تبلیغات آموزشی
بودجه سایت تبلیغات آموزشی

دانستن اینکه معمولاً چقدر برای تبلیغات پولی در این بخش هزینه می تواند نقطه شروع مفیدی باشد، اما خاطره داشته باشید که هر سایت تبلیغات آموزشی برنامه ریزی خاص خود را دارد و همچنین تبلیغاتی متفاوت دارد.

با این حال، برای ارائه دقیق‌ترین تصویر از هزینه‌های جستجوی تبلیغات پولی شما، باید تحقیقات خود را روی پلتفرم‌های انتخابی خود انجام دهید، زیرا هر کدام از مدل‌های قیمت‌گذاری خاص خود را دارند.

اگر تبلیغات موتورهای جستجو را انتخاب کنید، CPC شما توسط دو عامل تعیین می شود: قیمت پیشنهادی شما و امتیاز کیفیت شما. قبلاً در یک مزایده تبلیغاتی تعیین می‌شود که در آن کسب و کارها دارای CPC هستند که برای جستجوی ویژگی‌هایی مانند برنامه MBAیا کمپ تابستانی ESLخرج می‌شوند، پیشنهاد می‌کنند.

با این حال، بالاترین قیمت پیشنهادی همیشه در بالای جستجوی کلمه کلیدی مشخص نیست. گوگل همچنین به میزان مرتبط و مفید بودن تبلیغ، شما بر اساس عوامل شما مانند نرخ کلیک (CTR)، ارتباط و صفحه فرود توجه می کند و «امتیاز کیفیت» مربوط به شما می شود. برای رتبه تبلیغ شما، موتورهای جستجو، امتیاز کیفیت شما را در قیمت پیشنهادی شما ضرب می کنند.

برای ایجاد یک تبلیغ در رسانه های اجتماعی، سایت تبلیغات آموزشی شما باید در یک مزایده تبلیغاتی شرکت کند.

هر پلتفرم ممکن است را ارائه دهد که می توانید برای هر پیشنهادی پیشنهاد دهید. به عنوان مثال، تبلیغات فیس بوک به شما امکان می دهد برای CPC، CPM (هزینه در هزار نمایش) و پیشنهاد پیشنهاد دهید. در مقابل، لینکدین به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد که قیمت‌های CPC و CPM و همچنین هزینه‌های هر ارسال (CPS) و هزینه هر باز (CPO) برای پیام‌های حمایتی برای ارائه‌دهنده پیشنهاد شود. قیمت هر اقدام در هر کانال متفاوت است.

تلاش برای تصمیم گیری در مورد بودجه در این پلتفرم های مختلف ممکن است دلهره آور به نظر برسد، اما برای منابع تبلیغاتی وجود دارد که به شما کمک کند تا بهترین پلتفرم ها را بر اساس بودجه سایت آموزشی خود تعیین کنید.

مبلغی که برای خرج می‌کنید احتمالاً بیشتر بودجه تبلیغاتی پرداختی سایت تبلیغات آموزشی شما را به خود اختصاص می‌دهد، اما احتمالاً چیزهای دیگری نیز در هنگام ایجاد تبلیغات خود متحمل می‌شوند.

چه خودتان کمپین های خود را ایجاد و اجرا کنید یا از یک عامل خارجی استفاده کنید، باید برای توسعه استراتژی های تبلیغات پولی، طراحی تبلیغات، مدیریت کمپین و ردیابی نتایج اختصاص داده شود.

بدترین کاری که هنگام ایجاد اولین آنلاین خود می توانید این را انجام دهید که مقدار پولی را برای دیدن آن نیاز به دست کم داشته باشید. اما با تحقیق کامل، سایت تبلیغات آموزشی شما می توانید خود را برای موفقیت آماده کنید.

یکی از تفاوت های عمده ایجاد یک کمپین تبلیغاتی آنلاین و کمپین تبلیغات رسانه سنتی این است که رسانه آنلاین بسیار پویاتر است.

زمانی که کمپین تبلیغاتی آموزشی شما به صورت زنده شروع می شود، فقط نمی نشینید و منتظر نتایج آن هستید. درعوض، باید به طور فعال تبلیغات خود را به صورت هفتگی یا حتی روزانه مدیریت کنید. بودجه، هدف گذاری و حتی استراتژی های خلاقانه خود را برای بهبود نتایج خود تنظیم کنید.

اکثر پلتفرم‌های تبلیغات دیجیتال گزارش‌هایی ارائه می‌دهند که تبلیغات رایانه‌ای شما را جمع آوری می‌کنند. این گزارش‌ها نه تنها تأثیر دقیق تبلیغات شما را نشان می‌دهند، بلکه به شما نشان می‌دهند که هر برداشتی، سرنخ و اقدام چقدر برای شما هزینه کرده است.

به عنوان، در تبلیغات فیس‌بوک، بسته به قالب‌های تبلیغاتی که می‌کنید، می‌توانید به عنوان مثال، هزینه‌های هر نتیجه و موارد دیگری را انتخاب کنید.

بودجه سایت تبلیغات آموزشی
بودجه سایت تبلیغات آموزشی

برای مطالعه ادامه مقاله به آدرس زیر مراجعه کنید

https://ad.irpsc.com/2022/05/25/سایت-آموزشی-تبلیغات-بودجه/

اگر دوست داشتی امتیاز دادن یادت نره!