همه کسب و کارهای اینترنتی و حتی کسب و کار های آفلاین بر میزان تاثیر تبلیغاتی بر روند رشد کسب و کارشان تاثیر می گذارد. اگر دقت کنید بیشترین کسب و کار را داشته باشید یک عدد تیزر تبلیغاتی برای خود ساخته اند. به همین دلیل است که می‌گوییم که تبلیغاتی برای شما بسیار مهم است. حال برای این تیزر شما می توانید یا ساختن آن را به دیگران بسپارید و یا اینکه خودتان مسئولیت ساخت این تیزر تبلیغاتی را به عهده بگیرید.

یکی از مواردی که افراد به فکر تیزر تبلیغاتی ارزان هستند و طراحی خود را می‌گیرند، که کار تیزر تبلیغاتی را برعهده بگیرد، این است که ساخت این تیزر ممکن است که هزینه‌های زیادی متحمل می‌شوند.

یک ویدیوی تیزر تبلیغاتی این فرصت را به شما می دهد تا در میان مخاطبان شما هیجان در مورد انتشار یک محصول جدید یا خدمات، ایجاد کند.

در ادامه قرار است که در رابطه با ساخت تیزر تبلیغاتی ارزان قیمت، بیشتر صحبت کنیم.

ویدئوهای تیزر، کلیپ های کوتاهی هستند که برای معرفی شرکت سریع شما طراحی می شوند.

این تیزرها، ویدیوهای بسیار مفیدی هستند که افراد مابین همه چیزهایی هستند که شما تولید می کنید و مخاطبانتان به وجود می آید.

برای این ویدئوهای بازاریابی، شرکت ها باید مخاطبان را هدف خود قرار دهند. ویدیوهای تیزر به راحتی می تواند ارزش ها و علایق مخاطبانتان را تحت تاثیر قرار دهد و آنها را مجاب کنند که هر کاری را که مدنظر شماست انجام دهند.

هدف اصلی یک ویدیوی تیزر ایجاد آگاهی از نام تجاری شما در 30 یا کمتر از آن است، و زمانی که مشتری را جذب کند، باعث می شود آنها چیزهای بیشتری بخواهند.

یک ویدیوی تیزر عالی، افراد کنجکاوی را برانگیخته می کند و در ادامه توضیحاتی در مورد این شرکت ارائه خواهد کرد تا به سوالات بی پاسخ، پاسخ دهد. زمانی که چگونه یک ویدیوی تیزر بسازید، سریعتر به مخاطبان خود را ببندید و بین شما ارتباط برقرار کنید.

یک ویدیوی پانزده ثانیه ای می تواند به وبلاگی که آن را بخواند 5 دقیقه طول بکشد، به اشتراک گذاشته شود. تفاوت در این است که ویدیو، این کار را بسیار سریعتر انجام می دهد. بازاریابی به کمک تولید ویدیویی چیزهای جدید نیست، و بهترین ابزاری است که یک برند می تواند مخاطبان خود را از آن استفاده کند.

ویدیوهای تیزر به ایجاد هیجان در بین مخاطبان شما کمک می کند. درست مانند پیش‌پرده‌های فیلمی که کلیپی از اتفاقات آینده را نشان می‌دهند، ویدیوهای تیزر نیز همین کار را برای محصولات و خدمات شما ارائه می‌دهند.

یک ویدیوی تیزر فقط نمونه ای از اتفاقات آینده را نشان می دهد، و این یک مزیت برای شرکت ها برای کمک به ایجاد بزرگی از برند است. از تصاویر و صداهای ثابت در ویدیوهای تیزر خود برای ایجاد یک برند قوی و قابل تشخیص استفاده کنید.

ویدیوهای تیزر برای دنیای رسانه های اجتماعی هستند. ویدیویی تیزر تطبیق پذیرای زیادی دارد و به راحتی از پلتفرم های مختلف و رسانه های اجتماعی قابل اشتراک گذاری است. با استفاده از ویدیویی، برندها شانس بسیار بیشتری برای ایجاد تبلیغات در مورد محصول یا خدمات جدید خود دارند و در نهایت، کل جامعه ای از طرفداران خود دارند.

ویدیوهای تیزر برای مخاطبان شما انتظار ایجاد می کنند، اما به نوعی عامل ایجاد می کنند. مخاطبان هدف می توانند انتقادات خود را در مورد یک محصول یا خدمات جدید به اشتراک بگذارند. با استفاده از بازخورد بینندگان، به یک برند این امکان را می دهیم که محصول یا خدمات خود را قبل از انتشار معرفی کنند.

قالب های بسیار رایگان در فضای مجازی وجود دارند. مطمئناً مخاطبان هدف شما با دیدن این قالب‌ها فوق العاده هیجان انگیز می شوند. بر اساس موضوعی که دارید، در انتخاب قالب خود باید بسیار دقت کنید

کلیپ‌های ویدیویی تیزر خود را می‌توانید به راحتی در قالب این قالب بکشید و به راحتی از آنها استفاده کنید.

برای ایجاد یک ویدیوی جذاب که باعث می شود مخاطبان شما بیشتر جذب شوند، سبک های متن و ویدیویی که می شود را باید اضافه کنید. آهنگ های موجود نیز به صورت رایگان وجود دارند، که می‌توان به این تیزرها اضافه کرد تا در نهایت ویدیوی بسیار جذابی را داشته باشید.

کاری که شما باید این رنگ‌ها و فونت‌ها و قالب‌هایی را برای خود انتخاب کنید و همیشه بر روی آنها ویدیوی تیزر خود را بسازید، تا مخاطبان هدف شما را با تماشای ویدیوی تیزر تبلیغاتی که می‌بینید، متوجه می‌شوید که این برند است. شماست.

موضوع بسیار مهمی که وجود دارد تنها طراحی ویدیوی تیزر تبلیغاتی نیست. اما باید مطمئن شوید که آیا این تیزر تبلیغاتی شما اثرگذار بوده است یا خیر؟

به همین دلیل بعد از انتشار تیزر تبلیغاتی شما حتماً باید نرم افزارها و اپلیکیشن ها را داشته باشید تا بتوانید به وسیله آن بازخوردی داشته باشید که ویدیوی شما را ارزیابی کنید و بر اساس این بازخوردها، شما نتیجه می گیرید که تبلیغات بعدی خود را بررسی کنید. را به چه شکلی بسازید.

زمانی که آماده ی شروع به جمع آوری بازخورد از شرکای خود یا همکاران خود شدید، می‌توان شرایطی را که بر اساس آن مخاطبان شما انجام می‌دهند، ممکن است سختاً باز مصرف را به شما برسانند.

تقریبا کار شما به پایان رسید! روی دکمه پخش کلیک کنید و اکنون می‌توانید ویدیوی تیزر خود را پیش‌نمایش کنید. وقتی بازخورد خود را متوجه شدید و همه چیز را آماده حس کردید، نسخه ی نهایی ویدیوی تیزر خود را پخش کنید.

قدرت موسیقی برای هر ویدیویی را نمی توان نادیده گرفت و تیزر ویدیوها نیز تفاوتی با هم ندارند. شما بر اساس موضوعی که دارید، در یک ژانر بسیار مناسب، موسیقی خود را انتخاب کنید.

با اضافه کردن صدای خارجی به ویدیو تان می توانید یک راه بسیار عالی برای تکمیل فعالیت خود و همچنین توضیحات صوتی و ایجاد ارتباط شخصی تر با مخاطبانتان را پیدا کنید.

گنجاندن نام تجاری شرکت شما برای اطمینان از این است که مخاطبان شما چه کسی را با آنها صحبت می کنند. اما اطلاع از برند فقط از طریق نام شرکت شما نمی آید. از رنگ ها، فونت ها، آرم ها، صداها و موارد دیگر برای ساختن برند خود استفاده کنید. یک ویدیوی تیزر فقط چند ثانیه به شما فرصت می دهد تا برند خود را نشان دهید، بنابراین مطمئن شوید که فوراً قابل تشخیص هستید.

یک ویدیوی تیزر باید مخاطب را به اقدام کند. بسته به کسب و کار، این اقدام می تواند در خبرنامه شما ثبت نام کند، شما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید یا هر چیزی را که می توانید به طور مداوم با مخاطبان خود درگیر شوید، دنبال کنید. زمانی که محصول یا خدماتی که در ساخت آنها وجود دارد، در نهایت در دسترس قرار گرفتن، مخاطبان شما باید به سرعت در مورد آن اطلاع پیدا کنند.

در دنیای مارکت، هشتگ ها جایگاه بسیار بالایی دارند. هشتگ، زمانی که به درستی مورد استفاده قرار گیرد، می‌توان ابزاری فوق‌العاده برای ایجاد ترافیک مرتبط با ویدیوی تی شما باشد. این احتمال وجود دارد که ویدیوی شما در رسانه های اجتماعی پست شود، بنابراین یک استراتژی هشتگ قوی می تواند بیشتر را به همراه داشته باشد. به عنوان نقطه شروع به هشتگ های رقبای خود نگاه کنید.

شرکت های وجود دارند که در زمینه ساخت و تولید انواع تیزرهای تبلیغاتی فعالیت دارند. اگر می خواهید تیزرهای خود را به شرکت های دیگر بسپارید داشته باشید، باید بودجه مشخصی را برای این کار کنار بگذارید. ما بر اساس تجربیاتی که خودمان رسانه داریم دیجیتال مارکتینگ تو، را به شما معرفی می کنیم. این شرکت سالهاست که در زمینه ساخت و تولید انواع تیزرهای تبلیغاتی تبلیغاتی و ارزان قیمت فعالیت های بسیار زیادی دارد و اعتبار زیادی برای خود کسب کرده است.

در این مقاله در رابطه با ساخت انواع تیزرهای تبلیغاتی ارزان قیمت صحبت کردیم. روش ها و نکات بسیار مختلف و مهم را برای شما توضیح می دهیم و در نهایت اشاره می کنیم که ما بر اساس تجربیاتی که خودمان داریم، آژانس دیجیتال مارکتینگ را به شما معرفی می کنیم. چرا که این شرکت اعتبار بسیار زیادی را در زمینه ساخت و تولید انواع تیزرهای تبلیغاتی ارزان قیمت و ارزیابی در سالیان زیاد برای خود کسب کرده است.

توصیه می‌کنیم که حتما مقاله ی مربوط به ساخت موشن گرافیک را مطالعه بفرمایید.

اگر این مقاله را مطالعه کردید ممنونیم و امیدواریم که نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: resanato.com

اگر دوست داشتی امتیاز دادن یادت نره!