اپلیکیشن اینستاگرام پرطرفداری است که ماهانه بیش از 1 کاربر فعال در جهان دارد.

با این میزان از پایگاه کاربران، کسب و کارها فرصت‌های ارزشمندی برای مخاطب، ایجاد اجتماع و فروش محصولات در این پلتفرم دارند. برای آشنایی بیشتر با بهترین روش های رشد و کسب درآمد از اینستاگرام تا انتهای مقاله همراه من باشید.

1. استفاده از فرمت های مختلف

پست‌های ویدیویی و اسلاید تصاویر بهترین نوع محتوا برای کاربران در اینستاگرام است و به خصوص در مقایسه با پست‌های دارای تصاویر عملکرد بهتری دارند. پست‌های اسلایدی شامل شکل‌های رسانه‌های مختلف (عکس و ویدیو) در یک پست می‌شود و به شما اجازه می‌دهد پست‌های اثرگذار بسازید.

چه کاربران در اسلایدهای متعدد تصاویر بچرخند و چه ویدیو تماشا کنند هر دو شکل محتوای آن‌ها را به مدت طولانی در میان شما نگاه می‌دارد. هر چه کاربران مدت زمان بیشتری را با محتوا در زمان بیشتری را با شما حفظ کنند.

در حالی که ویدیو و اسلایدی محبوب‌ترین نوع محتوا نیز می‌تواند با فرمت‌های مختلف دیگر (مثل ریلز و استوری) انجام شود و اینکه چه چیزی از مخاطبان با تصاویر بهتر سازگاری را بررسی کنید.

2. در زمان مناسب پست قرار دهید

این پست‌های شما در مکان مناسب بسیار مهم است و باعث می‌شود زمانی که مخاطبان آنلاین هستند، می‌شوند، بنابراین آن‌ها نیز بیشتر به پست‌ها نشان می‌دهند.

بهترین راه برای تصمیم گیری در رابطه با زمان قراردادن پست‌ها در اینستاگرام رصد صفحه آمار است. بالاترین کیفیت جهانی بهترین زمان بین 6 عصر تا 9 شب است و بهترین روز هم به ترتیب شنبه، جمعه و یکشنبه است.

3. به صورت مداوم پست قرار دهید

رشد صفحه اینستاگرام شما به تعداد پستی که می‌دهید وابسته است، بنابراین برای پست گذاری به صورت مداوم هدف قرار می‌گیرید. هر چه بیشتر به اشتراک بگذارید، فرصت‌های بیشتری برای رشد و رشد اینستاگرام کسب و کارتان دارید. به عنوان مثال می‌توان یک برنامه‌ای پایدار بسازید که باعث شود در اولویت مخاطبان قرار بگیرید.

بر اساس گزارش بسیاری از دیجیتال مارکترها قرار دادن 6 پست در هفته بهترین حالت است. این موضوع را مد نظر داشته باشید که در قرار دادن پست زیاده روی به جای آن استراتژیک عمل کنید. به عنوان مثال به جای پست‌های زیاد باید پست‌های جذابی را تولید کنید که مخاطبان با آن‌ها می‌توانند در انتظار مطالب بعدی شما باشند.

4. با اینفلونسرهای مرتبط با کسب و کارتان همکاری کنید

در حال حاضر که می‌توان بهترین روش همکاری با اینفلوئنسرهایی را در نظر گرفت که فالوورهای زیادی گزارش رسانه‌های اینستاگرامی را نشان می‌دهند که اگر با اینفلوئنسری همکاری کنید که تعداد فالوورها را بیشتر با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. .

زمانی که این کار را می‌دهید، در واقع با کسانی که کار می‌کنند، صرف نظر از مخاطبان برای آن‌ها اعتماد ایجاد شده است. وقتی مخاطبان یک اینفلوئنسر از صمیم قلب به او اعتماد دارند، بیشتر هم به گوش می‌رسند که اینفلوئسر را در رابطه با محصول یا خدمتی خاص دارند و راحت‌تر اعتماد کنند. دیگری ارائه می دهد کنجکاو و مشتاق هستند. جهت انجام مرحله‌ی بعدی از اینفلوئنسر مارکتینگ میکلرواینفلوئسرهای با 10 هزار تا 50 هزار فالوور و نانو اینفلوئنسرهای با کمتر از 10 هزار فالوور را در نظر داشته باشید.

5. خودتان را رصد کنید

ممکن است ممکن است بله از این موضوع، اما رصدات در کسب و کار اینترنتی و کارتان بسیار مهم است. در واقع، از آن جایی که شما یاد می‌گیرید چه چیزی کارایی دارد و چه چیزی کارایی یکی از تأثیرگذارترین روش‌ها برای افزایش عناصر است.

بر فرض، ممکن است بخش Insights صفحه شما را نشان دهد کاربران با ویدیوهای شما برای مثال باید انجام دهید. بنابر این اگر خود را بسازید را بر روی استوری قرار دهید که کاربران برای آن ارزش قائل هستند را نادیده گرفتید.

به جای آن این کار باید از اطلاعات موجود در آمار صفحه استفاده شود و برای اشتراک گذاری با کیفیت ویدیویی استفاده کنید. برای این تصمیم‌گیری‌ها را آگاه کنید و به رشد اینستاگرام روی صفحه‌ی خود کمک کنید.

6. کپشن های قوی و متقاعد کننده بنویسید

داشتن کپشن در پست‌ها میزان افزایش 2 درصدی می‌دهد. کپشن‌های کوتاه (1-20 کاراکتر) عملکرد خوبی دارند. البته نباید از کپشن های بلند جذاب (بیش از 2000 کاراکتر) غافل شوید.

نظر از طول کپشن باید همیشه هدف خود را برای ساختن کپشن‌های با کیفیت، عوامل، عوامل مرتبط و مرتبط با موضوعی که به اشتراک گذاری می‌گذارد، قرار دهد.

۷. از هشتگ استفاده کنید

استفاده از هشتگ در اینستاگرام به شما کمک خواهد کرد که افرادی که شما را فالو نمی کنند، دیده شوند.

اگر هشتگ‌هایی را انتخاب کنید که با کسب و کار مرتبط باشند و از آن‌ها در کپشن استفاده کنید، افراد می‌توانند پست‌ها و صفحه‌های شما را پیدا کنند و با فالو کردن آن در رشد کسب و کار اینستاگرام و کارتان کمک کنند. 81 درصد از دیجیتال مارکترها استفاده می کنند هشتگ در استراتژی اینستاگرام از خواهد بود.

سخن پایانی

رشد در شبکه‌های اجتماعی مختلف به ویژه اگر می‌خواهید از ابتدا شروع کنید، می‌توانید برانگیزید. نکاتی در بالا گفته شده است که مارکترهای دیجیتالی را تجربه کرده و از آن‌ها بهره می‌برید و با ساخت یک استراتژی مناسب برای رشد اینستاگرام و کارتان و با مخاطبان خود کمک می‌کنید.

اگر دوست داشتی امتیاز دادن یادت نره!