درحال حاضر اینستاگرام به‌عنوان یک پلتفرم قدرتمند در مارکت می‌شود. شما می‌توانید با ساخت پیج کاری اینستاگرام حرفه‌ای و کسب‌وکار خود را شروع کنید. بهتر دیده شدن پیج کاری اینستاگرام مستلزم رشد و افزایش فالوور واقعی است. بسیاری از کسب‌وکارها برای افزایش بازدید در پیج کاری اینستاگرام اقدام به خرید فالوور و لایک می‌کنند.

خرید فالوور و شرکت در کمپین های دروغین قرعه کشی ضرر زیادی به پیج کاری اینستاگرام می‌زند. در واقع با افزایش فالوور روح، راکد ماندن پیج و در نهایت شکست کسب‌و‌کار حتمی است. این مقاله با معرفی نکات مهم برای افزایش بازید به رشد پیج کاری اینستاگرام کمک می‌کند.

https://soodaro.com/

طراحی خلاقانه استوری در پیج کاری اینستاگرام بسیار مهم است. شما می‌توانید برای طراحی، از نظرسنجی و استوری استوری اینستاگرام نیز استفاده کنید. درنهایت میان شما و کاربران شکل می‌گیرند که در جذب فالوور و ارتقای کسب و کار شما تاثیر بسزایی دارد. همچنین اگر در اینستاگرام کسب‌وکار کنید، می‌توانید از هشتگ موقعیت مکانی در استوری فالوورهای بسیاری در محل کسب و کار خود استفاده کنید. سعی کنید با یک برنامه‌ریزی صحیح پست و استوری‌ها را در زمان مناسب منتشر کنید و کپشن‌های مرتبط با پست خود را بنویسید. اینکار به نو به خود افزایش چشمگیری در رشد پیج کاری اینستاگرام ایجاد می‌کند.

https://soodaro.com/blog/how-to-prevent-customer-churn

افزایش فالوور با استفاده از هشتگ‌های مناسب در پیج‌کاری اینستاگرام به راحتی امکان پذیر است. کاربران اینستاگرام از هشتگ‌ها برای یافتن پست‌های موردنظرشان استفاده می‌کنند. اگر شما نیز به ویژه مورد علاقه‌مند هستید، می‌توانید هشتگ‌های مورد علاقه خود را دنبال کنید. زمانی که کاربر پست زیر هشتگ را مشاهده می‌کند با پست جدید شما روبرو می‌شود. بنابراین هشتگ‌ها کمک زیادی به بازاریابی در اینستاگرام می‌کنند.

شما می توانید 30 هشتگ استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که همه هشتگ‌ها باید بهینه شوند، یعنی هشتگ‌ها مرتبط با موضوع کپشن و پست باشند. هرچه میزان هشتگ‌ها بیشتر باشد، بهتر است از هشتگ‌های مرتبط در پیج کاری اینستاگرام استفاده کنید.

رشد پیج کاری اینستاگرام
رشد پیج کاری اینستاگرام

شبکه و شبکه سازی دو روش سریع برای افزایش فالوور و جذب مشتری است. شبکه‌سازی در پیج کاری اینستاگرام باعث ایجاد بین شما و مخاطب می‌شوید. همچنین با شبکه‌سازی می‌توانید با اینفلوئنسرهای مرتبط در حوزه کسب‌وکار خود ارتباط برقرار کنید و در نتیجه محصول و برند را شناسایی کنید. به علاوه اینفلوئنسرها، حتما با افرادی که دارای کسب و کار مشابه هستند ارتباط برقرار کنید. پست و استوری ها را لایک کنید و کامنت بگذارید. ایجاد ارتباط صمیمی و دوستانه در شبکه‌سازی موفق نقش مهمی ایفا می‌کند.

همچنین بخوانید: اشتباهات رایج در پیج های کاری اینستاگرام

پیج کاری اینستاگرام دارای قابلیت قابل اعتماد به فرد insight است. با استفاده از این قابلیت جدید، می‌توانید بهترین زمان را برای انتشار پست‌ها در این بخش از فعالیت‌های کاربران تعیین کنید. برای مثال، اگر به اینسایت منفی برسید، یعنی تعداد افرادی که از پست‌ها و استوری‌های پیج بازدید می‌کنند، کاهش می‌یابد. در این صورت مستمر استوری و پست منتشر کنید تا علاوه بر افزایش بازدید اصولی شکل بگیرد. ساخت Reels و IGTV نیز در کمترین زمان باعث رشد پیج می‌شوند. بهتر است برنامه ریزی انتشارپست ها مرتبط با کاربران در بخش insight باشد. اگر تمام این سایت‌ها مثبت باشند، نشان‌دهنده عملکرد خوب پیج کاری اینستاگرام و قسمت بالا میان شما و فالوورها است.

آنالیز پیج کاری اینستاگرام
آنالیز پیج کاری اینستاگرام

شما باید در پیج کاری اینستاگرام ویدئو و تصاویر بسازید تا فالوور تبدیل به مشتری شود. از شیوه تولید محصولات خود ویدئو تهیه کنید و تصاویری از نحوه بسته بندی تا ارسال محصول را منتشر کنید. باید برای بیشتر با مخاطب خود درگیر شوید. از فالوورهای خود می خواهید با قرار دادن کامنت در زیر محصولات پیج، به بهبود عملکردتان کمک کنند. با مسابقات چالش‌ها و مسابقات هیجان‌انگیز بهتر است در معرض دید کاربران اینستاگرام قرار بگیرید.

https://soodaro.com/blog/%20tips-for-growing-followers-on-instagram

دلیلی که گفته شد، دلایلی برای عدم رشد پیج کاری اینستاگرام وجود دارد. عدم انتشار در زمان مناسب، نوشتن کپشن با متن کپی، استفاده از هشتگ‌مرتبط و عدم انتشار پست‌های غیرمجاز با مخاطبان و کاربران برای کاهش بازدید پیج کاری اینستاگرام است. بنابراین سعی کنید همیشه نتیج خود را تجزیه و تحلیل کنید. درنهایت شما بایستی در این بازار رقابتی، هوشمندانه عمل کنید تا پیج کاری اینستاگرام شما عملکرد خوبی را ثبت کند.