علاوه بر اشتباهات مرگبار در سایت ایده تبلیغات آموزشی، همه مدارس کار را به درستی انجام می دهند. طراحی واکنش گرا (انتباق با هر دستگاه تلفن همراه) و یکپارچه سازی رسانه های اجتماعی، از بهترین طراحی های امروزی را هدایت می کنند.

ایده سایت تبلیغات آموزشی
ایده سایت تبلیغات آموزشی

بسیاری از ایده‌های سایت تبلیغات آموزشی هوشمند امروزی از وب‌سایت‌های تجاری که دارای ویژگی شبکه‌های و طرح‌بندی کارت‌ها هستند، یک صف می‌گیرند، که برای ایجاد یک اولویت نزولی که سایت تبلیغات آموزشی می‌خواهند از آن برای پیام‌رسانی خود استفاده کنند، به پیام‌رسانی خود می‌پردازند.

این قالب بهترین تمرین برای بازدیدکنندگان سایت تبلیغات آموزشی است که اجازه می دهد تا تعیین کنند چه ترتیبی می توانند محتوا را بخوانند. همچنین، تصاویر با کیفیت بالا و فیلم ها امتیاز بالاتر را کسب می کنند.

در ادامه با ایده هایی برای تبلیغات سایت آموزشی در رسانه های اجتماعی آشنا می شوید.

اگر قبلاً این کار را انجام می داد (بیشتر سایت تبلیغات آموزشی چنین هستند)، عالی است. برنامه نشوید تقویت پست‌ها راه‌هایی سریع و آسان به مدارس ارائه می‌کند که در حال حاضر عملکرد خوبی دارند، بدون نیاز به اجرای یک کمپین تبلیغاتی کاملاً جدید، سرمایه‌گذاری می‌شوند. پست‌های تقویت‌شده از اولین بار راه‌اندازی راه‌اندازی مسیر طی کرده‌اند و گزینه‌های هدف‌گیری و شخصی‌سازی را نسبت به قبل می‌دهند.

  • مدیریت پست‌های تقویتی آسان است. بدون نیاز به کار اضافی. به‌طور ساده‌ای که اجتماعی‌ها را می‌شناسند، که در حال حاضر زمان زیادی برای ایجاد آن صرف می‌کنند، فکر کنند و آن را تقویت کنند.
  • تقویت پست ها باعث افزایش ترافیک ارگانیک به شما می شود. از آنجایی که شما در حال تقویتی هستید که قبلاً ایده ایجاد کرده است، به جای ایجاد یک تبلیغ، می توانید در صفحه فیس بوک خود را افزایش دهید. این افزایش در ارگانیک به دید کلی و ترافیک سایت تبلیغات آموزشی کمک می کند. حتی اگر فقط چند پست در ماه را افزایش دهید، الگوریتم های فیس بوک در سایر رسانه های اجتماعی خود را در کنار خود نشان می دهد.
  • یک پست تقویت شده دیگر تبلیغات رسانه های اجتماعی شما را از بین نمی برد، در واقع آنها را تکمیل می کند. هر دو می‌توانند در استراتژی کلی رسانه‌های اجتماعی شما رایج باشند.

نکته مهم: مطمئن باشید که محبوب ترین و جذاب ترین سایت تبلیغات آموزشی خود را تقویت کرده و آن را با مخاطبان هدف مناسب برای آن محتوا مطابقت دهید تا بیشتر از تبلیغات خود استفاده کنید.

ممکن است وسوسه شوید از همان پیام رسان قدرتمندی که در وب سایت خود و در بیانیه های ارزش خود استفاده می کنید. انجامش نده در حالی که “Excellence Exemplified” ممکن است یک بیانیه عالی در صفحه اصلی شما باشد، جایی که تنها بخشی از یک روایت تصویری کلی است، این عبارت در کپی تبلیغاتی عملکرد خوبی نخواهد داشت.

  • شامل آمار ملموس به رتبه بالاتر از التحصیلی خود، نمرات آزمون چشمگیر دانش آموزان، نتایج فارغ التحصیلان و فرصت های شگفت انگیز شغلی و امتیاز شگفت انگیز دانشگاهی که شما را از بقیه متمایز می کنید، یاد بگیرید.
  • با زبان محاوره ای بنویسید. از کلمات بزرگ یا افکار انتزاعی استفاده نکنید. زبان در یک آگهی باید در سطح خواندن کلاس پنجم باقی بماند. شما می توانید والدین آنچه را که می گویید در یک نگاه متوجه شوند، نه بعد از خواندن بار دوم.

نکته ای: از آنجایی که هدف تبلیغات جذب بازدیدکنندگان به وب سایت، بر روی ارائه دلیلی برای تبلیغات خود روی آنها کلیک کنید. سپس می توانید آنها را با عبارات مارک دار کردن و پیام های قدرتمند سایت تبلیغات آموزشی خود در وب سایت خود تحت تأثیر قرار دهید.

ایده سایت تبلیغات آموزشی
ایده سایت تبلیغات آموزشی

برای پست های روزمره شما در رسانه های اجتماعی، یک عکس استاندارد و ویرایش نمی تواند بسیار خوب باشد. ایجاد یک اثر اولیه عالی است.

مطمئن شوید که از بهترین عکس ها برای سایت تبلیغاتی آموزشی خود استفاده کنید و اگر هنوز به اندازه کافی برای والدین خوب نیست، ممکن است زمانی که یک عکاس حرفه ای سرمایه گذاری کنید.

فیس‌بوک عاشق ویدیو برای رسانه‌های اجتماعی ارگانیک است و ما حتماً آن را توصیه می‌کنیم که می‌توانید سایت تبلیغات آموزشی خود را افزایش دهید. با این حال، این بهترین راه برای هدایت افراد به وب سایت نیست. در عوض، مردم را در برنامه فیس بوک تماشا می کنند. برای تبلیغات، از عکس‌های با کیفیت استفاده کنید یا اگر لازم است، یک ویدیو از یک ویدیو را برای خانواده‌ها قرار دهید تا تماشای آن را در وب‌سایت به پایان برسانند.

در حالی که از شما می‌خواهم پست‌ها را تقویت کنید، زمان آن رسیده است که یک جلوتر را می‌بینید (البته اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید).

به حضور خود در رسانه های اجتماعی به عنوان بخشی از سایت تبلیغات آموزشی خود فکر کنید. تقویت پست ها مانند خرید یک درختچه جدید و کاشت آن در کنار بوته های دیگری است که دارید. این یک راه عالی برای تقویت حضور شما در رسانه های اجتماعی است و به محوطه سازی می توانید مشاهده کنید.

از سوی دیگر، وقتی در تبلیغات تبلیغاتی برای تبدیل، سرمایه گذاری می کنید، سایت تبلیغات آموزشی خود را به سطح بهتری ارتقا می دهد. این یک ابتکار بسیار بزرگتر است و شامل برنامه ریزی اضافی است، اما باعث می شود سایت شما بهتر به نظر برسد.

نکته این است که با تبلیغات پولی در رسانه های اجتماعی می توانید نسبت به افزایش پست ها انجام دهید. برای بیشترین هزینه از تبلیغات و اثبات استفاده از سرمایه، مدرسه شما باید روی تبلیغات فنی سرمایه گذاری کند.

هنگام تبلیغات در رسانه های اجتماعی، مطمئن شوید که از آن کانال (قطعه هایی از کد رهگیری که اولویت های کاربر را تشخیص می دهد) استفاده کنید. شاید مهم‌تر از همه برای مدارس، پیکسل‌ها به شما این امکان را می‌دهند که تبلیغات ویژه‌ای را که از وب‌سایت شما بازدید می‌کنند، دوباره هدف‌گیری کنید. با توجه به اینکه این بازدیدکنندگان از قبل با مدرسه شما آشنا هستند، هدف ‌گیری مجدد به شما کمک می‌کند تا در جستجوی گزینه آموزشی برای فرزندان خود، در ذهن خود بمانید.

تبلیغات گوگل را به عنوان اصلی ترین فاکتور برای تبلیغات خود در نظر بگیرید. قبل از خرید، مهم است که بدانید چگونه به نظر می رسد و چه چیزی منطقی است که خرج کنید.

اگر تبلیغات مدرسه‌تان را مدیریت می‌کنید، باید از روندهای جستجوی روزمره خانواده‌های احتمالی استفاده کنید که در مواردی که مشاهده می‌کنید، می‌توانید به سرعت تغییر کند.

اکثر سایت های تبلیغات آموزشی از قبل در جستجوی مارک نشان داده می شوند ( یک عبارت جستجو با نام سایت تبلیغات آموزشی شما در آن ). بنابراین هیچ دلیلی وجود ندارد که یک آگهی مناقصه برای آن کلمات نیز داشته باشند.

بعلاوه، این احتمال وجود دارد که انجام این کار، بودجه تبلیغاتی شما را برای مخاطبان اشتباه هدر دهد.

ایده سایت تبلیغات آموزشی
ایده سایت تبلیغات آموزشی

برای مطالعه ادامه مقاله به آدرس زیر مراجعه کنید

https://ad.irpsc.com/2022/06/01/ایده-سایت-تبلیغات-آموزشی/

اگر دوست داشتی امتیاز دادن یادت نره!