در طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرامی مهم مخاطب مخاطب با استفاده از محتوای نویسی حرفه ای و رنگ بندی مناسب است، نگران نباشید یافابرند کنار شما.

بنر تبلیغاتی و استفاده از بنر تبلیغاتی اینستاگرام در فضای مجازی از جمله یکی از روش های مفید و کاربردی اینستاگرام است که به شما می توانید صفحه هدف را بسازید و با کارایی بیشتر را هدایت کنید. در این روش شما یک تصویر از حرفه و یا محصول خود را تبلیغ و طراحی کنید. و سپس تصویر یا بنر اینستاگرام را در پیج اینستا و یا صفحات مجازی خود قرار دهید و با بقیه دوستان خود به اشتراک بگذارید. با داشتن یک بنر حرفه ای و خوب باعث می شود تا کار شما بهتر دیده شود.

در این روش باید ابتدا مشخص کرد که این بنر را می توان به عنوان پست قرار داد یا استوری زیرا در اندازه سایز و طراحی آن متفاوت است. هرچه بنر شما جذاب تر باشد چشم بیننده بیشتر جذب می شود و باعث می شود پیج شما با تبلیغاتی برای بازدید و بازخورد بهتر پیش برود.

“برای دیدن نمونه بنرهای تبلیغاتی می توانید به صفحه مربوطه مراجعه کنید.”

اگر پیج فروشگاهی دارید و می خواهید تبلیغ کنید تا در نتیجه بیشتر توجه کنید، سعی کنید از رنگ بندی متفاوت و یا یک سایت مشخص شده برای خود طراحی کنید و تبلیغات خود را شروع کنید زیرا بر روی اینستاگرام شما بیان گر کسب و کارتان باشد. .

همه ما با محبوبیت و جذابیت اینستاگرام آشنا هستیم. اینستا با توجه به فضای پر کاربرد که باعث می شود تا خیلی از کاربران برای تبلیغات کسب و کار در اینستاگرام روی تا عکس خود را در مورد دیگران قرار دهند. اینستاگرام یکی از بزرگترین صفحات مجازی با میلیون ها کاربر است که روز به روز تعداد کاربران در حال زیاد شدن است. این برنامه به خاطر جذابیتی که دارد بزرگ و کوچک را به خود جذب کند و یک منبع در آمد خوب برای کاربران خود فراهم کند که یکی از مزیت های خوب این نرم افزار است. به همین خاطر کسی که می خواهد تازه وارد این کار شود باید کار خود را معرفی کند و معرفی کند و کار مستلزم داشتن یک بنر حرفه ای و با طراحی جذاب است. زیرا تعداد رقیبا در این کار بسیار زیاد است و همه کاربران سعی دارند با داشتن روش های جدید یک دیگر سبقت از مصرف کنند.

اولین قدم برای تبلیغات در اینستاگرام، ساخت بنرهای تبلیغاتی و بنر اینستاگرام است که به صورت پست و یا استوری به نمایش گذاشته می شود. بنرهای تبلیغاتی اینستاگرام باید طوری طراحی شود که وقتی چشم کاربران بیافتد کاربران را برای اندکی تامل وا دارد. داشتن چارتی سازمانی با برنامه ریزی دقیق برای ارائه مطالب خود را باید داشته باشید تا بتوانید در کسب و کار خود وارد شوید و کار خود را راحت تر انجام دهید و از کسب و کار خود بهترین بهره را ببرید. طراحی بنر اینستاگرام یکی از مهمترین ویژگی ها برای تبلیغ کسب و کار خود است.

همچنین قابل ذکر است با داشتن بنر تبلیغاتی تلگرام می توانید در پیام رسان تلگرام کسب و کار خود را معرفی کنید.

بنرهای تبلیغاتی قرار است کاربران زیادی آن را مشاهده کنند پس باید یک فرقی با بنرهای معمولی که به صورت پست و یا استوری به صورت روزانه منتشر می شود، باشد. بنر اینستاگرام باید دارای هدف مشخص و موجود باشد. منظور از اینکه پست های تبلیغاتی را باید طوری طراحی کنید که با مخاطب ارتباط برقرار کنید و مخاطب را با شما داشته باشید به این گونه باشید که وقتی چشم به بنر اینستاگرام می تواند با مخاطب حرف بزند و مخاطب را جذب کند. . اگر بنر تبلیغات خیلی خشک و بی روح باشد با تأثیرات منفی رو برو می شود و هیچ بازده ای ندارد. بنر اینستاگرام خود را می توانید به صورت کلیپ کوتاه، عکس و یا متن طراحی کرده و ارائه دهید، تا تبلیغات بهتری داشته باشید.

باید توجه داشته باشید که سایز تصاویر برای پستی در اینستاگارم با سایز تصویر در استوری متفاوت است، در مجموع باید تبلیغی را انتخاب کنید که می توانید پست می کنید یا استوری. پست اینستا را می توانید به صورت عکس، محتوای، اسلایدی و یا کلیپ کوتاه قرار دهید و همیشه می توانید نگه دارید. با کپشن در پایین پست های خود می توانید با مخاطب خود را جذب کنید. پست های اینستا معمولا در قالب و سایز استانداردی باید باشد تا کاربر را به خود جذب کند.

در استوری تفاوتی که حائز اهمیت دارد و متمایزی با پست داشته باشد تنظیمات آن است. پست هایی که در قالب استوری منتشر می کنند می توانید برای افراد دلخواه به نمایش بگذارید. با رفتن به قسمت اینستا می توانید مشخص کنید که چه افرار داستان ها را ببینید و از چه افرادی پنهان باشید. در استوری شما تنها ۲۴ ساعت ماندگاری دارد و بعد به صورت خودکار حذف خواهد شد.

شرکت یافابرند در حوزه دیجیتال مارکیتینگ بوده است و با قدمتی طولانی و درخشانی که در تبلیغات به آن نیاز دارند خیلی از کاربرانی که در حوزه کاری خود در صفحات مجازی نیاز به دیده شدن دارند را دارند. در اینجا به داشتن بنرهای متفاوت و برای بازدید به شما کمک می کنیم تا با کمک ما بتوانیم در حرفه خود بدرخشید و از کار خود بهتربن بهره ببریم. شرکت یافا برند در طراحی بنر تبلیغاتی خود با داشتن دو ویژگی که هر بنر تبلیغاتی باید داشته باشد:

۱- هدفمند بودن ۲- داشتن، سعی می کند تا شما را در راس قرار دهد. اگر بدنبال بهتر دیده می شود در کسب و کار با روش ها و متد های نوین هیچ تعصبی در تبلیغات کار شما را به بهترین نحو تبلیغ می کنیم. شما می توانید با شماره های یافا برند تماس داشته باشید و کاملا رایگان در زمینه طراحی بنر کسب و کار خود مشاوره بگیرید.

کانال تلگرام نمونه کارهای یافا برند ::
? https://t.me/work_samples_yafabrand
ادمین مشاوره و سفارش ::
? https://t.me/yafabrand_graphic

شماره تماس برای مشاوره و سفارش طراحی بنر اینستاگرام ::

? ۰۹۱۵۹۱۹۸۰۰۱
? ۰۹۱۵۰۴۶۷۳۳۸

اگر دوست داشتی امتیاز دادن یادت نره!