سخت در اشتباه هستید اگر فکر می کنید برای مخاطب کار آسانی تولید می کنید. بسیاری از کسب‌وکارها مانند شما می‌خواهند در بازاریابی غوطه‌ور شوند و مخاطب‌ها را به کمک محتوا به خود وفادار کنند. این در حالی است که زمان و تخصص برای ایجاد باکیفیت در اختیار نخواهد بود. نگران نباشید و بدانید که شما تنها نیستید. برون‌سپاری محتوا راهی آسان و آسان برای بهره‌برداری از این شیوه طراحی است.

بدون شک برون سپاری محتوای هم دغدغه‌ها و چالش‌های خود را به همراه دارد. ممکن است هنگام تصمیم به برون سپاری خود با حجم زیادی از سوالات در ذهن ذهن وارد شوید.

– آیا نویسندگان و تولیدکنندگان محتوا به اندازه کافی برای مخاطب هدف را می‌توان درک کرد؟

– آیا می‌توان صدا و ارزش‌های برند من را به خوبی انتقال داد؟

– آیا می‌فرستد؟

– آیا اصول و ساختارهای یک استاندارد را حفظ کنید؟

و بسیاری از مشکلات دیگر ممکن است برای شما نگران کننده باشد. پس در این محتوا با ما همراه باشید تا نگاهی عمیق‌تر به برون‌سپاری محتوای بیاندازیم. در این محتوا به منطقی بودن برونسپاری بازاریابی کسب و کار شما پرداخته‌ایم.

هنوز هم کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ هستند که به چشم یک تخصص و مهارت نگاه نمی‌کنند. آن‌ها دیگر اعضای تیم خود را موظف به تحقیق، تولید و انتشار محتوا از جمله پست‌های بلاگ می‌دانند. در ظاهر مقرون‌به‌صرفه به نظر می‌رسد؛ اما زمان ارزشمندی این افراد می‌توانند به کارهای تخصصی و سودآوری اختصاص دهند، صرفاً وظیفه‌ای خواهند بود که هیچ مهارتی در آن نخواهد داشت.

در مقابل این گروه از کسب‌وکارها، بسیاری از کسب‌وکارها وجود دارند که خود را برون اسپاری می‌سازند. در برونسپاری بازاریابی، سازمان یا شرکت، با یک فریلنسر یا فناوری اطلاعاتی برای تولید محتوای سفارشی خود همکاری می‌کند. خیلی از کسب‌وکارها برون‌سپاری تولیدکننده محتوای بسیار سودآور می‌دانند. چراکه کارشناس‌های تولید محتوای دانش لازم و کافی برای تولید تخصصی دارند. بر اساس گزارشی که CMI منتشر کرده است، ۷۰درصد از برندهای شخصی را برای مدیریت تولید و استفاده از ابزار خود استفاده می‌کنند تا از اجرای حرفه‌ای آن مطمئن باشند. آن‌ها معتقدند این کارکرد به بهینه‌سازی موتورهای جستجو، وفاداری بیشتر مخاطب به برند و نتیجه‌های بزرگتری خواهد رسید.

بسیاری از برندها و کسب‌وکارها با استفاده از تیم نویسندگان داخلی می‌توانند انجام دهند و برون‌سپاری را راه‌بری برای پیشبرد اهداف خود می‌دانند. در ادامه به مواردی می‌پردازیم که منطقی بودن این اعتقاد در میان مدیران کسب‌وکارها را اثبات می‌کنند. بدون شک هر سکه‌ای دو رو دارد و بازاریابی را به تیم‌های خارج از مجموعه معایبی دارد. اما مزیت‌های برون‌سپاری گاهی چنان چشمگیر و پررنگ می‌شود که باعث می‌شود تا ۵۶درصد از سازمان‌های B2C و ۶۲درصد از سازمان‌های B2B تولیدکننده خود را برون‌سپاری کنند. این تعداد درصد بسیار زیادی از سازمان‌هایی هستند که برای این موضوع سرمایه‌گذاری می‌کنند، اینطور نیست؟

1- برونسپاری بسیار مقرونبه‌صرفه‌تر است

گاهی اوقات شما تنها دو راه برای برآوردن نیازهای خود پیدا کنید: خودتان بنویسید یا نویسنده استفاده کنید. اما من به شما راه سومی را نشان می دهم که بر هر دو گزینه، برتری دارد. وقتی که شما خود را برون‌سپاری می‌کنید، صرفاً برای استفاده‌هایی که سفارش داده‌اید، پرداخت می‌شود و نه هیچ چیز دیگری. شما دیگر هیچ پزشکی یا بابت ارائه خدمات بیمه خرابی لپ‌اپ نویسنده خود نخواهید داشت. در واقع برون‌سپاری شده توسط افراد و آژانس‌های اطلاعاتی نوشته می‌شود که موارد را در هزینه‌های کلی خود ایجاد کرده‌اند و آن را به گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه برای بسیاری از کارهایی که انجام داده‌اند، می‌دهند.

2- زمان بیشتر برای استراتژی‌ها و فعالیت‌های تجاری خود می‌تواند داشته باشد

برخی از مدیران را می‌بینند که خود دست به قلم می‌شوند و یا اعضای تیم‌ها را وادار به تولید و انتشار محتوایی می‌کنند که فعالیت‌های کاملاً تخصصی است. این کار باعث می شود نتوانید روی تخصص و کسب و کار اصلی خود را بشناسید. اما به کمک برون‌سپاری می‌توانید همه ساعت‌هایی را که صرفاً تحقیق، تهیه پیش‌نویس و ویرایش بلاگ‌پست، آگهی‌های تبلیغاتی، ایمیل‌ها و سایر فرمت‌های می‌کنید، به تخصص اصلی خود و کسب و کارتان بپردازید.

تمامی فرآیندهای تولید محتوا به خودی خود یک کار تمام‌وقت است. همه ماهای محدودی در اختیار داریم و بسیار مهم است که با توجه به فعالیت های اصلی خود، به بازدهی و بهره برداری بیشتر دست پیدا کنیم. شما چه بازاریاب هستید یا مدیر کسب‌وکار، دارایی‌های زیادی برای شماست که با برون‌سپاری محتوا، می‌توانید با اطمینان خاطر بیشتر به آن‌ها بپردازید. بنابراین با سپری کردن محتوا به افراد حرفه‌ای، نه تنها باکیفیت‌تری‌ها در اختیار مخاطب قرار می‌دهند، بلکه سودآوری بیشتر در انتظار شماست.

3- متنوع تر و بیشتر می شود کرد

یکی از مهم‌ترین و پررنگ‌ترین مزیت‌های برون‌سپاری محتوا، انتشار محتوای مرتبط بیشتر برای کسب‌وکار شما است. تولید باکیفیت به زمان نیاز دارد. اگر خودتان بخواهید با تولید یک بلاگ‌پست 500 کلمه‌ی خود را بدون انجام دهید، احتمالاً می‌توانید با صرف یک زمان بسیار کم آن را با سر خود باز کنید. اما بعید است که این نوع محتوا بر روی مخاطب شما تأثیر می گذارد یا به عنوان بخشی از بازاریابی شما سودی برای شما همراه داشته باشد. حتی این امکان وجود دارد که گوگل به خاطر بی‌کیفیت و سطحی شما را جریمه کند.

نظرسنجی وضعیت مارکت‌های Zazzle Media نشان می‌دهد که 60 درصد از کسب‌وکارها، تولید محتواهای مداوم را با چالش می‌دانند. خوب برای تحقیق، تولید و توزیع به زمان نیاز دارد. اگر می‌خواهید بلاگ‌پست‌های خوبی تولید کنید و بدون کیفیت محتوای بیشتری منتشر کنید، به تولیدکننده‌های بیشتری نیاز دارید. اینجاست که آژانس‌ها و فریلنسرهای تولیدکننده محتوا به کمک شما خواهند آمد.

4- شما با برون‌سپاری محتوا به متخصص‌ها و کاردرست‌های حوزه محتوای موجود است

کسب‌وکار شما در هر حوزه‌ای که باشید، می‌توانید با موضوعات جذاب و هدفمند، توجه مخاطبان را از آن خود کنید. اما این امکان وجود دارد که و تخصص کافی در مورد همه موضوعات احتمالی و جذاب وجود داشته باشد. متخصص‌های محتوا یا تخصص کافی در زمینه کاری شما دارند یا اگر هم نباشند، خوب می‌دانند که چگونه در موضوع موردنظر تحقیق تا باکیفیت و ارزشمندی تولید کنند.

اکثر کارشناس‌های محتوا، با استفاده از تمامی مهارت‌های موردنیاز یک محتوای تولیدکننده، می‌توانند و مقالاتی می‌نویسند که با هدف شما ارتباط برقرار می‌کنند و در عین حال، شما می‌توانید خودتان دستیابی به جستجو را انجام دهید. مخاطب شما هم باهوش است و تفاوت‌های بین باکیفیت و متوسط ​​را به خوبی می‌داند. بنابراین تولیدمحتوای خود را به افراد حرفه‌ای، باتجربه و آموزش‌دیده بیان کنید تا بیشترین و بهترین نتایج را برای شما به دنبال داشته باشید.

از سوی دیگر اکثر شرکت‌های ابزاری، از تعداد زیادی محتوای تولیدکننده با وسیعی از تجربه و تخصص تشکیل شده‌اند. بنابراین شما می‌توانید موضوع خود را به صورت فردی در مورد نظر خود بسپارید. برای مثال، کسب و کار شما در حوزه تولید و فروش اسباب‌بازی فعالیت می‌کند و می‌خواهید بلاگ‌پستی را در مورد رشد کودک تولید کنید و منتشر کنید. شما از طریق برون‌سپاری می‌توانید خود را با استفاده از روانشناسی کودک سفارشی تولید کنید. این به معنایی است که شما می‌توانید موضوع را با استفاده از روش‌های مفید و حرفه‌ای مورد بررسی قرار دهید و ارزش‌های ارزشمندی را به مخاطبان خود ارائه دهید.

5- با برون‌سپاری از ایده‌های تازه و دیدگاه‌های متنوع‌تری قابل توجه است

بدون شک کسب و کار شما داستان‌های زیادی برای گفتن دارد و به اشتراک گذاری آن‌ها با مخاطب‌ها و مشتریان ایده‌های شما بسیار خوب و جذاب است. با این حال، همکاری با نویسنده‌هایی که از ایده‌ها و دیدگاه‌های متفاوت قابل درک هستند، می‌توانند به ذهن شما هم خطور نکرده باشند، می‌توانید برای طراحی شما بسیار مفید باشید.

تولیدکننده‌های فریلنسر یا شاغل در آژانس‌ها، به دلیل همکاری با مجموعه‌ها و مشتریان مختلف، تجربه و دانش بسیاری همراه با خود دارند که با شما به اشتراک می‌گذارند. علاوه بر این، از روش‌های جستجوی نوظهور آگاه هستند و می‌توانند برای حل چالش‌های تکنیکی صنعت، به عنوان منبع ایده‌ها و الهامات جدید با این چالش‌ها مقابله کنند.

6- برونسپاری، فرصت تولید فرمت های مختلف را برای شما فراهم می کند

وقتی به فکر محتوای فکر می‌کنیم، پست‌های وبلاگ به ذهنمان خطور می‌کنند. این در حالی است که محتوای محتوای بسیار فراتر از محتوای متنی و بلاگ‌پست‌ها است. انواع محتواهای مختلف پست‌های شبکه‌های اجتماعی، کتاب‌های الکترونیکی، اینفوگرافیک‌ها و حتی ویدئوها می‌توانند به مخاطبان شما توجه کنند.

اینفوگرافیک‌ها می‌توانند به خوبی سئوی سایت شما را بهبود بخشند. چراکه طرفداران زیادی دارند و آن‌ها در صورت استفاده از سایت شما لینک خواهند داد. در صورت نداشتن مهارت کافی در تولید اینفوگرافیک‌ها، بسیار آسان و مقرون‌به‌صرفه می‌توانید آن‌ها را به افراد حرفه‌ای برون‌سپاری کنید.

بدون شک از انتشار یک کتاب الکترونیکی برای کسب‌وکارتان بسیار مشتاق می‌شود، اما فرآیند تولید و تولید آن بسیار به نظر می‌رسد. همکاری پروژه‌های با یک محتوای تولیدکننده به شما کمک می‌کند تا ایده خود را محقق کنید و در یک بازه زمانی مشخص به هدف خود برسید.

7- به راحتی می‌توانید پروژه‌های برون‌سپاری شده خود را بازدهی کنید

آیا مطمئن نیستید که برون‌سپاری شما ارزش سرمایه‌گذاری دارد یا نه، می‌توانید آن را ارزیابی و اندازه بگیرید. مطمئناً به شما اطمینان می‌دهم که به زودی متوجه می‌شوید برون‌سپاری باعث افزایش سرمایه شما خواهد شد. شما می‌توانید با معیارهایی مانند نرخ بازدید از سایت، تبدیل و فروش، افزایش درآمد از طریق اجرای طرح‌های بازاریابی ابزاری و همچنین با اندازه‌گیری عناصر و اشتراک‌گذاری محتواهای خود در شبکه‌های اجتماعی به اطمینان کافی نسبت به کارآمدی محتواهای برونسپاری دست پیدا کنید.

محتواهای خود را به کاردرست شخصی و آموزش‌دیده یا تحقیقات محتوایی برون‌سپاری می‌کنند، آن‌ها در کمک به تولید محتوا برای دستیابی به کسب‌وکارها، متخصصان هستند. منتشر شده، هدفمند اصولی بدون شک به افزایش سرنخ، تبدیل و تغییر خواهد شد.

8- با برون‌سپاری، استراتژی‌های ارزیابی خود را سریع‌تر انجام می‌دهد و به هدف می‌رسید.

شما برای مشارکت با متخصصان بازاریابی سرمایه‌گذاری می‌توانید بیشتر انجام دهید و به دنبال آن باشید که می‌دانید چه استراتژی‌هایی را برای شما با هدف بازاریابی همسو انجام می‌دهید. نمایشی موفق بسیار فراتر از نوشتن است. یک آژانس یا متخصص این حوزه به شما کمک می‌کند تا دقیقاً بدانید که چه هدفی از اهداف به دست می‌آید و ابزارها و تجربه‌های لازم برای رسیدن به آن هدف را به شما ارائه خواهد داد.

آنها مطمئن باشید که شما را با سایر برنامه‌های مورد نیاز شما مطابقت می‌دهند، بنابراین شما در زمان و مکان‌های مورد نظر خود را می‌توانید تا همراستا با رایانه‌های دیگر منتشر کنید، خود را افزایش دهید.

کتاب‌های بسیاری برای کسب‌وکار شما دارند که گاهی نادیده گرفته می‌شوند، اما همه شما زمان یا منابع لازم برای تولید، انتشار و بهینه‌سازی خود را به تنهایی می‌سازند. در حالی که برونسپاری معایبی دارد، اما فواید آن بیشتر از معایب آن است. بهره‌مندی از کارشناس‌های محتوا یا خدمات یک ابزار تبلیغاتی به شما کمک می‌کند تا باکیفیت‌تری تولید کنید، در وقت‌ها و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید و به اهداف تجاری‌تان بسیار نزدیک بپردازید.

اگر دوست داشتی امتیاز دادن یادت نره!