افیلیت مارکتینگ یا بازاریابی معرف یکی از ایده‌های فوق العاده سودآور در دنیای کسب و کار و برندهای فعال در اینترنت است.

بار وب سایت فروشگاهی بزرگ و شناخته شده جف بزوس، آمازون بود که این ایده را خلق کرد و در بازار اینترنتی رواج داد. در سال ۹۶ بود که جفزوس پیشنهادی خلاقانه و البته معقول برای بازاریابی پورسانتی ارائه داد.

پیشنهاد او در مورد تبلیغات پورسانتی توسط وب سایت های پر بازدید به این صورت بود که لینک محصولات آمازون را در وب سایت خود خرید کنید و با هر درصد انجام شده را به عنوان پورسانت دریافت کنید.

این ایده سر و صدای زیادی بر پا کرده و پس از مدتی کوتاه توسط سایر برندهای بزرگ فعال آن زمان مورد توجه و استقبال قرار می گیرد.

این شیوه سودآور و دو سر برد با درصدهای پورسانت مختلف و توسط برندهای کوچک و بزرگ ادامه پیدا کرد و ماندگار شد.

در حال حاضر هم پس از بیست و چند سال این ایده هنوز برجست و تا باعث رشد کسب و کار بسیار و افراد از جمله وبلاگ نویسان و صاحبان سایت ها و پیج ها شده است.

دیجی فالوور، وب سایت بزرگ فروشگاه خدمات اینستاگرام و رشد کسب و کار یکی از بهترین فرصت های افیلیت مارکتینگ را در اختیار کاربران قرار داده است.

این وب سایت با ایده‌های جذاب و بستری مطمئن است که می‌توانید بدون هزینه و تنها با همکاری در فروش بتوانید افزایش فالوور، لایک، کامنت و… را سفارش دهید و حتی از طریق این کسب درآمد کسب کنید.

افیلیت مارکتینگ سایت دیجی فالوور
افیلیت مارکتینگ سایت دیجی فالوور

در این مقاله از دیالوور قصد داریم شما را با یکی از پرسودترین فالوورهای بازار اینترنتی و وب سایت دی فالوور آشنا و از جنبه های مختلف افیلیت مارکتینگ یا بررسی معرف را بررسی کنید.

شاید نام افیلیت مارکتینگ به گوش تان آشنا نباشد، اما حتما یکی از نام های مارکتینگ پورسانتی، همکاری در فروش یا مشارکت درصدی را شنیده اید. افیلیت مارکتینگ راهی برای شناخته شدن بیشتر برند ها و سود بیشتر توسط صاحبان رسانه های پر بیننده است.

این شیوه پر سود و نسبتاً تازه از یک معامله و توافق دو سر سود است که طی آن صاحبان برندها و کسب و کارهای مختلف، چه تازه کار می کنند و چه می شود، برای فعالیت و سود بیشتر از معرفان کمک می کند. می گیرند.

شناخته شدن در فضای بزرگتر و تبلیغات ثمربخش هدفی است که به بهترین نحو تنها با برداشت از افیلیت مارکتینگ انجام می شود.

در این نوع صاحب، معرف کسی است که یک رسانه پرمخاطب مانند وب سایت پربازدید، وبلاگ، پیج اینستاگرام، کانال تلگرام، توییتر و… است و از تبلیغات مخاطبان زیاد خود برای نشر برندها استفاده می کنند.

شاید در نگاه اول مارکت پورسانتی یک هزینه اضافه به نظر برسد و به نظر برخی برندها کاری غیر منطقی و کاهش سود باشد اما این کوتاه مدت معرف است.

در حقیقت درصدی از سود فروش که به ناشر تبلیغات تعلق می گیرد، مقداری اندک و در برابر برخی از محصولات و خدمات بسیار ناچیز است.

از سوی دیگر این شیوه شاید در ابتدا بخش کوچکی از شما را کاهش دهد اما در مدت زمانی نه چند تعداد تعداد زیادی از مشتریان واقعی و هدفمند برای تان به جای خواهد گذاشت.

نکته بسیار مهم و ویژگی مثبت دیگری که باید حتماً به آن توجه داشته باشید، این است که معرف کاملاً هدفمند انجام شود و معمولاً تا قبل از نتیجه گرفتن هزینه ای برای شما در پی دارد.

در تبلیغات بایستی هزینه های پرداخت و تبلیغ را درج کنید و اینکه آیا نتیجه ای یا نگیرید در قیمت وجود ندارد اما در این شیوه مشتری را جذب می کند و پس از انجام فروش، درصدی از سود را به ناشر تبلیغ می کند و عملاً سهم خود را از این موضوع را تمام و کمال پرداخت کنید.

نحوه با سایت در قسمت فروش و بازاریابی معرف بسیار ساده است. برای این کار شما ابتدا آدرس وب سایت را در موتور جستجوی گوگل جستجو کرده و وارد سایت شوید. در پنجره ای که در حاشیه صفحه اصلی سایت(سه خط بالا و سمت راست) وجود دارد، آیکن رنگی “همکاری در فروش” را لمس کنید.

اگر قبلا در سایت عضو شده اید که بسیار خوب است! اما در غیر این صورت برای شروع کار لازم است در سایت عضو شوید و حساب کاربری و لینک مخصوص خود را بسازید. بنابراین به قسمت عضویت و ثبت نام مراجعه کنید و با وارد کردن شماره موبایلتان در زمانی کوتاه نام نویسی را انجام دهید.

حال می توانید به حساب کاربری که ساخته شده وارد شده و لینک اختصاصی خود را وارد کنید. (لینک اختصاصی لینکی مختصر به شماست؛ هر فردی از طریق این لینک به سایت سر بزند و خرید کند، مشخص می شود از جانب شما بوده است!)

کار اصلی شما به طور جدی از اینجا آغاز می شود.

لینکی که کپی کرده اید را در پر بازدید ترین رسانه های مجازی که می توانید درج کنید. می توانید لینک را در وبلاگ شخصی، وب سایت بزرگ، کانال پر مخاطب، پیج اینستاگرام و حتی بیو پیج ها و حساب کاربری خود و… در معرض دید افراد قرار دهید تا احتمال کسب درآمد خود را افزایش دهید.

پس از درج لینک و تولید تبلیغاتی جذاب، به ازای هر شخصی که از طریق شما وارد سایت دیجی فالوور می شود و خریدی از خدمات انجام می شود، به شما تعلق می گیرد.

این سود هم به صورت خرید درون برنامه ای مثل استفاده از با کیفیت ترین پنل های لایک و فالوور سایت و هم به صورت مستقیم و نقدی قابل برداشت است. به همین راحتی می توانید در شرایطی که در منزل در حال حاضر در حال استراحت هستید، لینک را درج کنید و کلی درآمد کسب کنید.

در این مقاله سعی کنید یکی از مطالب مفید را در رابطه با مدرن ترین و پرسودترین روش های بازاریابی، بازاریابی مارکتینگ به شما ارائه دهید. اگر در این نوع مارکت پرسود علاقه دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم فرصت همکاری در فروش دیجی فالوور را از دست ندهید!

منبع مقاله

اگر دوست داشتی امتیاز دادن یادت نره!