hellobusinessco.com
hellobusinessco.com

مرکز ارتباط تماس (Call Center)

ارتباط تلفنی با مشتری و ۶ مهارت شگفت انگیز برای موفقیت در آن
ارتباط تلفنی با مشتری، موفقیت قابل دسترسی است. اگر فروش و یا کسب‌وکاری نداشته باشید، تماسی برایتان بسیار ساده است، اما برای بسیاری از افراد شماره‌گیری و تلفن بسیار مشکل می‌شود.

چرا؟ زیرا هیچ‌کس واقعاً نمی‌خواهد که تماس‌هایش را بگیرد. چیزی که می‌تواند باعث شود تا در یک روز، فروش بدی اتفاق بیفتد، این است: قبل از اینکه بتوانید با تلفنی ارتباط برقرار کنید، چندین و چند بار تلاش کنید که این اتفاق بیفتد و همین امر باعث می‌شود تا چشم‌انداز ببینید، شما را رها کنید. کند.

hellobusinessco.com
hellobusinessco.com

به همین دلیل است که اکثر مردم در فرآیند فروش شکست می‌خورند، نه به این دلیل که به‌اندازه کافی خوب باشد، بلکه آن‌ها به اندازه کافی امن هستند.
فروش بازی اعداد است. می‌توان گوشی خود را برداشته و به‌راحتی یک فروش داشته باشید، اما این عمل بسیار نادر است زیرا کمتر از ۲ درصد احتمال دارد که چنین اتفاقی بیفتد.

بنابراین عمل فروش چالش بزرگی است. با توجه به آمار ۸۰ درصد از فروش‌ها پس از چهار مرتبه ارتباط تلفنی با مشتری می‌گیرند، در همین شرایط هنوز ۹۲ درصد از مردم در مکالمه چهارم مشکوک به انجام عمل خرید می‌کنند و این بسیار بد است زیرا فقط یک جمله کوتاه مانند (نه) است. من مطمئن نیستم) باعث می شود که شما وادار شوید تا برای بار پنجم سعی کنید خود را بکنید.

ما ششم ساده پیشنهاد می‌کنیم که بتوانید از فروش و شک و تردید خود را کنار بگذارید و بیشتر انجام دهید.

1- اطمینان حاصل کنید که با فرد مناسب صحبت می کنید

فروش بازی با اعداد است، اما می‌توان تعداد آن‌ها را مخالفت کرد که می‌کنید رای‌هایی را کاهش دهید و نتیجه‌ای را کاهش دهید که با صحبت‌های فردی می‌توانید به پیشنهادات شما پاسخ مثبت بدهید. بهتر است برای هر چشم اندازه فقط ۱۵ دقیقه زمان صرف کنید تا ببینید که فرد درستی را انتخاب کرده یا خیر. اگر با یک شخص مناسبی ارتباط برقرار کند و یک سری مخالفت با همراه داشته باشد، جای نگرانی نیست. اما اگر شخص اشتباهی را انتخاب کرده باشد، واقعاً خود را برای شکست دادن.

2- ارتباط تلفنی با مشتری هدف درست داشته باشید

اگر 000 درصد از فروش شما بعد از پنجمین مکالمه با مشتریان به نتیجه برسد، باید مطمئن شوید که برای رسیدن به هدف خود، هدف را انتخاب کنید. بسیار واضح است که تماس اولیه با مشتری مربوط به چهار فروش است، بلکه برای خرید و تهیه آن‌ها برای گفتگوی پنجم است که در آن فرصت شما برای ایجاد یک فروش، بالاترین می‌رود.
اگر هدف عملی داشته باشید، فشارها را از روی شما برداشته می‌شود و احساس می‌کنید بیشتر می‌کنید که به‌خودی‌خود باعث ایجاد نتایج بهتر می‌شود. شما همچنین احساس می‌کنید به مراجعه‌کنندگان خود منتقل می‌شوند: زیرا او (مراجعه‌کننده) نمی‌تواند فوراً «نه» بگوید و جریان گفتگو را با شما قطع کنید، بنابراین هر دو فرصت بهتری برای مکالمه دارید.
اگر هدف درستی داشته باشید، حتی یک مخالفت هم می‌تواند باعث موفقیت شود، زیرا شما را وادار می‌کنید که به عقب برگردید و دوباره امتحان کنید.

3-اطمینان حاصل کنید که پیام درستی داشته باشید

فروشی که انجام می شود در مورد محصولات خود نیست، بلکه در مورد ارائه راه حل است. برای انجام این کار اطمینان حاصل کنید که پیام فروش شما را به همراه دارد. پیام شما باید جدید و مرتبط با مشتری باشد. هر گاه شما دارای کاربر مناسب و پیام درستی هستید، شانسی برای رسیدن به مرحله بعدی به‌طور قابل‌توجهی افزایش می‌یابد.
مردم خواستار انواع راه‌حل‌ها هستند، نه محصولات و یا خدمات، بنابراین مطمئن شوید که چنین راه‌حل‌هایی را برای آن‌ها به‌اندازه کافی برجسته کرده‌اید.

4-پیام خود را مرور و اصلاح کنید

سخنرانان حرفه‌ای دائماً در حال بررسی مطالب خود هستند، این‌که چه چیزهایی برای آن‌ها مفید و کارآمد است و چه چیزهایی ناکارآمد است. آن‌ها نسبت به این بحث‌ها و مطالب خود بسیار بی‌رحمانه عمل می‌کنند. آن‌ها می‌خواهند بدانند که چه چیزی باعث می‌شود تا مخاطبان، واکنش درستی به آن‌ها بدهند، یا اینکه چه چیزی باعث ایجاد ارتباط و می‌شود.
وقتی حتی یک کلمه نامناسب را در مطالب خود می‌بینند، آن را حذف می‌کنند و یا کلمه دیگری جایگزین آن می‌کنند.
این فوق‌العاده است که صاحب یک مطلب باشد، اما شما دائماً باید آن را ارزیابی کرده و بهبود بخشد و همیشه به دنبال افزایش میزان هزینه و فروش بیشتر خود باشید. فروش هم یک فرآیند فرآیندهای دیگر است که نیاز به بهبود، ارزیابی و اصلاح دارد.

5- از ابزارها برای افزایش تعداد مکالمات استفاده کنید

به‌طورمعمول و به‌طور متوسط، باید با تلفنی با مشتری ارتباط برقرار کنید تا بتوانید با او بالقوه صحبت کنید، بنابراین هر تماسی که با فرد نامناسبی به پایان می‌رسد، تلاش بسیار زیادی برای این ارتباط می‌شود و همین امر باعث افزایش ناامیدی و کاهش اعتمادبه‌نفس می‌شود. شما می‌شود.
به همین دلیل است که شما باید از ابزارها استفاده کنید. استفاده از این ابزارها وجود دارد که می‌توان به شما کمک کرد تا زمان صرف هزینه‌ها را در برابر شماره‌گیری را به مقدار زیاد بفروشید.

6- پایدار و سازگار باشید

با فروش ۸۰ درصدی در تماس‌های پنجم، همه‌چیز در رابطه با فروش، به پایداری و سازگاری می‌رسد. بزرگ‌ترین هدیه‌هایی که می‌توان برای خود تعیین کرد این است که تماس‌های تکراری از مشتریان خود دریافت کنید که این یک موفقیت بزرگ در برابر شکست‌های قبلی شما می‌شود.پیگیری باعث پول درآوردن می‌شود. شگفت‌آور است که ۴۸ درصد از فروشندگان به‌غیراز پنج تماس تلفنی، هیچ‌گونه پیگیری دیگری انجام نمی‌دهند. و تعجب هم می‌کنند که چرا در فروش تلفنی موفق نشدند.

سلام تجارت
سلام تجارت

سخن آخر
هنگامی که شما اعتمادبه‌نفس خود را در فرآیند فروش افزایش می‌دهید، مکالمات بیشتر می‌شود و تماس‌های برقرار می‌شوند را به سمت تماسی گرم و جذب‌کننده هدایت می‌کنید که این کار به فروش بیشتر می‌شود.

موسسه توسعه ارتباطات بازاریابی سلام کسب و کار
موسسه توسعه ارتباطات بازاریابی سلام کسب و کار
اگر دوست داشتی امتیاز دادن یادت نره!