از محبوب ترین شبکه های اجتماعی یا همان social media’s، اینستاگرام است که از هر بازه سنی و با هر فرهنگی دنبال کننده دارد. مخاطبین اینستاگرام صد در صد فروشنده و خریدار اینترنت و پیج های اینستاگرام فقط به کسب و کارها و می توان صفحات شخصی، صفحات آموزشی، پیج های خدماتی، پیج های خبری و پیج های منطقه ای مانند پیج اصفهانی ها و… آن مشاهده کرد.

اما اگر به دنبال ارتقاء خدمات و کسب و کار خود از طریق اینستاگرام یا صفحه رشد خود در اینستاگرام هستید به شخصی که وظیفه مدیریت پیج یا همان ادمین پیج را به عهده دارد نیاز دارید. از آژانس های موفق در زمینه مدیریت پیج در اصفهان می توان به آداس مارکتینگ اشاره نمود.

راز افزایش روز به روز مخاطبین و تماشاگران پیجی مثل پیج اصفهانی ها و پیج های دیگر وجود ادمین و خلاق پیج اینستاگرام است که به نوع بسته و تعداد دنبال کنندگان پیج و وظایفی است که می تواند یک فرد یا یک تیم را از بین ببرد. چند نفره باشد.

صفحات ادمین اینستاگرام در اصفهان دقیقا چه کسانی هستند؟

به شخص یا عشقی که وظیفه آپلود محتواها، زمان بارگذاری محتواها، طراحی پیج و آنالیز نقاط ضعف و قوت پیج، جذب فالور و ارتباط گرفتن با فالورها و… را به انجام می دهد گفته می شود. این سمت شغلی یک سمت جدید است که به لطف ظهور و گسترش شبکه های اجتماعی به وجود آمده است و مواردی با درآمد خوب است که به صورت دورکاری انجام می شود.

مهارت های مورد نیاز برای مدیریت پیج

مسلط بودن به نرم افزارهای پیشرفته مثل فتوشاپ، ایلوستریتور، پریمر و… و نیز تسلط بر اپلیکیشن هایی هستند که در تلفن های همراه مانند این شات، کناوا، لایت روم، پیکس آرت، اسنپ سید و… که می توانند به ظاهر پیج، جلوه های مختصر باشند. برند خود را بدهند و شرایط جذب فالور را ارائه می دهد.

یک ادمین پیج باید علاوه بر مهارت های سخت فوق مهارت های نرم از قبیل آنالیز کردن، مدیریت، مدیریت زمان و… را داشته باشید. اگر بخواهید مهارت های نرم افزاری را داشته باشید به این فکر کنید که فردی که مدیریت پیج شما را می تواند مدیریت کند و نمی تواند هم زمان هم محتوای آپلود کند هم دیگر پیج های رقبا را آنالیز کند و هم در دایرکت ها باشد. کامنت ها به مخاطبین پاسخگو باشید. در این حالت پیج شما علاوه بر این که رشد نمی کند احتمال بسته شدن آن توسط خود اینستاگرام زیاد است.

مدیریت پیج های اصفهان نیز از این قاعده پیروی می کند و علاوه بر موارد فوق ادمین پیج باید با آداب و رسوم مردم اصفهان، فرهنگ خرید آنها، بافتار شهری و نیازهای مردم این استان اطلاعات کامل را داشته باشند.

نکاتی که ادمین پیج موفق در پروژه های اینستاگرام در اصفهان هستند رعایت کنند

  • تدوین و طراحی برنامه کاربردی با هدف پیج.
  • خلقی که به آن فکر می‌کند و به آن اهمیت می‌دهد برای تماشاگران مورد توجه قرار گیرد.
  • جذب فالورهایی که هدف پیج شما هستند.
  • شکل گیری ارتباط ارتباط با مخاطبین و درگیر کردن آنها از طریق استوری ها و پست هه.
  • افزایش تعداد لایک ها و کامنت ها و شیر و سیو محتوا ها
  • افراد حاضر از برند شما
  • تبلیغات اینستاگرامی حرفه ای در پیج هایی که از نظر مخاطب و مخاطب با پیج شما همسویی دارد.
  • طراحی های حرفه ای گرافیکی و فتوشاپی برای قالب پیج و پست ها با هدف ساخت سازی برای پیج خود.
  • انتخاب هشتگ های درست و منطقی در مورد هر پست متعدد و تکراری بودن هشتگ ها.
  • تحلیل و آنالیز بهترین زمان باری را به اشتراک گذاشتن پست ها و استوری ها که در تقویم های صفحه نمایش هم می توانند قید شوند.
  • پاسخدهی مناسب و به موقع به دایرکت ها و کامنت هایی که از سوی پیج های دیگر ارسال می شود.
  • تحلیل و آنالیز پیج هایی که رقیب هستند و نقاط ضعف و قوت آن را پیدا می کنند. که می توانید شما را راهنمایی کنند.
  • ایده پردازی های جدید و متمایز از پیج رقبا که باعث می شود به فرد بودن پیج و برند شما تبدیل شود.

آیا مدیریت پیج را می توان به ربات ها سپرد؟

تا چند سال الگوریتم اینستاگرام متفاوت بود و به این موضوع توجهی نداشت اما مطابق با آپدیت های اینستاگرام سپردن مدیریت پیج به ربات ها ممنوع بود و در صورتی که اینستاگرام متوجه این موضوع شد که پیج را برای همیشه می بندد. پس‌ریری جدید اینستاگرام داشتن برای مدیریت پیج الگو را تاکید کرد تا رشد پیج را هدف قرار دهد و تعداد فالورهای واقعی را افزایش دهد بر خلاف ربات ها که فالور فیک را افزایش دهد. پس جذب فالور های واقعی فقط و فقط کار یک ادمین می تواند باشد.

تاثیر مدیریت پیج اینستاگرام در اصفهان بر نرخ فروش خدمات و محصولات

مواردی که گفته می شود از وظایف ادمین پیج جذب فالورهایی است که برای پیج شما مناسب هستند در مرحله بعد با محتوای ارائه شده در پیج و طراحی و موارد دیگری که به آنها توجه می شود پروسه اعتماد سازی در ذهن مخاطبین شما شکل می گیرد. زمانی که مخاطب به شما اعتماد کند وظیفه شما این است که حس نیاز را در آن روشن کنید که این کار با طول عمر ممکن است و بعد از آن احتمال خرید محصول یا خدمت از شما را افزایش می دهد.

نکته ای که آپدیت های جدید اینستاگرام به آن توجه می کند نسبت به ادمین ها با مخاطبان است که به مستمر بودن این ارتباط بیش از هر چیزی اهمیت می دهد. همچنین ادبیات محتواها و لحن پاسخدهی در کتاب ها و کامنت ها مهم است.

پس در فضای مجازی که شبکه های اجتماعی محبوبی مثل اینستاگرام وجود دارد، اگر می خواهید صفحه شخصی یا کاری رو به رشد و قوی داشته باشید باید مدیریت پیج را به کسی بسپارید. در این گام حواستان باشد که در دام ربات های ادمین اینستاگرام نیوفتید و پیج خود را از دست بدهید. مدیریت پیج به افراد می شود که هم مهارت های سخت و هم مهارت های نرم افزاری را داشته باشد و از خلاقیت و ایده های نو داشته باشد. اگر ادمین پیج شما وظیفه اش را انجام دهید، مخاطب را جذب کنید و باعث کسب یا افزایش درآمد شما از پیج تان شود.

اگر دوست داشتی امتیاز دادن یادت نره!