سایت استراتژیک تبلیغات آموزش شما در زیر ذره بین است و اگر برنامه ریزی کنید که همه چیز را به حالت عادی قبل از همه گیری کنید، آن برنامه ها را کنار بگذارید، همه چیز را به حالت عادی باز کنید.

استراتژی سایت تبلیغات آموزشی
استراتژی سایت تبلیغات آموزشی

چشم اندازه استراتژی سایت تبلیغات آموزشی

استراتژی‌های بازاریابی و ارتباطات که قبلاً برای سایت تبلیغات آموزشی شما کار می‌کردند، ممکن است بسیار موفق نباشند زیرا چشم‌انداز کاملاً تغییر کرده است. برای برآورده کردن انتظارات جدید خانواده های امروزی، برنامه های شما باید تطبیق شوند، دوباره ظاهر شوند یا حتی به طور کامل کنار گذاشته شوند.

درک انتظارات جدید خانواده ها

انتظارات نقدینگی چیست؟ ساده ترین راه برای تعریف انتظارات جدید خانواده ها این است که انتظارات مشتری از یک صنعت به صنعت دیگر سرازیر می شود.

به عنوان سایت تبلیغات آموزشی، ما به این فکر می کنیم که چگونه با رقبای مستقیم خود سایت تبلیغات آموزشی خصوصی، منشور یا دولتی در آینده مقایسه می شود. اما اکنون، خانواده ها دیگر سایت تبلیغات آموزشی شما را فقط با رقبای مستقیم مقایسه نمی کنند. آنها تجربه آنلاین سایت تبلیغات آموزشی شما را با هر تجربه آنلاینی که مقایسه می کنند. حتی آنهایی که با مارکهایی مانند آمازون و نت فلیکس هستند.

پس از یک سال انجام همه کارها به صورت مجازی، انتظارات در کل بالاست. اگر مادربزرگ می تواند به راحتی سفارش مواد غذایی را بدهد، بهتر است به راحتی شهریه نوه را به صورت آنلاین پرداخت کنید. اگر مادر جدید با سه کلیک آنلاین یک ماشین برای خودش سفارش دهد، باید با تلاش برای استراتژی سایت آموزشی شما را پیدا کند. و اگر پدر هر بازی ورزشی را که می‌خواهد در وب تماشا کند، در هر زمانی که باشد، قطعاً می‌خواهد رویدادهای بچه‌هایش را به صورت مستقیم پخش کند.

در کل، خانواده ها پس از تجربیات آنلاین، از سایت تبلیغات آموزشی شما، انتظار بیشتری دارند. تحت تأثیر قرار دادن آن ها و جلب رضایت آن ها سخت تر از همیشه و استراتژی سایت تبلیغات آموزشی شما باید این را منعکس کند.

شرایطی که به آینده و امسال نگاه می کنیم، برای سایت های تبلیغات آموزشی به یکسان مهم است، بودجه یا منابع را برای هشتم سایت تبلیغات آموزشی زیر سرمایه گذاری می کنند:

  1. طراحی دوباره وب سایت
  2. بهبود استراتژی موتور جستجو
  3. ایجاد گردش کار ایمیل
  4. راه اندازی یک سایت تبلیغات آموزشی
  5. اولین پیشنهاد خود را ایجاد کنید
  6. روی تبلیغات و معنادار رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری کنید
  7. حساب های رسانه های اجتماعی خود را یکپارچه کنید
  8. زمان و منابع بیشتر را روی ویدیو سرمایه گذاری کنید

بررسی هشت استراتژی سایت تبلیغات آموزشی

این استراتژی ها به شما در انتخاب بهتر سایت تبلیغات آموزشی کمک می کند.

۱. طراحی دوباره وب سایت

قبل از اینکه فکر کنید یک شرکت سایت تبلیغات آموزشی هستید، بدیهی است که باید گفت که باید وب سایت خود را دوباره بسازید. تحقیقات صنعتی بسیاری وجود دارد که به ما می گوید یک وب سایت با طراحی ضعیف می تواند پاشنه آشیل اکثر برندها باشد.

یک تجربه بد وب سایت، به ویژه در تلفن، می تواند شهرت شما را به همراه داشته باشد و باعث کاهش کار، ترافیک سایت و موارد دیگر شود.

این آمار را در نظر بگیرید:

  • ۷۹ درصد از افرادی که چیزی را که در یک سایت پیدا می کنند دوست ندارند، به عقب برمی گردند و دیگران را جستجو می کنند.
  • 52 درصد از کاربران می گویند که تجربه بد تلفن همراه کمتر با یک شرکت ارتباط برقرار کنند
  • اگر سایتی برای موبایل بهینه سازی نشده باشد، احتمال رها کردن کار توسط کاربران موبایل ۵ برابر بیشتر است
  • اگر سایت بیش از سه سال بکشد، 40 درصد از بازدیدکنندگان وب سایت را ترک خواهند کرد و 47 درصد از بازدیدکنندگان انتظار دارند که سایت شما تنها در دو ثانیه بارگذاری شود.
  • 94٪ از اولین برداشت ها مربوط به طراحی است و دلیل آن است که این مقاله از ISM نشان می دهد که وب سایت مانند مصاحبه شغلی است، شما فقط یک مورد دریافت می کنید.
استراتژی سایت تبلیغات آموزشی
استراتژی سایت تبلیغات آموزشی

ما می دانم که راه اندازی یک وب سایت جدید کار بسیار زیادی برای انجام درست آن است. اما قبل از استفاده از زمان، بودجه یا تلاش برای هر تصمیمی برای سرمایه گذاری، به یک پایه قوی نیاز دارید. اگر استراتژی سایت تبلیغات آموزشی شما هر یک از کادرهای زیر را علامت می زند، این بهترین استراتژی برای شما در سال جاری است:

  • این وب سایت ۳ سال یا بیشتر قدمت دارد
  • وب سایت واکنش گرا است، اما نه برای موبایل
  • وب سایت در مقایسه مستقیم با رقبای و برندهای بزرگ قدیمی به نظر می رسد
  • پیمایش وب سایت شما مشکل است

۲. بهبود استراتژی موتور جستجو

استراتژی موتور جستجوی هر سایت تبلیغات آموزشی دارای سه عنصر اصلی است:

  • بهینه سازی موتور جستجو
  • تبلیغات به ازای کلیک (PPC)
  • بررسی آنلاین

بسته به تبلیغات کوتاه مدت و بلند مدت سایت آموزشی، ممکن است روی یک، دو یا هر سه این استراتژی های نیاز موتور جستجو سرمایه گذاری شود.

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)

سئو یک بازی است که بسیاری از بازاریابان سایت تبلیغات آموزشی، زمان یا منابع لازم برای آن را ندارند. این نیاز به تحقیق و پیاده سازی کلمات کلیدی در تگ های عنوان سایت، توضیحات متا، داخل صفحه و موارد بیشتر، ایجاد یک وبلاگ خوب دارد و از آنجایی که نتایج حاصل از حجم یک تبلیغ پولی آنی، بیشتر از بازاریابان سایت تبلیغات است. آموزشی سئو را در اولویت قرار می دهند. (اغلب، پیاده سازی یک استراتژی سئو ممکن است چندین ماه طول بکشد تا از مزایای آن بهره ببرید، زیرا گوگل تعداد زیادی طول می کشد تا صفحات سایت شما را به رتبه های بالا بیاورد برساند.)

با این حال، یک استراتژی سئو برای بقای سایت تبلیغات آموزشی شما در دنیای دیجیتال است. با توجه به 90٪ از تمام تجربیات آنلاین که با جستجوی شروع می شوند و نرخ کلیک غیرقابل قبول برای هر نتیجه ای از صفحه یک، بسیار واضح است که اگر می توان سایت تبلیغات آموزشی را پیدا کرد، باید زمان و یا بودجه زیادی پیدا کرد. پرداخت کنید. (به همین دلیل است که بسیاری از سایت تبلیغات آموزشی به تیم متخصصان سئو فاینال ‌سایت مراجعه می‌کنند تا به آن‌ها در ایجاد یک استراتژی موتور جستجو کمک کنند.)

تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC)

تبلیغات PPC یک ابزار تبلیغات دیجیتال قدرتمند است که می توانید از آن برای کمک به ایجاد اطلاعات بیشتر و ترافیک وب سایت برای سایت تبلیغات آموزشی خود استفاده کنید. اگر سایت تبلیغات آموزشی شما در گوگل رتبه خوبی ندارد و برای توسعه استراتژی خود در زمان صبر و شکیبایی، می توانید یک استراتژی تبلیغاتی پولی را انتخاب کنید که می تواند شما را در بالای صفحه 1 قرار دهد. (به یک استراتژی تبلیغات پولی برای استراتژی سایت تبلیغات آموزشی خود فکر کنید؟ ما نیز در این مورد کمک کنیم!)

بررسی آنلاین

بررسی های آنلاین اکنون اولین سایت تبلیغات آموزشی شماست و اگر بررسی چهار ستاره یا پنج ستاره معتبر داشته باشید، ممکن است هرگز حتی یک کلیک برای وب سایت خود کسب کنید.

حتی قبل از همه موارد، بررسی ها برای ترافیک وب سایت تبلیغات آموزشی تاثیر می گذارد و بیش از یک سال تکیه بر همه چیز، اولویت بالاتر از همیشه است:

  • 90 درصد از مصرف کنندگان قبل از بازدید از یک تجارت، نظرات آنلاین را مطالعه می کنند.
  • ۸۴ درصد از مردم به بررسی های آنلاین به اندازه یک توصیه شخصی اعتماد دارند.
  • ۶۵ درصد از مردم جستجوی آنلاین را به عنوان قابل اعتمادترین منبع اطلاعات در مورد افراد و شرکت ها می دانم. این سطح از اعتماد بالاتر از هر منبع آنلاین یا آفلاین دیگری است.
استراتژی سایت تبلیغات آموزشی
استراتژی سایت تبلیغات آموزشی

برای مطالعه ادامه مقاله به آدرس زیر مراجعه کنید

https://ad.irpsc.com/2022/05/28/استراتژی-سایت-تبلیغات-آموزشی/

اگر دوست داشتی امتیاز دادن یادت نره!