تبلیغات کلیدی استراتژی تبلیغاتی یک شرکت است. این شامل پولی است که از طریق رسانه های مختلف، از جمله تلویزیون، رادیو، روزنامه ها و مجلات، دیجیتال و تبلیغاتی، بیلبوردها، دایرکتوری ها، حمل و نقل و بازاریابی مستقیم می شود. فن‌آوری‌هایی که انواع سایت تبلیغات آگه‌ای را در ارائه پیام‌های تبلیغاتی استفاده می‌کنند برای جلب توجه مشتری و هدف گذاری برای خریدار کمک می‌کند.

انواع سایت تبليغات آگهي
انواع سایت تبليغات آگهي

تحقیقاتی که با گروه‌های مختلف یا نمونه‌هایی از بازار مشتری انجام می‌شوند، می‌توانند بتوانند چه نوع پیام‌ها و تصاویری را که دارای بیشترین تاثیر بر روی افراد هستند، انجام دهند. با این تحقیق، آگهی‌های بازرگانی را تبلیغ می‌کنند که برای استفاده از احساسات و عواطف مشتریان خود تاثیر کنند.

اکثر پیام های تبلیغاتی شامل یک فراخوان برای اقدام، یک بیانیه ضمنی یا بیان مستقیم است که هدف را به انجام کاری هدایت می کند. فراخوان‌های نرم‌افزاری شامل پیام‌های کمتر قاطعانه می‌شود. در فراخوان‌های اقدام سخت‌تر، هدف اصلی تبلیغ‌کننده ترغیب مشتریان به خرید سریع است.

به جای جستجوی مصرف کنندگان برای جلوگیری از پیام های تبلیغاتی سنتی در تلویزیون، رادیو یا اینترنت، انواع سایت تبليغات آگهي، تبلیغات را در محصولات سرگرمی القا کرده اند. نمایش‌های تلویزیونی، فیلم‌ها، ویدیوهای موسیقی، بازی‌های ویدیویی و پارک‌های موضوعی قالب‌های سرگرمی رایج هستند که پیام‌های تبلیغاتی در آنها وجود دارد. قرار دادن محصول، نمایش بصری یا ذکر شفاهی یک برند یا محصول خاص یک نوع سرگرمی است.

زمانی که برادران وارنر در سال 2010 فیلم “Inception” را اکران کردند، نوعی رشد از موضوع درام ظاهر شد. در این فیلم، دومینیک کاب با بازی لئوناردو دیکاپریو و تیمش ایده‌هایی را در ضمیر ناخودآگاه یک مدیر اجرایی در حالی که او خواب است، می‌کارند. وقتی از خواب بیدار می‌شود، فکر می‌کند ایده‌های کاشته شده متعلق به خودش است. بازاریاب‌های حرفه‌ای که فیلم را دیدند به این فکر افتادند که مخاطبان هدف خود را به این باور سوق می‌دهند که به یک پیشنهاد برای خرید محصولات یا عمل می‌پردازند. از آن نقطه، یک مفهوم جدید نیز ظاهر می شود که به آن “بازاریابی اولیه” می گویند.

در سبک علمی تحصیلی، تیم حاضر در این فیلم از یک فناوری توسعه یافته به نام “به اشتراک گذاری رویا” برای ورود به ناخودآگاه مدیران استفاده می کند. یکی از اهداف این تیم این است که مدیران اجرایی شرکت خود را تجزیه و تحلیل کنند. بازاریابان مستقیم تاکتیک های فروش را رد می کنند. آنها بر این باورند که هدف را اگر ایده ای را به خود بداند، به جای ایده دیگری، احتمالاً انجام می دهد.

بازاریابان اولیه بر این باورند که یک پیام ساده، به‌ویژه با مخاطبان بیشتر، بهترین تنین‌اندازی را دارد. برادران وارنر نه تنها “Inception” را در چندین کانال رسانه ای بازاریابی کرد، بلکه پیام ها را در پست ها و جاهای دیگر در چند کلمه مبهم نگه داشت.

بازاریابان اولیه از کلمات و عبارات برای حرکت احساسات مخاطبان خود استفاده می کنند. فیلم این مثال را با پیشنهاد غیرقابل تصور نشان داد که ذهن انسان صحنه جنایت است. بازاریابان اولیه پیام بعدی را در ذهن مخاطب کاشتند، که باعث می شود فکر کند می تواند از کلمه یا عبارت حرکت کننده احساسات را از بین ببرد. این روش قرار است باعث شود هدف از استرس خلاص شود و در صورت خرید محصول یا انجام دلخواه دیگر، مشکل را حل کند.

تبلیغات پیامی است که توسط یک شرکت به آن پرداخت می شود و از طریق یک رسانه جمعی در مخاطبان هدف قرار می گیرند. آگهی های بازرگانی نمونه هایی از تبلیغاتی هستند که به طور خاص در رسانه های پخش مانند تلویزیون و رادیو اجرا می شوند. انتخاب رسانه مناسب متقاعد کردن مخاطبان برای هدف، یک عنصر حیاتی در تبلیغات موفق است.

انواع سایت تبليغات آگهي
انواع سایت تبليغات آگهي

سه ویژگی متداول برای تعریف پیام شرکت به عنوان یک تبلیغ وجود دارد. باید بهای آن را پرداخت کرد، از طریق رسانه های جمعی ارائه کرد و سعی کرد به نحوی مخاطب را متقاعد کند. انواع سايت تبليغات آگهي معمولاً دپارتمان‌هاي تبليغات داخلي يا آژانس‌هاي خارجي هستند كه طراحي خلاقانه يك آگهي را توسعه مي‌دهند، آن را طراحي مي‌كنند و براي توليد، توليد مي‌كنند. معمولاً تبلیغات ترکیبی از عناصر تصویری بصری و کپی شفاهی یا نوشتاری است که در مجموع سعی در افزایش مصرف شرکت، تقویت کننده برند، تغییر نگرش مشتری یا تأثیرگذاری بر رفتار خرید دارند.

کانال های رسانه ای موجود برای ارائه تبلیغات نامحدود هستند. رسانه های سنتی شامل رادیو و تلویزیون به همراه مجلات و روزنامه ها هستند. اینترنت همچنین از قرن بیستم یک رسانه اصلی تبلیغات بوده است. اخیراً شرکت ها با استفاده از تلفن همراه به عنوان مکانی های تحویل، به فضای تبلیغات دیجیتال و فناوری توسعه یافته اند. بیلبوردها، ترانزیت ها، نیمکت های اتوبوس، آنتن ها و دایرکتوری ها نمونه های رایج از رسانه های پشتیبانی هستند که برای قرار دادن تبلیغاتی که پیام های شرکت را تقویت می کنند، می شوند. روش های بازاریابی مستقیم مانند پست مستقیم و ایمیل نیز رایج هستند. شرکت‌ها انواع سايت تبليغات آگهي را تحليل و تحليل مي‌کنند تا مشخص کنند که نسبت به مخاطبان يا خوانندگان با بازار هدف يا خير است. راندمان بالا در سرمایه گذاری برای مشتریان مهم است.

همراه با رادیو و تلویزیون سنتی، پخش ویدئو و تبلیغات صوتی اینترنتی و موبایلی در اوایل قرن بیست و یکم رایج تر شده است. چیزی که این نوع تبلیغات را از سایر تبلیغات متمایز می کند، ماهیت پویای پیام است. تبلیغات چاپی و بیلبوردها دارای پیام های ثابتی هستند که حرکت نمی کنند و برای روایت داستان به ترکیب تصاویر تکیه می کنند. تبلیغات تلویزیونی و رادیویی و اینترنتی بین ۱۵ تا ۶۰ ثانیه پخش می شود و پیام پویا می دهد که شنونده یا بیننده باید برای درک و جذب آن را دنبال کند.

هنگامی که تبلیغات به طور مستقیم انجام شود، می توان به یک اصل اساسی از فرهنگ ما تبدیل شد. شعارهایی مانند «تازه بخور» سابوی یا «فقط انجامش بده» نایک خود را در روان جمعی ما جا انداخته اند، صرفاً به این دلیل است که ترکیبی از احساسات انسانی را جذب می کند. تبلیغات با درگیر کردن حس شوخ، تفکر منطقی، جنسیت یا ترس از ما، مردم را با توسل به بزرگی از عقل و احساس به سمت خود می کشاند.

برخی از تبلیغاتی که بیشتر در مورد آنها صحبت می شود خنده دار هستند. برای مثال، برند اسنیکرز با کمپین “تو وقتی که گرسنه ای تو نیستی” به استاد تبلیغات طنز تبدیل شده است. این آگهی تبلیغاتی در جریان Super Bowl در سال 210 با بازیگری به نام بتی وایت که در آن زمان 80 ساله آغاز شد و از آن زمان افراد مشهور و کمدین هایی که از جمله جو پسی، آرتا فرالین ویلم دافو به نمایش درآمدند، آغاز شد. این کمپین موفقیت آمیز بوده است. شوخ طبعی در جنبه های اساسی از طبیعت انسان توجه می کند.

گاهی اوقات، محصولات خود را تبلیغ می‌کنند یا ایده‌ها را با توسل به حس ترس مصرف‌کننده می‌فروشند. موضوع می تواند به طور گسترده ای از ترس های شخصی، مانند بوی بد دهان، تا ترس های ترسناک تر در مورد چشم انداز سیاسی یا اقتصادی را شامل شود. استفاده از ترس، در واقع، یک تاکتیک رایج در مصرف مواد مخدر و الکل و در جستجو برای درخواست کمک های مالی برای اجتماعی اجتماعی یا سیاسی است. به عنوان مثال، کمپین “این مغز شما با مواد مخدر است” در سال ۱۹۸۷، که حاوی یک تخم مرغ در ماهیتابه است، یکی از موفق ترین کاربردهای کمپین ترس می شود، در واقع آنقدر موفقیت آمیز بود که در سال ۲۰۱۶ دوباره احیا شد. شد.

انواع سایت تبليغات آگهي
انواع سایت تبليغات آگهي

برای مطالعه ادامه مقاله به آدرس زیر مراجعه کنید

https://ad.irpsc.com/2022/05/16/انواع-سایت-های-تبلیغاتی/

اگر دوست داشتی امتیاز دادن یادت نره!