آیا تا به حال درباره تاثیرگذاری ماهیت و شخصیت صفحه اینستاگرامی خود فکر کرده اید؟ به نظر شما اینستاگرام و انواع آن چه تاثیری در فروش پیج فروشگاهی دارد؟

شاید از گروه‌های تبلیغاتی یا مشاوران فروش در اینستاگرام نام‌های انواع موضوعات در صفحات اینستاگرام را ببینید.

بسیار واضح است که از این تیم‌ها استفاده کنید و از این تیم‌ها استفاده کنید.

کسانی که با تم اینستاگرام آشنا هستند و می‌دانند که این موضوع در جذب و فرآیند برندینگ محصول یا کسب و کار بر آن‌ها تأثیر می‌گذارد، مطمئن هستند که پیام اینستاگرام مهم و بیهوده نیست.

طراحی پیج اینستاگرام یک علم و صد البته یک هنر است. زیباترین پیج های اینستاگرام همیشه به ایده پردازی و الگوبردای مثبت و سازنده به فرآیند رشد برند ما کمک می‌کند.

پست اینستاگرام مهم است و باید جدی گرفته شود، البته که این همه ماجرا نیست اما از موفقیت شما می‌شود.

با طراحی پیج اینستاگرام و انتخاب یک پیج اینستا می‌توان به مخاطب خود پیغام داد که در اداره صفحه خود به صورت تصادفی عمل نمی‌کند و برای آن فکر می‌کند و می‌خواهد.

صاحب کسب و کار در اینستاگرام وقتی در حد قالب و صفحه خود حاضر نیست در قدم اول به برند او احترام بگذارد به سختی می‌توان از احترام به مخاطبان خود سخن گفت.

امیدواریم این حقیقت را قبول داشته باشید که صفحه اینستاگرام شما بازتاب و با خوردن از این واقعیت است که چه کسی و چه کسی است و علایق و سلیقه شما چیست.

شما جهان خاص خود را دارید، جهانی با قوانین خاص خودش که در عین احترام گذاشتن به قوانین کهکشان اینستاگرام، قوانین سیاره یا ستاره خودش را هم دارد.

بنابراین قانون خود را اما به درستی و به زیبایی بنویسید، انتخاب و طراحی سایت اینستاگرام کار ساده‌ای نیست اما سخت‌ترین کار دنیا هم نیست!

شاید شنیده‌ها که در فوتبال می‌توان به صدر جدول لیگ سخت و ماندن (حفظ شرایط) در جدول صدها بار از آن سخت تر رسید.

به همین دلیل است که می‌گویند، انتخاب تم اینستاگرام و طراحی و قالب پیج اینستاگرام سخت است و البته حفظ و ماندن در همان شرایط و پایبندی به آن قالب‌ها در طول مدت صدها بار از آن سخت تر خواهد بود.

این روزها واضح و قطعی است که اولین مخاطب با یک برند یا یک محصول از راه‌اندازی شبکه‌های شبکه‌ای از اینستاگرام می‌گیرد. آمار و نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد که حداقل 30 درصد از کاربران اینستاگرام کالا یا خدمات را برای اولین بار در این شبکه اجتماعی به احتمال زیاد می‌خرند. آیا بهتر نیست اکانت اینستاگرام خود را جذاب و دیدنی کنید؟

تنها زمان برای زیباسازی اینستاگرام، بهترین راه حل برای ترغیب مخاطب برای تعقیب حساب شخصی یا کسب و کار شما و افزایش فالوور اینستاگرام است.

این وضعیت در اینستاگرام از انواع اصلی تم‌ها نمی‌شود بیشتر مصرف شخصی و موردی دارد. استفاده از حالت تاریک در تلفن همراه در میزان مصرف بیش از حد باتری کمک می‌کند، زیرا رنگ‌های رنگ سفید، نسبت به رنگ سیاه به قدرت بیشتری دارند و باتری بیشتری را تحت تأثیر قرار می‌دهند.

در حالی که تصاویر سیاه کاملاً خاموش هستند و تقریباً مصرفی ندارند. همچنین بسیاری از افراد دریافت می کنند که حالت تا به دلیل داشتن نور کم، باعث کاهش فشار چشم حین از تلفن، به ویژه در هنگام استفاده در نور کم می شود.

برای فعال کردن حالت تاریک اینستاگرام بر روی تلفن اندروید کافی است این چهار مرحله را انجام دهید:

· وارد بخش نظر یا ستینگ اینستاگرام شوید

· گزینه نمایش (نمایش) را در پایین صفحه انتخاب کنید

· حالت تم تاریک (Dark Theme) را فعال کنید

· اینستاگرام را دوباره راه اندازی کنید

بدون استفاده از برنامه اینستاگرام در فرآیند جذب مخاطب تاثیرگذار است، اما نه فقط به خاطر افزایش جذابیت، بلکه اصل طراحی پیج اینستاگرام شامل بخش مهمی از قالب آن و انتخاب تم اینستاگرام می‌شود.

به زیباترین پیج های اینستاگرام سر بزنید، پست اینستاگرام و طراحی صفحه اینستاگرام در این صفحات جدید گرفته شده و تاثیر آن بر آن است.

قالب پیج اینستا به این دلیل بسیار مهم است که اولین گیرایی را در نظر مخاطب شما خواهید داشت، مخاطبی که قرار است به مشتری وفادار شما در اینستاگرام و فروشگاه آنلاین و اینستاگرامی شما تبدیل شود.

قبل از آن که به انواع تم اینستاگرام اشاره کنیم، بد نیست به نکته مهمی به نام «شخصیت رنگ» یا «جعبه رنگ» اشاره شود. یکپارچه سازی رنگ‌های برند در پست‌ها نهایت ساده‌ترین روش برای ایجاد تم با ظاهر پایدار در اینستاگرام است. مثلاً اگر قرار است با رنگ زرد به فعالیت‌های خود بپردازید، این رنگ با لوگو و برند شما باید سنخیت داشته باشید.

تم اینستاگرام به صورت نوشته در وسط

در این روش معمول ادمین چاره‌ای جز این نیست که همیشه روی ارسال پست‌ها دقت کنید و مدیریت کنید، طوری که هر بار پستی را با فاصله کم ارسال کنید تا توازن و دکوراسیون صفحه به هم نریزد. پست دوم در هر سری از ارسال‌ها متشکل از متن است، به شکلی که در نهایت ستونی از نوشته‌ها یا شعارهای سازمانی در وسط صفحه و بین پست های دو سمت راست و چپ دیده می‌شود.

تم ایستاگرام موزاییکی

در یکی از معروف ترین حالات این نوع از اینستاگرام می توانید عکس و نوشته را یکی در میان منتشر کنید. چگونه در شیوه ارسال موزاییکی پست‌ها شما کاملاً خلاقانه برخورد کنید و می‌توانید یک تصویر کلی را تکه تکه منتشر کرده و حس جالبی را یک طرح کلی را به مخاطب منتقل کنید.

ساخت یک پازل در چیدمان برای طراحی پیج اینستاگرام با استفاده از عکس‌ها کار آسانی نیست، اما در موفقیت در این کار به عنوان یک ایده برای انتشار پست‌های اینستاگرام، نتیجه‌ای جالب توجه در جذب مخاطب به همراه دارد.

بنابراین مدل موزاییکی و مدل پازلی در تم اینستاگرام بسیار نزدیک و شبیه هستند.

تم اینستاگرام خطوط افقی

اگر برند شما در ردیف کردن عکس‌ها بهتر است به چشم می‌آید، به عنوان یک ایده برای انتشار پست‌های اینستاگرام، می‌توانید عکس‌های خود را در خطوط افقی یا عمودی گروه‌بندی کنید. حتی می‌توانید به عنوان یک قالب پیج اینستا، یک ردیف در میان، از نقل‌قول‌های معروف استفاده کنید.

تم اینستاگرام بسیار تعیین کننده است، صاحبان صفحات مهم و برای ماطب در اینستاگرام کاملاً مهم هستند که اینستاگرام واقف هستند. برای طراحی پیج اینستاگرام بد نیست از پیش به زیباترین پیج های اینستاگرام سر بزنید و از آنها فکر کنید.

تم پست اینستاگرام تاثیر شگرفی در میزان موفقیت شما در معرفی محصول و فروش آنها دارد. در طراحی پیج اینستاگرام و قالب پیج اینستا معمولاً به فاکتورهای مهم از قبیل تحلیل رقبا و مخاطب شناسی نیز توجه ویژه‌ای می‌شود.

تیم اینستاگرام شطرنجی

اگر طرفدار خطوط افقی و عمودی نیستید، می‌توانید از صفحه اینستاگرام شطرنجی استفاده کنید. این تم مانند تم افقی به شما در گروه‌بندی محتوای کمک می‌کند. بعلاوه، این حس جدید و به روز بودن و خلاقیت را هم به مخاطب منتقل می‌کند.

تم اینستاگرام با مرز سفید

یکی از ساده‌ترین و شیک‌ترین تم‌ها برای استفاده از قاب سفید برای هر عکس است. این مرزها باعث می‌شود که فاصله‌ای بین هر پستی ایجاد شود و باعث زیباتر شدن آن شود.

یکی از مزیت‌های این روش این است که اگر پست‌های شما در اکسپلور بالا بیاید، باعث می‌شود که برجسته‌تر شود و بیشتر دیده شود.

تم اینستاگرام سیاه و سفید

تم سیاه و سفید یکی از محبوب ترین تم ها در بین عکاسان و جامعه هنری است. این نوع موضوع بسیار جذاب است و برای ساخت آن تنها کافیست از عکس های سیاه و سفید استفاده کنید. موضوعات موضوعات مختلف در این نوع از موضوع قرار می گیرند. توجه داشته باشید که تمام عکس ها قالب شان باید حالت سیاه و سفید باشد.

تم اینستاگرام با استفاده از یک فیلتر ثابت

می‌توان از یک رنگ خاص یا یک فیلتر ثابت برای همه پست‌ها استفاده کرد، اما این یک موضوع مانند یک موضوع است و ممکن است در عین زیبایی و سودمندی، مضر و خطرناک هم باشد. اگر به دنبال ایجاد حس یکنواختی هستید، می‌توانید همه عکس‌هایتان را از یک فیلتر مشابه به عنوان یک پست برای اینستا استفاده کنید. در نگاه کلی این کار به صفحه اینستاگرام شما حس یکنواختی می‌بخشد.

وقتی این کار را دائما انجام می‌دهید، افراد به محض دیدن عکس‌های شما در صفحه اصلی اینستاگرام، تشخیص می‌دهند که این عکس متعلق به شماست. با توجه به روحیاتتان و همینطور مدل عکس‌هایی که در صفحه خود منتشر می‌شود، یک فیلتر مناسب را به کار ببرید.

تم اینستاگرام مستطیلی

استفاده از جنبه‌های مستطیلی متفاوت در صفحه شما می‌شود و همچنین باعث می‌شود تا کاربر روی عکس‌های شما را بیشتر کند. این موضوع باعث می شود تا جزییات و رنگ ها بیشتر دیده شود و علتش هم این است که عکس ها توسط فضای سفید بسیار احاطه شده است.

تم اینستاگرام رنگی یا پاستلی

یکی از تم‌های پرطرفدار در اینستاگرام، تم رنگی یا پاستلی است. اگر عکس‌های رنگی می‌گیرید، می‌توانید از این استفاده کنید. یا به عنوان مثال برای عکس‌هایتان، در هر پستی از رنگ‌های شاد مختلف استفاده کنید

تم پیج اینستاگرام در سال 2021 بالاترین تأثیر را در میزان القای حس خوب به مخاطب داشته و بخش غیر قابل انکاری از فرآیند تبدیل مخاطب به مشتری است. طراحی پیج اینستاگرام مهم است و وقتی برای آن هزینه نمی‌شود به نظر می‌رسد که در مسیر موفقیت طی نشده است. زیباترین پیج های اینستاگرام برای انتخاب پست اینستاگرام یا طراحی تم پیج اینستاگرام و قالب پیج اینستا وقت می‌گذارند و برای آن نیروی انسانی در نظر می‌گیرند.