همزمان با رشد اقتصاد، تعداد مشاغلی که هر ساله متولد می شوند در حال افزایش است. این بدان معناست که سطح رقابت در بازار نیز به صورت فزاینده ای شدیدتر می شود. بنابراین، اشکال تبلیغات محصول از انواع سایت تبلیغات جدید، نقش مهمی در بقا و طرح توسعه کسب و کارها ایفا می کند

انواع سایت تبلیغات جدید
انواع سایت تبلیغات جدید

برای نزدیک‌تر کردن محصولات و خدمات به مصرف‌کنندگان، تبلیغات نیاز به توسعه مداوم دارد. با این، ابزار و تبلیغات با پیروی از اهداف و همچنین توان مالی کسب و کارها در عصر حاضر، بسیاری از بنگاه ها را دچار دردسر می کند.

در این مقاله می‌خواهم به طور خلاصه ۶ نوع تبلیغات را برای تبلیغ محصولات شما در انواع سایت‌های تبلیغاتی جدید که در حال حاضر مورد علاقه‌مندی‌ها و کارها هستند، معرفی می‌کنند.

تبلیغات از کلمه لاتین “advertiser” گرفته شده است که به معنای “روشن کردن ذهن ها به سوی هدف” است. تبلیغات به عنوان شکل از تبلیغات پولی برای معرفی اطلاعات محصولات، خدمات، شرکت ها یا ایده ها شناخته می شود.

تبلیغات یک ارتباط غیرمستقیم بین افراد است که در آن افراد می‌خواهند برای رسانه‌ها پولی بپردازند تا اطلاعات را برای متقاعد کردن یا تأثیرگذاری بر گیرنده بیاورند.

تبلیغات به عنوان نوعی از ارتباطات در نظر گرفته می شود. با ارائه پیام های فروش قانع کننده در مورد محصولات یا خدمات، بر رفتار خرید تاثیر می گذارد.

در انواع ارتباطات مانند پیشبرد، روابط عمومی، فروش شخصی، بازاریابی مستقیم، شکل نقطه فروش (POS)، ارتباطات الکترونیکی، تبلیغاتترین ارتباطات ارتباطی است. از تمامی رسانه ها مانند تلویزیون، کتاب، روزنامه، بنر می توان برای مقاصد تبلیغاتی استفاده کرد.

پس چرا برندها و محصولات خود را تبلیغ کنیم؟ پاسخ در هدف اصلی تبلیغات و حیاتی ترین هدف و کارها که تبلیغات برای بهینه سازی دسترسی و فروش نهفته است. تبلیغات از همه رسانه های موجود در این عصر برای تبلیغات محصولاتی استفاده می شود که می تواند مردم را جذب کند و آنها را برای خرید آن تحت تأثیر قرار دهد.

بنابراین اطلاعات محصول شما را به هر جایی که رسانه ها می توانند بروند می برد. در نتیجه تصویر برند خود را بهبود می بخشد و همچنین باعث می شود مردم محصول شما را بیشتر بشناسند. این بهترین راه برای فروش است.

علاوه بر این، تبلیغات دیگری مانند ایجاد تصویر برای برند، جذب مشتریان جدید بیشتر، انتقال فلسفه تجاری مورد نظر شرکت و غیره است. به طور کلی، تبلیغات یک ابزار ارتباطی مدرن و محبوب برای کمک به شرکت نام تجاری را پیدا کرده و درآمد خود را افزایش دهد.

همه ما می دانیم که تبلیغات بسیار مهم است، اما اگر از روش تبلیغاتی درست استفاده کنید، احتمالاً نمی توانید محصولات و محصولات خود را مطابق با استراتژی تجاری که شرکت شما قبلاً تعیین کرده است، تبلیغ کنید. برای انجام یک کمپین تبلیغاتی واقعاً موفق، باید مطمئن شوید که پیامی که می‌خواهید ارسال کنید به درستی از طریق مناسب ترین رسانه ارسال می‌شود. در حال حاضر با انفجار رسانه های دیجیتال، انواع مختلفی از تبلیغات تولید شده اند. در اینجا ۶ نوع تبلیغات قابل اعتماد برای تبلیغات محصولات و خدمات ارائه شده است.

این روزها محبوب ترین راه برای تبلیغات، تبلیغات نمایشی است. ده ها سال قبل، زمانی که روزنامه هنوز تسلط داشت، تبلیغات در بخش های کوچکی از صفحات روزنامه چاپ می شد.

با این حال، در این عصر تکنولوژی، این نوع تبلیغات بیشتر به صورت دیجیتالی مورد استفاده قرار می گیرد. این همان مفهوم است، اما تبلیغ کننده فضایی را برای نمایش این آگهی در سایت های آنلاین مناسب خرید می کنند. این تبلیغات ممکن است در قالب متن، بنر یا حتی تصاویر پس زمینه آن سایت نمایش داده شود.

انواع سایت تبلیغات جدید
انواع سایت تبلیغات جدید

یکی از قابل اعتمادترین پلتفرم های آنلاین برای اجرای تبلیغات، دو پلتفرم گوگل، گوگل ادوردز و گوگل ادسنس است. Google Adwords مجموعه محصولات توسط محصولات برای تبلیغ مارک ها و خود استفاده می شود. آنها می توانند این تبلیغات را در سایت های Google و Google.com ایجاد و نمایش دهند.

هدف گوگل ادوردز تولید سرنخ ها و کسب و کارهایی است که برای این موارد پول خرج می کنند تا ترافیک وب سایت های خود را جذب کنند و تبدیل به تبدیل شوند.

از طرف دیگر، Google Adsense توسط ناشر یا وب سایت استفاده می شود تا به تبلیغ کنندگان اجازه ارائه تبلیغات را در سایت خود ارائه دهندگان بدهد. آن‌ها این کار را با اجازه دادن به تبلیغ‌کنندگان برای تبلیغ در سایت می‌دهند و هر باری که بازدیدکننده از سایت روی تبلیغ کلیک می‌کند، پول می‌کند.

این نوع تبلیغات معمولا بر اساس پرداخت به ازای کلیک (PPC) محاسبه می شود. این معناست برای کلمات کلیدی که شما بیشترین ارتباط را با خدمات یا محصول داشته باشید، پیشنهاد می کنید و نتایج خود را در بالای جستجوی جستجو می کنید. یکی دیگر از روش های هزینه در هزار (CPT) است، به این معنی که برای نمایش نتایج جستجو برای 1000 بار باید درصد ثابتی بپردازید.

اجرای تبلیغات در پلتفرم گوگل بسیار محبوب است زیرا گوگل دارای تعداد زیادی وب سایت است. تبلیغات شما، فقط نظر از شکل و زمینه، ممکن است فضای مناسبی برای دستیابی به مشتریان بالقوه داشته باشد.

ما با سایت‌های رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیس‌بوک، توییتر و غیره غریبه نیستیم. با این حال، گاهی اوقات نمی‌دانیم که این سایت‌های رسانه‌های اجتماعی در مقایسه با بودجه، تعداد زیادی از شرکت‌ها، تبلیغات نسبتاً ارزانی را نیز ارائه می‌کنند.

تبلیغات های اجتماعی بر روی رسانه های دستیابی به مخاطبان هدف تمرکز می کنند، با پولی که با تعداد بینندگان و عوامل پرداخت می شود. تبلیغات در شبکه های اجتماعی از تبلیغات است که می تواند در شبکه های اجتماعی ایجاد کند و به راحتی پخش شود.

بیایید اگر فالوورها روی لایک کردن کلیک کنید و دوستی را انجام دهید، چیزی را در صفحه فیس بوک کسب کنید و کار خود را ارسال کنید. این یک تبلیغ را به صورت رایگان ارسال می کند و مردم را از آنچه ارائه می دهد، می کند. هر پلتمی، فیس‌بوک و چه اینستاگرام، به خوبی کار می‌کند، اما هر موضوعی را می‌فهمد، می‌تواند شما را در زمان مناسب برای دسترسی مناسب به پیدا کند.

در آوریل 2017، استارباکس نوشیدنی به نام Unicorn Frappuccino را در جریان معرفی Frappuccino Happy Hour معرفی کرد. فقط برای مدت کوتاهی بود که نوشیدنی بنفش را در نظر داشت همه را به خود جلب کرد و به خصوص در اینستاگرام منفجر شد. حدود 155000 پست با هشتگ #UnicornFrappuccino وجود دارد که در این شبکه اجتماعی فهرست شده است. می‌توانم ببینیم استارباکس می‌دانم چگونه مخاطبان جوان و رسانه‌های اجتماعی خود را فعال می‌کنند.

تبلیغات ویدیویی شکلی از تبلیغات با ویدئو است که پیام را به طور مستقیم و واضح به مشتریان منتقل می کند. تبلیغات ویدیویی به شما کمک می کند تا پیام را به طور کامل تر و واضح تر از سایر اشکال تبلیغات منتقل کنید. در آنجا می توانید حافظه و اثربخشی تبلیغات را برای کاربران افزایش دهید. نرخ کلیک برای تبلیغات ویدیویی نیز نسبت به تبلیغات بنری معمولی برتر است. تبلیغات در بازار، تبلیغات ویدیویی شامل 3 نوع اصلی است که عبارتند از:

انواع تبلیغات در قالب کلیپ های آنلاین. کلیپ ها ممکن است شبیه به تبلیغات معمولی در تلویزیون باشند. اما یا قبل یا در طول یا بعد از ویدیوی محتوای ظاهر می شود.

یک کلیپ تبلیغاتی که در یک بنر استاندارد IAB، به عنوان مثال، 300 × 250 قرار می گیرد. ویدیوهای درون بنر معمولاً در وب سایت هایی با متنی ظاهر می شوند.

انواع سایت تبلیغات جدید
انواع سایت تبلیغات جدید

برای مطالعه ادامه مقاله به آدرس زیر مراجعه کنید

https://ad.irpsc.com/2022/05/11/انواع-سایت-های-تبلیغاتی- جدید/

اگر دوست داشتی امتیاز دادن یادت نره!