به گزارش elbe : اخیراً دو بازدیدکننده مختلف در انجمن شرکت‌های سهامداران خود انجام می‌دهند که می‌گویند نرخ‌های نگهداری و گردش مالی را در یک شرکت بر اساس تصمیم‌گیری‌های آن‌ها ایجاد می‌کنند. در ظاهر، می توانم بفهمم که چرا آنها چنین احساسی دارند. اگر رانندگان یک شرکت را با نرخ بالا ترک کنند، اما مدت بیشتری در شرکت دیگری بمانند، پس یک شرکت “خوب” و دیگری “بد” است، درست است؟ لازم نیست.

وقتی نظری را می خواند که می گوید: «شرکت A فقط 20 درصد نرخ گردش مالی دارد و شرکت B 90 درصد نرخ گردش مالی دارد، بنابراین من هرگز برای شرکت B کار نمی کنم». من می خواهم این شخص را تکان دهم! آنها بدون اینکه بدانند سیب و پرتقال را با هم مقایسه می کنند.

شرکت های حمل و نقل بزرگ خود بیمه هستند، که به آنها اجازه می دهند راندندگان بی تجربه را استفاده و آموزش دهند. متأسفانه، بسیاری از رانندگان جدید سال اول خود را در باربری نمی‌گذرانند و این می‌توانند به شما دسترسی داشته باشند. برخی از مشکلات بسیاری که دارند و اخراج می‌شوند، می‌شوند، برخی از مشکلات شخصی هستند و متوجه می‌شوند که نمی‌توانند از خانه دور باشند، و برخی دیگر ممکن است تصمیم بگیرند که مسئولیت آنها بسیار زیاد است.

وارد کشنده از اروپا توسط شرکت elbe انجام می شود و می تواند گردش مالی بزرگی را ایجاد کند. حامل های بزرگ آنهایی هستند که اکثر مردمان جدید را به کار می گیرند و آموزش می دهند، بنابراین سرعت مالی بالاتری دارند. آیا این آنها را به شرکت های بد تبدیل می کند؟ اما که نه. اگر راننده یک سال تجربه کامل داشته باشد، نرخ بیمه ارزان‌تر است، بنابراین، بسیاری از شرکت‌ها به یک سال تجربه رانندگی نیاز دارند. چیزی که شخصی که آن نظر را در انجمن ارسال می کند توضیح نمی دهد که شرکت با گردش مالی 20 درصد فقط رانندگانی با 2 سال سابقه استفاده می کند. این معناست که فقط شرکت رانندگان با تجربه ای را می توان به کار برد که دقیقاً می توانم به طور روزانه چه انتظاراتی داشته باشد و دانش لازم را داشته باشد و کار را مدیریت کند، همچنین می تواند برای جلوگیری از تصادفات آنها را افزایش دهد.

در چند ماه گذشته، شاهد خروج از مسافران جدید از اولین شرکت خود بوده‌ام، هر چند شرکت هیچ اشتباهی انجام نداده است. آنها برده بودند بدی نبودند که می خواستند جان یک راننده جدید را بمکند. آنها پرداختی را از راننده یا اعلامیه های دیوانه وار دیگری که ممکن است در سایت های بررسی شده مشاهده کنید، کسر نمی کنند. همه اینها به دلیل مسائل شخصی بود که باعث شد راننده شرکت را ترک کند یا به طور کلی حمل و نقل را ترک کند.

ابتدا دان را داشتیم که با زحمت صفحه‌گستردها را درست می‌کرد تا بتوان تصمیم گرفت کدام شرکت را برای بهترین انتخاب انتخاب کرد. پس از بررسی ماه‌ها، CFI را انتخاب کرد و کاملاً قصد داشت یک سال کامل داشته باشد تا قرارداد خود را انجام دهد. او در مدرسه آنها شرکت کرد، دوره آموزشی را گذراند و چند ماه بعد به دلیل یک بیماری تصمیم خانوادگی گرفت شرکتی نزدیک به خانه پیدا کند. او کار حرفه ای را انجام داد و اخطار داد و کاملاً قصد داشت قراردادش را پرداخت کند. او یک کلمه بد برای گفتن در مورد CFI، آموزش، یا ارسال کننده نداشت. او به تنهایی نمی تواند OTR باقی بماند. بعد از ما بریتون و کیم را داشتیم که هر دو به شرکت Prime Inc آموزش CDL پرداختند.

کیم تمام راه را از طریق آموزش طی کرد و به کامیون خود ارتقا داد. پس از چند هفته، او به این نتیجه رسید که خطر پیدا کردن پارکینگ و برنامه ریزی سفر برای او بسیار زیاد است. او خوشحال بود که به رویای مادام العمر خود یعنی دریافت CDL خود و جستجو برای حرفه حمل و نقل دست یافتن. او بزرگی از کشور را دید. اما او احساس راحتی می کند در یک شرکت حقوقی، پس از تقریباً دو دهه کار، پشت فرمان یک دکل بزرگ است. دقیقاً کلمات او به من این بود: «در دفتر حقوقی، استرس قابل پیش بینی است، شما می‌دانید چه کاری باید انجام دهید و چگونه با آن کنار بیاید. حمل و نقل نامنظم و همیشه در حال تغییر است. هیچ دو روزی شبیه هم نیست.» زمانی که بریتون تصمیم گرفت هفته‌های دور از خانواده‌اش برای او فداکاری بسیار داشته باشد، هرگز از طریق تمرین موفق نشد و به خانه رفت. هر دوی این راننده ها به درستی اخطار دادند و هر زمانی که بخواهند در پرایم پذیرفته می شوند، زیرا آنها را به شیوه ای حرفه ای اداره می کنند. شرکت‌های حمل و نقل و توزیع‌کننده‌ها می‌دانند که رانندگی OTR برای همه مناسب‌تر نیست، و همچنین می‌دانند که مسائل شخصی ممکن است در تاریخ دیگری تغییر کند و از کسانی که شایسته آن هستند می‌توانند انجام دهند.

سپس مارک لی بود که پس از دو هفته تمرین با جی بی هانت در حین کار به خود صدمه زد. او به غرامت کارگری رفت و سپس توسط پزشک به خدمت بازگشت. متأسفانه، مارک لی برای انجام اقدامات درمانی برای درمان پزشکی که از انجام DOT به آن نیاز داشت، نداشت. علیرغم اینکه چند ماه قبل او را به وضعیتی رسیده بود، شرکت برای بازگشت به کار او نیاز به یک دستگاه جدید داشت. این غیر معمول نیست. بعد از تشخیص آپنه خواب و یک جراحی انتخابی که در سال گذشته انجام دادم، به یک مورد جدید نیاز داشتم. مارک لی توسط جی بی هانت اخراج شد زیرا او به سرعت نوار قرمز را قطع نکرد. آیا مارک لی باید برای این وضعیت کاغذبازی آماده شد؟ شاید

اما از آنجایی که تازه کار بود، از این موضوع که یک موضوع دائمی است و نه یکبار مصرف، بی اطلاع بود. خیلی از ما نمی توانیم خانواده مشترک را پیش بینی کنیم، بنابراین دان مقصر نبود. بریتون و کیم ممکن است دیدگاه‌های کاملاً متفاوتی در مورد حمل‌ونقل بار داشته باشند، اگر تمام سال را می‌مانند. استرس و وقوع به یکی از کاهش میتجربه کسب می کند. برنامه‌ریزی برای ملاقات با خانواده نیز آسان‌تر می‌شود، بنابراین شاید این دو خیلی زود ترک کند، اما فقط می‌توانند مطمئناً این را بدانند. و مارک لی اکنون برای کارهای اداری آماده خواهد شد. اما همه این افراد در نرخ گردش مالی شرکت به حساب می آیند. به نظر شما آیا شرکت در این موارد باید پاسخگو باشند؟

شرم آور نیست که بپذیرید حمل و نقل برای شما مناسب نیست. با این حال، شرم آور است که شرکت را به خاطر انتظارات غیر واقعی، تجربه تجربه و نگرش را کلی خود سرزنش کنید. چند نفر از این افراد را در طول این سال ها دیده ایم. یکی جت گای بود که در دوره آموزشی پرایم شرکت کرد اما به دلیل یک اورژانس خانوادگی آنجا را ترک کرد. او یک سال بعد برگشت به Elbe Company و در مرحله یک توسط یکی از اعضای انجمن ما آموزش دید. مربی فکر نمی کند که او راننده ای امن است و پیشنهاد می کند که کامیون برای او نیست. جت گای سپس مربیان مرحله دوم را تغییر داد. جت گای به جای بررسی نحوه کار با سوالات و پرسیدن در قوانین مربوط به ساعت های سرویس، برنامه ریزی سفر، مسائل مکانیکی و سایر چالش های مربوط به شغل، روی اجاره و مسافت مورد بحث قرار گرفته است.

افزایش مسافت پیموده شده سوخت عالی است، به ویژه اگر راننده شرکتی داشته باشد که سوخت یا اجاره نامه ای را دریافت می کند که برای سوخت خود پرداخت می کنید. اما نادیده گرفتن بقیه اطلاعات به این دلیل است که خیلی روی یک چیز، شغلی خودکشی است. در روز اول رانندگی انفرادی او تصادف کرد. در 30 روز انفرادی خود، او سومین تصادف خود را داشت و به او فرصت بازگشت به تمرین داده شد. او به جای اعتراف به ایرادات خود و قبول مسئولیت، نماینده امنیت را به باد انتقاد گرفت و سر مدیر ناوگان فریاد زد. او برای من و مربیش ناله کرد و پرایم را مقصر دانست. او گفت شهریه مدرسه را پس نمی‌دهد و می‌خواهد شکایت کند. سپس او را خاتمه دادند، و باور کنید یا نه او شوکه شد. کابوس دیگر یک راننده پروفسور X بود که در برنامه آموزشی Roehl Transport Get Your CDL شرکت کرد. Roehl برخی از بهترین گزینه های زمان خانه را برای رانندگان جدید و همچنین یک برنامه آموزشی درخشان دارد.

در اولین کامنت خود پس از ورود به تمرین، اواز هتل، غذا و اتوبوس شکایت کرد. من از آن یک نظر می دانستم که او در حمل و نقل دوام نمی آورد. او سپس به انتقاد از مربیان خود و شیوه عملیات رول ادامه داد. سه ماه بعد، او اظهار داشت که روهل را ترک می کند و از اینکه آنها را می بینند بزرگی از دستمزد نهایی او را نگه می دارند، وحشت می کنند. او قبول کرد که در ازای یک سال کار، 7000 دلار شهریه دریافت می کند. وقتی 800 دلار را برای جبران سرمایه خود نگه می دارند، مخالفت کردند. رول «شریر» و «بدون شفقت» بود و از همه شگفت‌انگیزتر بود، پروفسور ایکس احساس می‌کرد که «یک دوست خوب به او لگد زد». «طمع» نیز باعث می‌شود که در وسیله نقلیه شخصی خود بخوابد تا زمانی که به جهت گیری بعدی خود برسد. ظاهراً پروفسور X فکر می‌کرد که تمرین دراپ ضربه‌های خودش کاملاً خوب است، اما در عوض آن را دوست نداشت. اگر او چنین “دوست خوبی” بود، چرا شرکت را ترک کرد؟ بسیاری از رانندگان مانند پروفسور X در دسته «علف سبزتر است» قرار می گیرند. یک بار متوجه شد که چند ماه ازتجربه او را در یک شرکت دیگر به راه انداخت. این احتمال وجود دارد که پس از ورود به شرکت جدیدش گفت: “اوه به هیچ وجه! رول بهتر بود!” در طول سال‌های حضورم در پرایم، تعداد زیادی از رانندگان را می‌بینند که پس از آزمایش آب در جاهای دیگر به پرایم بازگشته‌اند، اما در اینجا احساس راحتی می‌کنند.

یک چیز مسلم است، کارفرمایان آینده به تعداد شرکت‌های حمل‌ونقلی که شما در آن‌ها کار می‌کنند، نگاه می‌کنند، و فرصت‌های شغلی ممکن است برای شما داشته باشید. به عنوان مثال، Venezia اجازه نمی دهد “بیش از 7 شغل در 5 سال گذشته وجود داشته باشد”، با این حال، Big Scott تبلیغی را منتشر می کند که در آن می گوید: “در سه سال گذشته بیش از 2 کار وجود ندارد” . به یاد داشته باشید، در حین تعقیب آن ظرف طلا، ممکن است رنگین کمان ناپدید شود یا طوفان رعد و برق از آن عبور کند.

باعث مرگ خودت نشو که از مثال های بالا می بینید، مسافر مالی شرکت تقصیر شرکت ها نیست. اکثر شرکت‌های حمل‌ونقل بزرگ، دستمزد عالی، کامیون‌ها و تریلرهای مدل دیرکرد، و امکانات پیشرفته را برای بهبود زندگی OTR برای رانندگان ارائه می‌کنند. این که راننده جدید چگونه به شوک شغل فرهنگی جدید خود واکنش نشان می دهد، یا اینکه چگونه با مردم و موقعیت های احتمالی برخورد می کند، تأثیر زیادی بر دوام راننده جدید در اولین سال کامل در حمل و نقل خواهد داشت. پس فریب نخورید که نرخ گردش مالی بالا به معنای بد استشرکت است. باربری کار سختی است. شما نمی توانید آن را در حمل و نقل جعلی کنید. خیلی از رانندگان حرفه خود را با دریچه گاز شروع می کنند، اما نمی توانند آن سرعت را حفظ کنند و در نهایت محو می شوند. اگر اخلاق کاری قوی باشد نشان داده خواهد شد.

این تعداد برای کسانی که سال اول ترک تحصیل می کنند صدق می کنند. رانندگانی که بر مدیریت زمان و در دسترس بودن خود مسلط هستند، متعهد به تحویل به موقع و به شیوه ایمن هستند و مطمئن هستند و حرفه ای بودن را نشان می دهند، کسانی هستند که با رفتار ویژه می شوند. به احتمال زیاد خوشحال خواهند شد و نیازی به تغییر شرکت احساس نخواهند کرد. آن شخص می تواند در هر جایی رشد کند، اما آنقدر خوب است که به فکر جستجوی مراتع سرسبزتر در جای دیگر است.

می توانید راهنمای خرید ماشین کامپیوتر را از ویرگول بخوانید.