مهم مشارکت بیمار و نقش رسانه های اجتماعی و تاثیر آن بر موفقیت کلینیک برای پزشکان، مدیران حوزه سلامت و مشاوران ایجاد می کنند که بیماران با حضور در این شبکه ها، آخرین اطلاعات مناسب خود را دریافت می کنند و با آن آشنا می شوند. در مشاوره های اولیه ، مشاوره های تشخیص و درمان می باشد . بیمارانی که اطلاعاتی از آخرین متد درمان دارند، درست ریشه یابی بیماری و سلامتی را دارند، بهتر است از روند درمان داشته باشند و بهترین همکاری را با پزشک و مدیران بعمل می آورند.

در دهه گذشته، سرعت بسیار فراگیری شبکه های اجتماعی و استفاده از تلفن های هوشمند، صنعت سلامت نیاز شدیدی به استفاده از این فناوری را احساس می کند که البته زیرساخت این شبکه ها، اعتماد پزشکان و افراد برای استفاده از این رسانه و در اختیار داشتن است. گذاشتن و اشتراک اطلاعات بیماری و سلامت را آورد .

مدیران و پزشکان متوجه این امر شدند که این رسانه ها می توانند نقش مهمی در اشتراک حضور بیماران در مراکز را بازی کنند. انتقال حس، تجربه حضور بیماران، صاحبان کلینیک و مطب ها را بر آن داشت که از رسانه های اجتماعی برای موفقیت مرکز خود استفاده کنند. در ادامه ، مطالب مهم در این باره را با شما به اشتراک گذاریم ، با ما همراه باشید .

برای بیش از یک دهه، نیاز فوری جهانی برای درمان بیماری وجود دارد. علاوه بر این، برخی از متخصصان پیشنهاد می‌کنند که صنعت سلامت باید حالات فیزیکی و عاطفی بیماران و عزیزانشان را بهبود بخشد. به عنوان یک صاحب کلینیک که به دنبال راه هایی برای افزایش موفقیت کلینیک خود است، برای نکاتی در مورد استفاده از رسانه های اجتماعی برای موفقیت کلینیک خود، ادامه مطلب را بخوانید!

مهم مشارکت بیمار و نقش رسانه های اجتماعی و تاثیر آن بر موفقیت کلینیک
مهم مشارکت بیمار و نقش رسانه های اجتماعی و تاثیر آن بر موفقیت کلینیک

رسانه‌های اجتماعی ابزار قدرتمندی هستند که به مردم اجازه می‌دهند و نظرات خود را در مورد پزشکان، کلینیک‌ها یا هر شرکتی که ممکن است با آن سروکار بیان کنند. در نتیجه، رسانه های اجتماعی نقش مهمی در مدیریت شهرت دارند. اگر بیماران و بیماران مرتبط بالقوه بازخورد منفی با شما را می بینید، قبل از مراجعه به بیمارستان، کلینیک، مطب یا مرکز شما می توانید انجام دهید که از دست دادن فرصت های درآمدی در آینده می شود. بنابراین، پزشکان/صاحبان کلینیک باید دائماً در مسائل مربوط به خدمات خدماتی که ممکن است به صورت آنلاین با آنها انجام شود، به روز باشند، بررسی کنند و آمادگی لازم برای این حضور را داشته باشند و به بهترین شکل ممکن این تجربیات را داشته باشند. مدیریت کنند .

وجود فناوری باعث می‌شود که متخصصان سلامت از رسانه‌های اجتماعی برای شبکه‌سازی، ایجاد ارتباط و گوش دادن به روش‌هایی در مورد نحوه برخورد با استفاده از افراد استفاده کنند. حساب‌های رسانه‌های اجتماعی که برای شبکه‌سازی استفاده می‌شوند، مخصوصاً برای مراقبت از مردم و پرداختن به بحث‌های مهم در محیط پزشکی هستند.

اطلاعات پزشکی ارائه شده توسط رسانه های اجتماعی به بهبود آموزش بالینی کمک می کند و را وادار به مطالعه پزشکی بیماران و درسی بالینی می کند. بسیاری از مطالعات نشان می‌دهند که رسانه‌های اجتماعی به دانشجویان پزشکی کمک می‌کنند تا اخلاق سلامت، حرفه‌ای بودن و ارتباط سریع با بیماران را درک کنند. یک نظرسنجی در سال ۲۰۱۱ نشان می‌دهد که یک سوم برنامه‌های درسی داروسازی برای دانشجویان کارشناسی از توییتر استفاده می‌کنند، زیرا برخی از اعضای هیئت علمی از این شبکه اجتماعی به عنوان پلتفرم خود برای استفاده می‌کنند. علاوه بر این، این مطالعه نشان می دهد که این پلتفرم ها در حال تبدیل شدن به چهره جدید پزشکی آینده هستند. در این مطالعه مورد مطالعه قرار گرفت که اساتید دانشگاه از نظر گروهی برای استفاده از آنها مطمئن هستند که دانشجویان در مورد گروهی می‌گویند. در انتهای ترم، بیش از 80 درصد از شرکت‌کنندگان بیان می‌کنند که امنیت بیشتری نسبت به بیان نظرات خود با استفاده از این شبکه‌ها نسبت به کلاسی دارند.

کلینیک ها، بیمارستان ها، شرکت های داروسازی، انجمن های حرفه ای و غیره از رسانه های اجتماعی برای کاربردهای مختلف استفاده می کنند. علاوه بر این، استفاده از این شبکه ها باعث افزایش تولید محصولات یا خدمات می شود، انتشار اطلاعات و حتی جمع آوری پول برای درمان بیماری که با پرداخت مالی هزینه درمان را نمی توان انجام داد.
بیش از 75 درصد از مراکز پزشکی در ایالات متحده در حال حاضر دارای حساب های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، یوتیوب و غیره هستند تا با مراقبت های ارتباط برقرار کنند و خدمات پشتیبانی بهتری از ارائه دهندگان ارائه دهندگان ارائه دهند. از این پلتفرم‌ها استفاده می‌شود که مرکز پزشکی را افزایش می‌دهد و برای انتخاب احتمالی، بیماران، برای درمان خود در مرکز تأثیر می‌گذارد.
علاوه بر این، حضور پررنگ رسانه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که بیمارستان یا مرکز از جدیدترین ابزارهای فن‌آوری و دستگاه‌ها برای انجام کارهای پزشکی می‌کند. مراکز درمانی و تشخیص از پست‌های وبلاگ برای آخرین اطلاعات استفاده می‌کنند.

با پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، شما می‌توانید با سایر مراکز همکار در این حوزه ارتباط بهتری داشته باشید، بپرسید یا نیاز به اطلاعاتی در مورد خدمات داشته باشید. علاوه بر این، مطالعات اخیر نشان می دهد که پزشکان افراد آنلاین بیمار را در مقایسه با حضور جذاب تر می دانم. شواهد نشان می دهد که ارتباط الکترونیکی بین پزشکان و بیماران به تشخیص بیماری های مزمن و توصیه ها در مورد فعالیت هایی که از بیماری ها جلوگیری می کند می تواند کمک کند. در این پلتفرم ها، پزشکان وقت خود را برای پرسیدن سوالات نیاز، رزرو قرار ملاقات، ارائه نسخه ها و غیره صرف می کنند. علاوه بر این، برخی از رسانه‌های اجتماعی که حساب‌های اجتماعی را محدود نمی‌کنند، زیرا خدمات پزشکی مانند بیمارستان‌ها ارائه می‌شود و … آنها باید از این پلتفرم استفاده کنند.

نقش شبکه های اجتماعی در آموزش به مردم
نقش شبکه های اجتماعی در آموزش به مردم