سایت استراتژیک تبلیغات تولید یک روش جدید برای تولیدی‌ها نیست، بلکه برای قرن ها وجود دارد و در حالی که بسیاری از شرکت‌های تولیدی و صنعتی با موفقیت جنبه‌های مارک مانند رایانه‌های ایمیل، در رسانه‌های اجتماعی و یک وب سایت مدرن را اجرا می‌کنند و همیشه در جایی هستند. بهبود وجود دارد یا اگر قبلاً این کار را شروع نکردید

استراتژی سایت تبلیغات تولیدی
استراتژی سایت تبلیغات تولیدی

یک استراتژی خوب اجرا شده در هر حوزه ای از کسب و کار، به ویژه قیمت گذاری، محصول و فروش جایگاهی خواهد داشت، بنابراین اگر این کار را به درستی انجام دهید:

  • مشتریان بیشتر بدست آوردند
  • سرنخ های باکیفیت بیشتر بدست آوردند
  • افزایش درآمد
  • کسب و کار خود را به بازارهای جدید گسترش دهید

روشی که ما شاهد موفقیت در ۱۲۴ سال کار با شرکت های صنعتی بوده ایم، درونگرا است. این یک کلمه رایج در صنعت یا روش پیچیده نیست، بلکه تلاشی هماهنگ برای آوردن متخصصان، مهندسان و به طور مستقیم به شماست.

بازاریابی درونگرا در پاسخگویی به نیازهای مخاطبان شما به صورت آنلاین است. بازاریابی درونگرا به جای تکیه بر ارجاعات دهان به دهان و نمایشگاه های تجاری پرهزینه برای هدایت کسب و کار کار جدید، بر ایجاد پژوهش آموزشی می کند که افراد را به وب سایت شما می کشاند. جایی که بیشتر در زمان مناسب و با سرعت خاص خود درباره آنچه ارائه می دهید بیاموزند.

ایجاد یک وبلاگ عالی، کتاب‌های الکترونیکی، پیام‌های رسانه‌های اجتماعی و سایر محتواها به شما کمک می‌کند تا در زمان مناسب برای خرید دسترسی پیدا کنید. HENQUAMEی BENENESTHE SHANجAMEHE ENESTHEAMEHE

ثابت شده است که درونگرا چیزی بسیار ارزشمندتر می سازد. ارائه آموزشی و روشنگر، تخصص شما را به عنوان یک دانش تجاری و مفید معرفی می کند. من همچنین با روشی که صنعتی را در دنیای امروزی کار می کنم، همسو است، زیرا 57٪ از فرآیند تصمیم گیری خرید قبل از خرید مشتری حتی با یک تامین کننده برای خرید کامل می شود.

به این معنی است که مشتریان بالقوه شما را قبل از اینکه با شما تماس بگیرید در حال حاضر تحقیق و ارزیابی شما هستند، به همین دلیل است که درونگرا بسیار مهم است.

اکنون که اصول اولیه تعیین درونگرا دقیقاً چیست و چرا مفهوم است، گام بعدی در ایجاد استراتژی خود، پیوند دادن آن با چرخه خرید است.

این پروسه می‌تواند یک روند طولانی و پیچیده باشد، زیرا بالقوه شما ممکن است در طول یک شش مرحله سفر به هر جایی که می‌افتد است. این وظیفه شماست که آنها را در جایی که ملاقات می کنند، با اطلاعاتی که نیاز دارند تا آنها را به سمت تصمیم گیری راهنمایی کنند.

شش مرحله کلی فرایند خرید صنعتی عبارتند از:

  • خریدار نیاز خود به یک محصول یا خدمات را شناسایی کند.
  • خریدار راه حل های تحقیق را برای جمع آوری اطلاعات بیشتر می کند.
  • در صورت ایجاد یک طرح جدید، خریدار در زمینه تولید محصول تحقیق می کند.
  • خریدار تامین کنندگان بالقوه را برای راه حل مورد نظرشان ارزیابی می کند.
  • خریدار فهرست کوتاهی از بهترین تامین کنندگان تهیه می کند.
  • خریدار از تامین کننده ای که به نظر آنها مناسب ترین خرید می کند.

در هر یک از این مراحل، شما این فرصت را دارید که ثابت کنید چرا بهترین شریک مناسب و بالقوه برای کمک به خودتان در دستیابی به اهدافتان هستید و کسب می کنید و کارشان را به دست می آورید.

برخی از عواملی که شروع به تحقیق و ارزیابی تامین کنندگان در نظر می گیرند عبارتند از:

  • وب سایت شما
  • لیست های کسب و کار آنلاین
  • حضور در بازار
  • قدرت و شهرت برند
  • مطالعات موردی گذشته
  • رسانه های اجتماعی

با توجه به اینکه چگونه نیازهای خود را ارزیابی کنید، بهتر است خودتان را به عنوان یک شریک قابل اعتماد برای کسب و کار آنها انتخاب کنید.

استراتژی سایت تبلیغات تولیدی
استراتژی سایت تبلیغات تولیدی

زمانی که اکنون یاد گرفتید، زمان آن است که به جزئیات بپردازید. از خود (و همکارانتان) بپرسید: شما دقیقا چه کسانی هستند؟ عادات، اهداف و چالش های آنها چیست؟ آنها در نقش خود چه مسئولیتی دارند؟

درک کامل خریدار و انگیزه‌های آن‌ها برای تولید محصولاتی که به آن‌ها مرتبط است و در طول سفر شما را در ذهن خود نگاه دارید، بسیار مهم است. شما می توانید این کار را با ایجاد هدف پرسونای انجام دهید، که نشان دهید نیمه تخیلی از ایده آل شما بر اساس تحقیقات بازار و اطلاعات واقعی در مورد مشتریان فعلی شما هستند.

تولید کنندگان احتمالاً بیش از یک نوع شخصیت دارند که سعی در دستیابی به آنها دارند و رایج ترین شخصیت هایی هستند که در تولید صنعتی می بینند از:

  • مهندسین طراح
  • مدیران تدارکات
  • مدیران MRO

شما می توانید با نگاه کردن به مشتریان فعلی خود، بینش های بیشتری را کشف کنید و شخصیت های خریدار خود را تعریف و توسعه دهید. هر گونه الگوی رفتاری آنها را تجزیه و تحلیل کنید، سپس آن اطلاعات را با آمار حاصل از تحقیقات آنلاین و منابع تکمیل کنید.

اکنون که ایده بهتری در مورد اینکه چه کسی را هدف قرار داده اید، دارید. قدم بعدی این است که برنامه خود را مستند کنید.

تعیین اطمینان برای اطمینان از اینکه به شما کمک می کند اثربخشی بسیار مهم است اما فقط هدفی را تعیین کنید، هدف SMART را تعیین می کند که در نهایت با ارزیابی شما همخوانی دارند، که عبارتند از:

  • خاص: نتیجه مورد نظر خود را با عبارات واضح و مشخص تعریف کنید. شما باید به پنج سوال پاسخ دهید: چه کسی، چه چیزی، چه زمانی، کجا و چرا؟
  • قابل اندازه گیری: هدف شما باید به راحتی با کیفیت های هدف قابل اندازه گیری باشد تا پیشرفت شما را ردیابی کند.
  • دست یافتنی: هدف شما می تواند جاه طلبانه باشد، در حالی که هنوز قابل دستیابی است. زمان و منابعی را که باید در نظر بگیرید و استانداردهای بالا و واقعی را در محدوده تعیین کنید.
  • مرتبط: هدف شما باید برای نیازهای خاص شما باشد و همچنین با سایر اهداف کلان مطابقت داشته باشید.
  • محدود به زمان: همه باید دارای تاریخ های خاص برای تکمیل شدن تا خود را مسئول نگه دارید. تعیین یک ضرب الاجل ثابت به شما کمک می کند که کارهای روزمره بر هدف شما نباید داشته باشید.

استراتژی را تولیدی شما باید ویژگی های ترسیم کند (که ممکن است از دو یا چند ترکیب ترکیبی در این راهنما باشد) که دستیابی به هدف شما را می توان ساخت. ایده این است که روشنی داشته باشید و آنها را مستندسازی کنید تا ببینید کجا و چگونه می‌توانید قابلیت‌های خود را بهبود ببخشید و ببینید چه چیزی کار می‌کند و بدانید چه زمانی باید از آنچه نیست دور شوید.

به عنوان مثال، برای دستیابی به هدف افزایش تعداد سرنخ ها با کیفیت تولید برای میزان ۱۰ درصد، ممکن است یک استراتژی با هدف تبدیل شدن به یک مرجع در موضوع ناب ایجاد شود.

باید داشته باشید که با جستجوهای بازاریابی دیجیتال خود، تاکتیک های شما ممکن است بسته به نیازها و عادات خاطرات تغییر کند.

به عنوان مثال، نظرسنجی‌های اخیر نشان می‌دهند که از سایت‌های تبلیغاتی تولیدی و شرکت‌های صنعتی در همه‌گیری ویروس‌ها، ۱۲ درصد افزایش یافته است. با توجه به محدودیت های حضوری ویروس، شتاب سریع در بازاریابی دیجیتال در صنعت وجود دارد.

تنظیم سایت تبلیغاتی تولیدی خود با آنچه شخصیت های شما نیاز دارید به شما کمک کند تا کسب کنید و کار بیشتری را در این مسیر به دست آورید.

استراتژی سایت تبلیغات تولیدی
استراتژی سایت تبلیغات تولیدی

برای مطالعه ادامه مقاله به آدرس زیر مراجعه کنید

استراتژی سایت تبلیغات تولیدی

اگر دوست داشتی امتیاز دادن یادت نره!